Mål kundetilfredsheden med tNPS

Med Relatel kan du få en integreret Transactional NPS-løsning sammen med din omstilling.   

RELA_2023_Ikon_Service_48x48

Mål jeres kundetilfredshed med Transactional NPS

Med Relatels Transactional NPS bliver det let at holde styr på kundetilfredsheden i f.eks. kundeserviceafdelingen. 

Når dine kunder har haft en samtale med en medarbejder, vil de efterfølgende modtage denne sms "Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale <dit firmanavn> til en kollega eller ven på baggrund af din sidste samtale med os?”. Man kan svare på en skala fra 0-10. 

Du kan efterfølgende se statistik for hver enkelt medarbejder og følge udviklingen over tid, så du kan sætte ind i tide, hvis der er behov for det. 

Kunderne vil kun få en sms, hvis der er gået mindst tre uger siden, de sidst kontaktede dit hovednummer.

Hvad kræver det?
For at få adgang til denne feature skal du tilkøbe funktionen for 99 kr./md/hovednummer. 

Læs mere om hvordan tNPS score bliver udregnet her.