Prøv Relatels omstilling gratis i 30 dage

Omstilling

Ligetil omstillingsløsning 

Omstil dine opkald direkte fra din browser eller din mobil til dine kolleger. Prøv fx at oprette en ringegruppe, lave åbningstider eller en tastemenu.

Betalingskort

Behold dit kort i lommen

Du skal ikke give betalingsinformationer for at komme i gang med din 30 dages prøveperiode. Du kan prøve Relatels omstilling kvit og frit. 

Ny bruger

Hvad sker der?

Når du indsender din oplysninger, får du et midlertidigt hovednummer, så du kan sætte din prøvekonto op. Når din prøveperiode er færdig, så lukker vi din prøvekonto og midlertidige hovednummer, hvis du ikke ønsker at fortsætte med Relatel. 

Sæt din prøveperiode op

Ved at indsende denne formular accepterer jeg Relatels behandling af mine personoplysninger. Læs mere i Relatels persondatameddelelse

Hvis du bl.a. vil modtage servicekald og mails med gode råd til dinprøveperiode, skal du krydse af herunder.

Skal vi sætte din prøveperiode op for dig?

Klik på linket og udfyld formularen, så sætter vi din prøveperiode op. 

Ja tak!

Se alle dine omstillings features

Du prøver Omstilling Premium gratis i 30 dage – vores største omstillingspakke fyldt med lækre features.
  • Omstilling Premium

    Normal pris 200 kr mdr/medarbejder

    Gratis i 30 dage

    • Features til virksomheden:
    • Hovednummer

      Mobil-, 70-, fastnet eller Relatelnummer

    • Ringegrupper

      Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I kan lave så mange ringegrupper, I ønsker.

    • Velkomsthilsen

      Opsæt velkomsthilsen, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer.

    • Åbningstider

      Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Indstille nemt helligdage, frokostpauser mm. 

    • Tastemenu

      Lad kunderne taste sig frem til den rigtige afdeling eller person. 

    • Telefonkæde

      Med telefonkæde bestemme I den rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. 

    • Browser, desktop- og mobil-apps

      Få adgang til Relatels apps (iOS & Android), der gør det let at bruge omstilling på kontoret eller på farten. 

    • Personlige features:
    • Omstil opkald

      Omstille opkald til en kollega eller ringegruppe.

    • Viderestil automatisk

      Opsæt hovednummeret til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. 

    • Forstyr ikke

      Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig.

    • Vis opkaldsinfo

      Se informationer (bl.a. fra 118) om alle opkald til hovednummeret. Se hvem kunden talte med, og om han var tilfreds.

    • Telefonkø med "Ring mig op"

      Når kunderne ringer ind, får de besked om deres placering i køen, og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid.

    • Kundetilfredshedsmåling :-)

      Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en glad/sur smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring.

    • Statistik

      Med Statistik kan I fx se udviklingen i kundetilfredshed/SLA, og hvor mange opkald I får uden for åbningstiden.

    • Integrationer

      Forbind din omstilling til Magento, E-conomic, Shopify, Zendesk og Outlook og få relevante oplysninger om den kunde, der ringer. 

    • Noter

      Skrive noter ud for kunden i systemet. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden.

    • Chat

      Chat med jeres kunder via jeres hjemmeside eller via integrationen til Facebook Messenger.

    • Datakald

      Med Datakald kan du modtage opkald via din internetforbindelse – både på computeren og mobilen.

    • Optag samtaler fra hovednumre

      Optag indgående opkald på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne.

Omstilling Premium

Undtagede features

Når du prøver vores Omstilling Premium, så er der nogle få features, som du ikke kan bruge. 

  • Du kan ikke sende sms’er via web- og desktop-app.
  • Du kan ikke foretage udgående Datakald, men du kan godt besvare indgående opkald til hovednummer via Datakald.
  • Du kan ikke benytte udenlandske numre som eksternt nummer for medarbejderen.

Spørgsmål og svar