Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Shoporama og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under
- Åben en ny fane og gå til Shoporama og tryk på indstillinger øverst i højre hjørne.
- Tryk på “Domæne”.
- Kopier domænenavn og indsæt under “Domain” på app.relatel.dk.
- Klik på de 3 prikker til højre i menulinjen og vælg “API”.
- Tryk på “Tilføj adgang”.
- Navngiv tjenesten, fx “Relatel” og tryk efterfølgende “Gem”.
- Kopier API-nøglen og indsæt under “Api key” på forbindelsessiden på app.relatel.dk.
- Når både Api key og Domain er indsat, tryk “Forbind”.
- Når Shoporama er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.