Integrer dine systemer med Relatel

Indstillinger

Integrationer sparer dig tid

Omstilling Premium giver dig adgang til Relatel Integration. Integrationer viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer fx. fra jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Så sparer du tid og slipper for manuelt at skulle finde kunden i forskellige systemer.



Med Relatels Zapier-integration kan du sætte integrationer op til tusindvis af andre virksomheder uden at skulle bruge dyre udviklingstimer eller skrive en linje kode.

Alle Relatelsomstillingskunder har adgang til Zapier-integrationen. Hvilke funktioner du har adgang til i Zapier, afhænger af. hvilken omstillingspakke du har. 
Læs mere om Zapier-integrationen her

Outlook_logo_and_wordmark_(2012-2019).svg
 

Med en Office 365 Outlook integration får du en en oversigt over e-mails, du har udvekslet med den person, der ringer. Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind.
Integrationen søger i din mailboks efter mails indeholdende telefonnummer eller e-mail for den valgte kontakt og viser dem på skærmen. Oplysningerne benyttes kun til visning og bliver ikke gemt på vores servere. Integrationen udbydes af Relatel og er omfattet af vores generelle vilkår og betingelser.

Læs mere om Outlook



Vores integration til Magento 1 gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Ordrerne søges frem via kundes telefonnummer.

Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind. Oplysningerne benyttes kun til visning. Integrationen udbydes af Relatel og er omfattet af vores generelle vilkår og betingelser.

Læs mere om Magento

visma_economic_rgb_primary


Vores integration til e-conomic gør det muligt automatisk at få vist en kundes fakturaer, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i e-conomic, og viser fakturaerne på kaldet i Relatel.

Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind. Oplysningerne benyttes kun til visning og bliver ikke gemt på vores servere. Integrationen udbydes af Relatel og er omfattet af vores generelle vilkår og betingelser.

Læs mere om e-conomic

215px-Shopify_logo_2018.svg



Vores integration til Shopify gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Ordrerne søges frem via kundes telefonnummer.

Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind. Oplysningerne benyttes kun til visning og bliver ikke gemt på vores servere. Integrationen udbydes af Relatel og er omfattet af vores generelle vilkår og betingelser.

Læs mere om Shopify

Zendesk-logo
Vores integration til Zendesk gør det muligt automatisk at få vist tickets fra Zendesk, når I modtager opkald. Integrationen søger tickets frem fra Zendesk, hvor kundens telefonnummer fremgår.

Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind. Oplysningerne benyttes kun til visning og bliver ikke gemt på vores servere. Integrationen udbydes af Relatel og er omfattet af vores generelle vilkår og betingelser.
Læs mere om Zendesk

ifttt_wordmark-black

 

Med If This Then That bygger man automatiske workflows som hedder “Applets”. En Applet består af en “trigger” (If This) og en eller flere “actions” (that). 

Triggeren er den hændelse, der får en Applet til at starte – det kan fx være at et opkald er afsluttet i Relatel, at man har modtaget en email eller at klokken er blevet 16. Når en Applet er startet, kan den lave ændringer i andre systemer ved hjælp af actions. Det kan fx være at ændre “Ring ud via” i Relatel, at sende en web-sms eller slukke lyset. Hvilke Applets du har adgang til, afhænger af din omstillingspakke. 
Læs mere om IFTTT 

Byg selv videre på Relatel

Alle Relatels omstillingskunder får adgang til vores API. API'et gør det nemt for udviklere at tilføje sit eget lag af intelligens på Relatels platform.

API-adgang til relatel