Relatels blog

    Hvad er et hovednummer?

    Skrevet af Kundeservice

    • 5 dec. 2024
    • læsetid 5 min.

    Hvad er et hovednummer?

    Et hovednummer er ligesom en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen. 

    Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr.  Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.

    Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.


    Omstilling fra hovednummeret

    Du skal have minimum ét omstillingsprodukt sammen med dit hovednummer, men du kan have alle dem, du vil. En omstillingspakke gør den enkelte medarbejder i stand til at modtage de kald, der kommer ind på jeres hovednummer.

    Et hovednummer er uafhængigt af dit mobilabonnement, men vi anbefaler, at du samler hele din løsning hos os. Så vil du nemlig få mest muligt ud af din løsning og de muligheder, vi tilbyder.


    Ring ud som hovednummer
    Når du skal ringe ud fra din virksomhed, bestemmer du selv, om du vil ringe ud fra dit hovednummer (firmatelefonnummer) eller dit mobilnummer. Det styrer du let inde fra vores omstillingsløsning. For at ringe ud som hovednummer, skal du have Omstilling Pro samt mobilabonnement hos Relatel eller Omstilling Premium.

    Det kan være en fordel ikke at ringe til kunder fra et mobilnummer, da det efterfølgende vil være det nummer, som kunden vil kontakte dig på. Ringer du via hovednummeret, er det kun det nummer, som kunderne ser og ringer tilbage på. 

     

    Fordelene ved et hovednummer

    Fordelene ved at have et hovednummer er, at du kan samle al din telefoni på ét nummer. Det gør det let at få et overblik over, hvem der har ringet til dig, og om der er mistede opkald, som der skal ringes tilbage til.

    Når der bliver ringet op til hovednummeret, er det også meget let at omstille opkaldet til den rigtige person. Hvis personen tidligere har talt med en medarbejder vil Relatels omstillingssystem også selv foreslå den medarbejder, som kunden skal viderestilles til. 

    Hovednummer_1

     

    2 numre på 1 mobil 

    Med et hovednummer behøver du heller ikke bøvle med en mobiltelefon med to sim-kort, hvis du fx gerne vil adskille dine private opkald fra dine virksomhedsopkald. Du kan have alle de hovednumre, du ønsker på din Relatelløsning.

    Du kan vælge, at dit mobilnummer kun skal bruges privat, så når der bliver ringet til det nummer, så ved du, at det er en privat samtale. Og du har derved også mulighed for at holde fri og selv bestemme, hvornår dine kunder skal kunne få fat på dig. Det hele styrer du let inde fra vores mobilapp, som findes både til iPhone og Android.

     

    Skræddersy din omstillingsløsning 

    Hos Relatel vil vi altid tilbyde vores kunder de bedste produkter med den bedste service til fair priser. Vores omstillingspakker indeholder derfor præcis de features, som du som mindre virksomhed har brug for.


    Et hovednummer har altid 30 dages opsigelse og det første hovednummer er gratis. Dine omstillingsprodukter kan tegnes uden binding (30 dages opsigelse) med 24 måneders eller 36 måneders binding. Jo længere binding, jo lavere pris.


    Relatel tilbyder 3 forskellige omstillingsprodukter:
    Omstilling Starter, Pro eller Premium.
    Læs mere om produkterne her.

    I Relatels omstillingspakker skelner vi mellem:

    • bruger-features, som kun er tilgængelige for den omstillingsbruger, som har den relevante pakke og
    • virksomheds-features, som alle virksomhedens omstillingsbrugere kan benytte, ligegyldigt hvilken pakke de har.

    Det betyder, at du nemt kan sammensætte de omstillingspakker, som netop passer til dit behov.  

    Video om hovednummer
    Se denne video, om hvilke features, du kan få adgang til med et hovednummer, og hvilken værdi de kan tilføre din forretning. 


     

     

     

    Vil du også have et hovednummer?

    Udfyld og send formularen i linket nedenfor. Du hører fra os inden for 2 arbejdstimer – og selvfølgelig hurtigere, hvis muligheden byder sig.

    Du kan også selv ringe til os på 71 99 99 50. 

    UDFYLD KONTAKTFORM

     

    Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features