Relatels blog

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Er du løbet tør for data?

Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.

OBS: Det er kun administratorer som kan ændre mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden.

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Omstillingsnyt: Integrér med If This Then That (IFTTT)

Nu kan du integrere din virksomheds omstillingsløsning fra Relatel med systemet "If This Then That" (IFTTT). Så kan du lave integrationer til andre software-systemer, bygge workflows og få ting til at ske - fx når et opkald er afsluttet i Relatel, du får en glad smiley eller du forlader kontoret.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Mere EU-data på mobilt bredbånd

Den 1. juni fik din virksomhed mere EU-data i næsten alle pakker med mobilt bredbånd. Prisen er den samme som før, og så får du fremover to ekstra lande med i pakken.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

15 nye lande og prisfald på roaming

Nu kan du bruge mobilen og det mobile bredbånd i endnu flere lande - helt uden at betale mere.

Fra mandag d. 6. juni er der nemlig kommet ekstra lande med i alle pakker, der har roaming inkluderet. Nu er der hele 37 lande inkluderet i alle pakker med EU-roaming (bl.a. Grønland og Færøerne, der begge har stået højt på jeres ønskeliste!). Og med en mobilpakke med Roaming World kan du fremover bruge mobilen i 62 lande over hele verden.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Længere åbningstider i Relatels kundeservice

Dukker der et Relatel-relateret spørgsmål op søndag formiddag? Så behøver du ikke længere vente med din henvendelse. Vi har nemlig udvidet åbningstiderne på chatten på relatel.dk. På den måde kan du nu få hjælp hele 26 timer mere end tidligere - hver eneste uge!

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

50 % på danske indtalinger i juni

Er du og din virksomhed klar til sommerferien?

Sommertid = ferietid, og det kan for mange virksomheder betyde ændrede åbningstider og måske lavere bemanding på telefonerne. Det kan derfor give en rigtig god kundeoplevelse, hvis din virksomheds velkomsthilsen afspejler dette.

 

Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Dobbelt så meget data - HELE sommeren

Har du set, at TDC NET for 7. år i træk er blevet målt til at have Danmarks bedste mobilnet? Det er vi meget stolte af, for de sørger nemlig for mobilnetværket hos Relatel 💪
Målingen skal naturligvis fejres, og derfor giver vi dig og din virksomhed dobbelt op på data i Danmark HELE sommeren på alle Relatel-mobilpakker, der har data med i pakken i forvejen. Selvfølgelig uden merpris.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Advarsel: Falske sms'er i omløb

Vi oplever for øjeblikket en stigning i falske sms’er sendt til vores kunder.

Det kan fx være sms’er, der fortæller modtagerne, at de har fået en ny telefonsvarer og beder dem om at klikke på et link for at få adgang til denne.

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Hold automatisk pause efter opkald

Sæt automatisk tid af til efterbehandling efter hvert opkald med den nye funktion "Pause efter opkald".
Så kan du nå at afslutte alle opgaver før den næste kunde ringer. Også når du har travlt på telefonen.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Mål din kundetilfredshed med tNPS fra Relatel

Hvem vil ikke gerne have glade kunder? Men ved du egentlig, HVOR glade dine kunder er for din virksomhed? Og om de vil anbefale dig til andre?
 
Få svaret med Relatels nye kundetilfredshedsmåling, tNPS - Transactional Net Promoter Score, som du kan købe til dit hovednummer. Her bruger du det kendte værktøj "Net Promoter Score" (NPS) til at måle hvor loyale dine kunder er.

Produktnyheder Produkt features