Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en telefonkæde? Prioriteret rækkefølge.

Ved at benytte en telefonkæde på dit hovednummer kan du vælge en bestemt rækkefølge, som opkald skal ramme dine medarbejdere i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder eller afdeling først.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Relatels notefunktion?

Som omstillingsbruger hos Relatel kan du skrive noter ud for en kontakt i Relatel-systemet, som de andre omstillingsbrugere i din virksomhed også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "Ring mig op" i telefonkø?


Med funktionen “Ring op”, som er en del af telefonkø, kan dine kunder trykke 1 og blive ringet op, så snart der er en ledig medarbejder. Så kan de komme videre med deres daglige opgaver uden at skulle vente i telefonen.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som administrator?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med at opsætte Relatel Omstilling, som administrator på din Relatel-konto.
Vær opmærksom på, at der er forskel på, hvilke features du har adgang til i opsætningen alt efter hvilket virksomhedsabonnement, du har.

Ny bruger Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Bliv klogere på mulighederne med chat

Hvis din virksomhed har abonnementet Contact Center eller Unlimited, har alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto også adgang til Relatels chatfunktion. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du kommer i gang med og gode råd til at håndtere chats. 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg have mit mobilabonnement hos andre end Relatel?

Du kan sagtens have dit mobilabonnement hos en anden leverandør og stadig bruge Relatel til at håndtere opkald fra dit hovednummer.
Relatels omstillingsløsning er nemlig operatøruafhængig. Dit hovednummer skal dog ligge hos Relatel, for at du kan bruge løsningen.

Læs mere om Relatels omstillingsløsninger her.

 

Hvis du ønsker at besvare kald fra dit hovednummer på en mobil, som har abonnement hos en anden udbyder, skal du oprette en omstillingsbruger hos Relatel på mobilnummeret. Dette kan du gøre på app.relatel.dk under "Medarbejdere". Læs evt. mere her.

Der er dog fem rigtig gode funktioner, du går glip af, hvis du ikke har mobilabonnement hos Relatel sammen med din omstillingsbruger - dem kan du læse mere om i artiklen herunder.

 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter eller sletter jeg en kontakt?

Du kan selv tilføje nye kontakter til kontaktmodulet på app.relatel.dk. 
Du kan også importere og eksportere kontakter samme sted. Det kan fx være fra din mobiltelefon eller til dit kundekartotek. Du kan selvfølgelig også slette de kontakter, som ikke længere er relevante for dig.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Alle omstillingsbrugere har adgang til at tilføje kontakter. Dog er det kun administrator, der kan slette, importere og eksportere kontakter.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad kan jeg bruge Relatels Intet svar-funktion til?

Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at du besvarer opkald til dit hovednummer. Og hvad der skal ske, hvis du har travlt og ikke kan tage telefonen.

Hvis du ikke har tid til at tage telefonen, kan du med Intet svar-funktionen sende opkaldet videre til en anden medarbejder eller en gruppe af medarbejdere, som har tid til at tage telefonen.

Opkaldet kan også sendes til en telefonsvarer, så du kan ringe tilbage til dine kunder på et senere tidspunkt.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.


Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Guide til velkomsthilsen og telefonsvarer på dit hovednummer.

Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang! Byd derfor dine kunder velkommen i din virksomhed med en imødekommende og informativ hilsen, inden kaldet viderestilles til dig. Hos Relatel kan du nemlig opsætte en velkomsthilsen på dit hovednummer.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.
 
 Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte velkomsthilsen på dit hovednummer.
 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Alt om din mobile telefonsvarer - visuel voicemail

Med i alle Relatels mobilabonnementer følger en visuel voicemail - en mobil telefonsvarer. Her kan du læse mere om, hvordan du indtaler eller ændrer din hilsen til telefonsvareren, aflytter dine nye og gemte beskeder eller fjerner din telefonsvarer.

Her kan du også finde gode råd til din telefonsvarerhilsen og læse mere om mulighederne for at få besked, når du har modtaget en ny telefonsvarerbesked.

Hvis du ønsker information om telefonsvarer og/eller velkomsthilsen på dit hovednummer - klik her.

 

Hvad kræver det?
Mobiltelefonsvarer indgår i alle Relatels mobilabonnementer.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte medarbejder kan administrere sin egen mobiltelefonsvarer. Administrator eller andre kan ikke ændre, aflytte/slette beskeder på eller fjerne en medarbejders telefonsvarer.