Relatels blog

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

Nyhed: Send sms til kunderne fra dit hovednummer

YAY! En ny (og meget efterspurgt) sms-funktion har set dagens lys, og du kan godt begynde at glæde dig!

Fremover kan du nemlig selv bestemme afsender på dine sms'er, når du skriver til dine kunder fra app.relatel.dk. Og så får du flere web-sms'er til at gøre det med.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

Husk åbningstiderne i påsken

Påsken står for døren, og holder du fri, så husk at informere dine kunder om det, imens du er væk. Se hvordan du får hjælp af dit telefonsystem - uanset om du holder helligdagene eller hele påskeugen fri.

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

Nyhed: Sig farvel til huskesedler og glemte kunder

Nu kan du vinke farvel til alenlange huskesedler, løse Post-It's og glemte kunder.
I løbet af de næste par dage tilføjer vi nemlig nyheden "Markeringer" til funktionen "Samtaler" på app.relatel.dk og på desktop-app. Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og markere, når du har kontaktet kunden.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Hvad er et hovednummer?

Hvad er et hovednummer?

Et hovednummer er ligesom en professionel facade til din virksomhed. Det er et det telefonnummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr. 

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 5 min

Hvad er softphone?

Giv os 3 minutter og vi gør dig klogere på erhvervstelefoni 2.0 

Kunne du tænke dig at blive klogere på de nye teknologier inden for erhvervstelefoni, kende forskellen på IP-telefoni, Skype og Softphone og vide hvordan teknologierne kan styrke din forretning? Så læs med her.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 7 min

Ny direktør i Relatel - velkommen til Casper Bøyesen

Der sker spændende ting behind the scenes hos Relatel!

Den 1. februar sender Relatels nuværende direktør, Peter Engelbrecht, nemlig bolden videre til kommende CEO, Casper Bøyesen.

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Hurtigere mobilnetværk i fremtiden - farvel til 3G fra 2022

Bruger du også mere data på mobilen end for 5 år siden?

Så minder du om størstedelen af danskerne, og det stiller store krav til hastigheden på mobilnetværket.

Derfor planlægger TDC NET at begynde at udfase 3G-mobilnetværket fra udgangen af 2022 for at skabe mere plads til de hurtigere 4G og 5G-netværk.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 8 min

Nyhed: Søg på kontakter og nyt design af app.relatel.dk

I løbet af denne uge (d. 15-16 dec.) vil du opdage, at app.relatel.dk ser anderledes ud. Vi har rykket lidt rundt på hovedmenuen samtidig med, at vi introducerer muligheden for at søge efter kontakter med featuren "Samtaler".

Gennem tiden har vi fået mange kundeønsker, og vores tredje mest ønskede feature er muligheden for at søge på kontakter og dermed få et samlet overblik over kommunikationen. Med det nye design af app.relatel.dk og lanceringen af "Samtaler" er dette ønske blevet opfyldt.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 7 min

Behind the scenes: Relatels første år

I dag fejrer Relatel ét års fødselsdag. I den forbindelse fortæller Peter Engelbrecht, der er direktør i Relatel, om den vilde rejse, vi har været på det sidste år. En rejse med bump på vejen, men også en rejse fyldt med innovation og fremskridt, som peger frem mod et spændende 2021.

(Hvis du vil se en videohilsen fra et par af vores medarbejdere i stedet, så scroll ned)

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 7 min

5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.

Giv god kundeservice