Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi. På under to timer lærer du at styrke dine kundesamtaler på telefon og chat.
Som en mindre virksomhed er kundekontakten din største konkurrencefordel. Med Relatel Akademi lærer du at komme endnu tættere på kunderne og du får gratis træning i at give kundeservice, der vipper dine konkurrenter af pinden.
Du kan bruge værktøjerne fra akademiet uanset om du sender ordrer fra spisebordet, eller håndterer hundredvis af samtaler i en stor kundeserviceafdeling. For i sidste ende handler det om, at god kundeservice = god forretning.
Træningen gør dig til mester i alt fra konflikthåndtering, kropssprog og kundeoplevelser. Og så får du forklaringen på, hvorfor du skal tale som en musical, når du har en kunde i røret.
Hvert emne slutter med en lille quiz, og før du får din certificering skal du bestå en afsluttende test. Så kan du prale med dit sublime service-gen og samtidig få dine kunder til at elske dig endnu højere :)
Relatels gratis certificering i kundeservice er især til dig, der har meget kundekontakt. Det er derfor "on demand", så du kan tage det i ét stræk eller dele det op i små bidder, hvis du har travlt med at tage dig af kunderne. For de kommer naturligvis i første række :)
De tætte relationer du har med dine kunder er helt uundværlige for din forretning. Men når hverdagen er travl og økonomien stram, så er det svært at finde overskud til træningen. Det vil vi gerne lave om på, så du kan derfor gennemføre akademiet helt uden at du skal bruge lange kursusdage eller dyre konsulenttimer til kompetenceudvikling.
I Relatel kæmper vi for de mindre virksomheder og iværksættere, som vil styrke deres relationer til kunderne. For vi forstår, at den helt nære kontakt og de tætte relationer til kunderne er dine største fordele, når du er en lille virksomhed.