Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer jeg Shoporama med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 28 maj 2025
    Vores integration til Shoporama gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Ordrerne søges frem via kundes telefonnummer.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
    Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

    integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem Shoporama og Relatel

    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under


    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.19.39

    • Åben en ny fane og gå til Shoporama og tryk på indstillinger øverst i højre hjørne.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.26 (1)

    • Tryk på “Domæne”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.35

     

    • Kopier domænenavn og indsæt under “Domain” på app.relatel.dk.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.43

    • Klik på de 3 prikker til højre i menulinjen og vælg “API”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.20

     

    • Tryk på “Tilføj adgang”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.39

     

    • Navngiv tjenesten, fx “Relatel” og tryk efterfølgende “Gem”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.51

    • Kopier API-nøglen og indsæt under “Api key” på forbindelsessiden på app.relatel.dk.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.22.03

    • Når både Api key og Domain er indsat, tryk “Forbind”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.19.46

    • Når Shoporama er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.