Relatels blog

Her kan du finde tips, nyheder og løbende opdateringer om vores produkter til din virksomhed.

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Er du løbet tør for data?

Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan genkøbe indhold eller op- eller nedgradere abonnementer. En bruger uden administratorrettigheder kan ikke foretage ændringen.

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

NYHED: 5G Internet med fri data

Vil du have fleksibelt 5G internet med ubegrænset data til din virksomhed? Du kan nu få begge dele hos Relatel med vores nye 5G Internet-abonnement med fri data.

Så er det slut med data-panik, hvis pakken er ved at løbe tør sidst på måneden, og du kan fortsætte arbejdet online uden forhindringer.


Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Fri data - HELE sommeren 2025

Hvad siger du til at slippe for at tænke på dit dataforbrug hele sommeren?

Hvis det lyder som sød musik i dine ører, så er der godt nyt! Du får nemlig FRI data i DK i din mobilpakke fra 1. juni og helt frem til og med den 31. august 2025. Helt uden merpris og selvfølgelig (stadig) på Danmarks bedste mobilnet fra TDC NET - målt på mobiloplevelsen 🎉
Og det bedste? Det gælder også, hvis du opretter en ny mobilpakke inden 31. august!

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Integrationer 2.0 - også på mobilen

Nu kan du udvide din Relatel-konto med integrationer til endnu flere eksterne systemer end før 🚀
Fremover får du flere muligheder for automatisk at få vist relevant information om dine kunder, mens de ringer. Og som noget helt nyt har du også adgang til at se integrationer på mobilappen.
 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til Relatels integrationer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte nogle af integrationerne. Andre kan den enkelte omstillingsbruger selv opsætte.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Design dine egne wallboards

Vælg hvilken data, du vil se på din virksomheds visuelle wallboards. Nu kan du nemlig selv designe wallboards og kombinere data fra forskellige hovednumre og eksterne systemer ét sted.

 

Hvad kræver det?
Wallboard er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte dit wallboard.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Hvad er et hovednummer?

Hvad er et hovednummer?

Et hovednummer er en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen. 

Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr.  Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.

Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited får du det første hovednummer med gratis.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på dit hovednummer.

Hvem kan bruge det?
Alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto kan besvare kald fra dit hovednummer.


Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Byd velkommen til Relatels AI-chat Ella!

Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien, nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk. 
Kig efter taleboblen i nederste højre/venstre hjørne.

Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

8 tips når dit internet driller

Kender I det med, at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest? Der er nok flere, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen fra tid til anden, så her kommer 8 tips og tricks fra vores IT-afdeling.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 9 min

Hvad er god kundeservice?

I Relatel sætter vi en ære i at give vores kunder den bedste service. Det har givet os nogle erfaringer med kundeservice, som vi gerne vil dele med dig. 

Vi går her jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet:
Hvad er god kundeservice? (den korte version)

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 10 min

5 ting du skal huske inden ferien

Tjekliste før ferien: Solbriller, pas og åbningstider 😎

Hvis ferien banker på døren, så husk at gøre dit telefonsystem klar til at informere dine kunder, mens du er væk.

Vi har lavet en ferieguide til dig med de 5 vigtigste funktioner, du skal huske at ændre inden ferien. Uanset om du skal bruge ferien i Svendborg eller Spanien.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice