- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Wallboard kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.
Du kan også designe dit eget wallboard, og tilføje informationer med data fra andre systemer, som du gerne vil følge med i visuelt.
Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der findes 2 forskellige former for rettigheder for en brugerprofil på din Relatel-konto: Administrator og Medarbejder.
Her kan du læse mere om, hvordan du - som administrator - tildeler dine brugerprofiler de ønskede rettigheder.
Hvad kræver det?
Som administrator på din Relatel-konto kan du tildele eller fjerne andre brugeres administratoradgang eller begrænse denne. Læs evt. mere om en administrators muligheder her.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Under "Kontakter" på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.
Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her vil vi gennemgå nogle af de fordele og funktioner, der følger med et hovednummer og omstillingsabonnementet Professional hos Relatel. Vi håber, at du får lyst til at give dine kunder en professionel og tryg oplevelse, når de ringer til dit firma. I bunden af siden kan du læse mere om, hvordan du køber hovednummer og Professional - både som ny og som eksisterende kunde.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vælg om det er dit hovednummer eller opkalderens nummer, du ser ved indgående opkald på dit hovednummer - eller måske begge dele? Som standard vil det være dit hovednummer, der bliver vist ved indgående opkald, men dette kan du ændre på.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen for hovednummeret. Den enkelte omstillingsbruger kan slå notifikation til på sin mobil og dermed se nummeret på den, der ringer, og at kaldet kommer via hovednummeret.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vores integration til Web gør det muligt automatisk at få vist en del af en hjemmeside, når du modtager opkald. Derved kan du indhente information fra dine egne systemer, så du altid har den nødvendige viden lige ved hånden. Eller du kan indtaste noter fra opkaldet direkte ind i dine egne systemer, gennem opkaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?