Lad os finde den løsning, der passer bedst til dit behov.

Læs mere

Ring til os på 71 99 99 99

Vi har åbent kl. 9-16

Ring til os på 71 99 99 99

Vi har åbent kl. 9-15.30

Omstilling til en bedre kundeservice

Relatels omstillingsløsninger er ligetil at bruge og kan skaleres ud fra din virksomheds behov.

image description

Introduktion til Relatels tre omstillingsløsninger

Se videoen og find ud af, hvilken omstillingsløsning der passer din virksomhed bedst.

Find jeres nye Omstilling

Relatel omstilling giver dig en lang række muligheder for at tilpasse løsningen til din virksomheds – og dine kunders – behov. Du kan vælge den løsning, der passer bedst herunder.
  • Omstilling Starter

    50 kr om måneden pr. medarbejder
    • Features til virksomheden:
    • Hovednummer til 0 kr

      Mobil- eller nyt Relatelnummer

    • Ringegrupper

      Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I kan lave så mange ringegrupper, I ønsker.

    • Browser, desktop- og mobil-apps

      Få adgang til Relatels apps (iOS & Android), der gør det let at bruge omstilling på kontoret eller på farten. 

    • Personlige features:
    • Omstil opkald

      Omstille opkald til en kollega eller ringegruppe. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores app.

    • Viderestil automatisk

      Opsæt hovednummeret til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. 

    • Forstyr ikke

      Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig.

    • Vis opkaldsinfo

      Se informationer (bl.a. fra 118) om alle opkald til hovednummeret. Se hvem kunden talte med, og om han var tilfreds.

    • Se kollegers status (kræver mobiltelefoni hos Relatel)

      Se om dine kollegaer er ledige på telefonen. Farver markerer hvem der er optagede, ledige eller på "forstyr ikke"

    • Web sms 100 stk/md/bruger

      Giv din kollega besked om, at der er kommet en gæst i receptionen. Eller giv en kunde et hurtigt svar.

  • Omstilling Pro

    100 kr om måneden pr. medarbejder
    Alt fra Starter
    • Features til virksomheden:
    • Velkomsthilsen

      Opsæt velkomsthilsen, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer.

    • Åbningstider

      Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Indstille nemt helligdage, frokostpauser mm. 

    • Tastemenu

      Lad kunderne taste sig frem til den rigtige afdeling eller person. 

    • Telefonkæde

      Med telefonkæde bestemme I den rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. 

    • Personlige features:
    • Telefonkø med "Ring mig op"

      Når kunderne ringer ind, får de besked om deres placering i køen, og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid.

    • Kundetilfredshedsmåling :-)

      Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en glad/sur smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring.

    • Ring ud som hovednummer (kræver mobiltelefoni hos Relatel)

      Ringe ud som dit hovednummer fra din mobiltelefon, så kunderne ikke ser dit direkte mobilnummer.

  • TIL JER MED WEBSHOP & KUNDESERVICE

    Omstilling Premium

    200 kr om måneden pr. medarbejder
    Alt fra Pro 
    • Features til virksomheden:
    • Wallboard

      Se status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se, hvor mange der er ledige i ringergrupper og på hovednummeret.

    • Widget med kontaktinfo

      Få en boks på jeres hjemmeside, der viser: jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen.

    • Personlige features:
    • Statistik

      Med Statistik kan I fx se udviklingen i kundetilfredshed/SLA, og hvor mange opkald I får uden for åbningstiden.

    • Integrationer

      Forbind din omstilling til Magento, E-conomic, Shopify, Zendesk og Outlook og få relevante oplysninger om den kunde, der ringer. 

    • Noter

      Skrive noter ud for kunden i systemet. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden.

    • Chat

      Chat med jeres kunder via jeres hjemmeside eller via integrationen til Facebook Messenger. Læs mere om Chat

    • Datakald

      Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse – både på computeren og mobilen.

    • Optag samtaler fra hovednumre

      Optag indgående opkald på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne.

Omstillins ikon

Features til virksomheden giver adgang til hele virksomheden, hvis én fra virksomheden har omstillingsløsningen. Personlige features bliver kun givet til den specifikke bruger.   

Prisen for web-sms'er til udlandet er 1,80 kr. pr. sms. Prisen for sms'er udover de inkluderede er 0,2 kr. pr. sms. Direkte nummer 10 kr/md.

Skræddersy din omstilling

Tilpas din omstillingsløsning til dine behov med disse tilkøb

Internationalt hovednummer

Få et lokalt hovednummer i 53 lande til 

249 kr/md Læs mere

Gratis første hovednummer

Få det første fastnet-, 70 eller mobilnummer for:

0 kr/md Læs mere

Ekstra hovednummer

Få ekstra hovednumre til fx salgsafdelingen eller bogholderiet for: 

49 kr/md Læs mere

Professionel indtaling

Få professionel speak til din velkomsthilsen og gør et godt førstehåndsindtryk.

600 kr/stk. Læs mere
RELA_1946_Picto_Chat_48x48

Hjælp kunderne hurtigere med live chat

Med Chat kan I fange kundens ordre eller bekymring på få sekunder i en direkte dialog. Chat taler sammen med telefonisystemet og kan tilknyttes til Facebook Messenger, så I får alle beskeder ind ét sted.

info-img-1

Hvordan lyder jeres virksomhed?

Når du har Omstilling hos os kan du få velkomsthilsen, telefonmenu, åbningstider osv. læst op af en professionel speaker. 

RELA_1946_Picto_International_48x48

Bliv lokalkendt i 53 lande

Med et internationalt hovednummer kan dine kunder i udlandet ringe til dig til lokal takst. Du har de samme muligheder for god service med opsætning af viderestilling, åbningstider, omstilling, mm.. Du kan også ringe ud via hovednummeret, så modtageren ser det lokale nummer – i stedet for det danske.

FAQ

  • Har I Omstilling med binding?

    Vi elsker produkter uden binding - og alle vores produkter er uden binding.

    Men for de kunder, der ønsker en længerevarende aftale, har vi også produkter, hvor det er muligt. Ring på 71 99 99 99 og hør, hvad vi kan tilbyde dig. 

  • Hvornår skal man bruge Starter, Pro og Premium?

    Starter er til den nystartede virksomhed med kun lidt kundekontakt eller til de brugere, der kun har brug for basisomstilling.

    Pro er til jer med fokus på at give kunden en god velkomst. I får hele pakken, når det gælder opkaldshåndtering og vi gør det ligetil at forbedre jeres service og bruge medarbejdernes tid bedst.

    Premium er til jer med en webshop eller en kundeserviceafdeling. I får features, der er gennemtestet af vores egen kundeservice, så I kan optimere jeres processer og blive endnu bedre til at få smil på kundernes læber.

  • Koster det noget at omstille?

    Nej, alle viderestillinger til jeres almindelige danske mobiler eller fastnettelefoner er inkluderet i den månedlige pris. Uanset hvor mange opkald I modtager, koster det ikke ekstra.

  • Hvilke apps har I?

    Relatel har lavet en desktop app, så du slipper for at skulle finde frem til den rigtige browserfane, når du får opkald ind. Den er udviklet både til Mac og Windows. 

    Vi har også udviklet en app til iPhone og Android, hvor du får mange af vores mest populære features fx omstilling af opkald, opkaldshistorik og oversigt over medarbejdere status. 

    Hvis du har Omstilling Premium eller mobil abonnementet Fri Tale + Fri Data har vi lavet en iPhone app til Datakald, som gør kaldshåndtering og opsætning med headsets osv mere sikker.

    Og så kan du selvfølgelig altid bruge app.relatel.dk til din omstilling.

Bliv kontaktet om Omstilling

Vil du hurtigt frem til, hvilken løsning der passer bedst til dit behov, og hvad den koster?

Udfyld og send formularen. Er du kunde, så skriv til kundeservice@relatel.dk

Du hører fra os inden for 2 arbejdstimer - og selvfølgelig hurtigere, hvis muligheden byder sig.

UDFYLD KONTAKTFORM