Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Shoporama og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under

- Åben en ny fane og gå til Shoporama og tryk på indstillinger øverst i højre hjørne.
.jpg?width=571&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2011.20.26%20(1).jpg)
- Tryk på “Domæne”.

- Kopier domænenavn og indsæt under “Domain” på app.relatel.dk.

- Klik på de 3 prikker til højre i menulinjen og vælg “API”.

- Tryk på “Tilføj adgang”.

- Navngiv tjenesten, fx “Relatel” og tryk efterfølgende “Gem”.

- Kopier API-nøglen og indsæt under “Api key” på forbindelsessiden på app.relatel.dk.

- Når både Api key og Domain er indsat, tryk “Forbind”.

- Når Shoporama er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.