Relatel

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel
  • Læsetid 17 min

Nu kan du omstille til en kontakt i telefonbogen

Nu kan du bruge din mobil-app fra Relatel til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobil – uden at modtageren behøver at have Relatel Omstilling.

Det har især været et ønske fra de kunder, der har mange eksterne samarbejdspartnere, som de ønsker at omstille opkald til. Eksempelvis et fragtfirma, der har flere vognmænd tilknyttet. Det kan også bruges, hvis man skal viderestille til medarbejdere med privatabonnementer, som kun skal modtage opkald og ikke bruge andre omstillingsfunktioner.

Det gør det nemmere for medarbejderne og det giver en bedre oplevelse for kunderne, da de ikke selv skal ringe op til virksomheden/butikken/personen, men bare bliver omstillet.

Hvor kan jeg finde funktionen?
Du skal ikke aktivere funktionen. Den findes automatisk i Relatels mobil-app. Du kan ikke bruge funktionen i Relatels web-app eller datakalds-app, men kun via vores mobil-app til smartphones.

Hvem kan bruge det?
Alle med en omstillingspakke kan omstille opkald via mobil-app'en.

Hvordan foregår det?
Når du har et opkald i gang og åbner Relatels mobil-app, så kan du se opkaldet i toppen af skærmen. Hvis du klikker på opkaldet, så kan du vælge, om du vil omstille til en kollega, gruppe eller kontakt.

Hvis du vælger “Kontakt”, så kan du derefter søge i din telefonbog. Derefter fungerer det præcis som en almindelig direkte omstilling.

Det er ikke muligt at lave en betjent omstilling (hvor man kan tale med den, man omstiller til inden man stiller videre). Betjent omstilling kan kun laves til kolleger og grupper der er oprettet i Relatel.

Hvis du viderestiller til et nummer i udlandet, så bliver viderestillingen takseret som et almindeligt udlandskald. Det gælder både, hvis den person der omstiller befinder sig i udlandet og i Danmark.

Omstil-til-telefonbog

Du kan bruge funktionen allerede i dag.

Features

  • Relatel
  • Læsetid 5 min

8 tips når dit internet driller

Kender I det med at ens internetforbindelse ikke virker, lige når man skal bruge den mest?

 

Jeg er rykket i sommerhus med hele familien de næste par uger. Tæt på en skov hvor vi kan gå ture og med en have, hvor knægten kan fyre mere krudt af end i en lille lejlighed på Østerbro. Men det har skabt et andet problem: For vi er fire voksne, hvoraf tre skal kunne arbejde på en gang – og med ni enheder og en dårlig internetforbindelse så er det faktisk ret svært at få til at fungere.

Der er nok andre end mig, der oplever internetproblemer på hjemmearbejdspladsen for tiden, så jeg har spurgt vores IT support-helt, Rolf, om han har nogle gode løsninger.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatel
  • Læsetid 4 min

Skal dine medarbejdere arbejde hjemme?

Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.

I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features

  • Relatel
  • Læsetid 5 min

Et fleksibelt arbejdsliv kræver en mobil telefoniløsning

Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.

Produkt features

  • Relatel
  • Læsetid 4 min

Statistik viste, at vi skulle ændre åbningstiderne

Når vores dygtige kundeservicechef Melissa Aya Spøer møder ind, har hun en fast morgenrutine: Hun tænder for computeren, laver en lækker kop te og danner sig et overblik over udviklingen i kundeservice med Relatels statistik funktion.

Om Relatel Produkt features

  • Relatel
  • Læsetid 8 min

Råd til at brænde igennem på speak

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed. 

Giv god kundeservice

  • Relatel
  • Læsetid 7 min

5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.

Giv god kundeservice

  • Relatel
  • Læsetid 8 min

12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %

Giv god kundeservice

  • Relatel
  • Læsetid 9 min

Hvad er god kundeservice?

I denne blogpost går vi jordnært til værks ved at svare på spørgsmålet: hvad er god kundeservice ud fra de fem punkter I ser nedenfor

Giv god kundeservice

  • Relatel
  • Læsetid 6 min

Opgrader din IP-telefoni – og spar penge, tid og bøvl

Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme, altså en fastnettelefon?

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features