Integrer til Hubspot og se automatisk dine kunders dealstage eller leadstage i opkaldet hos Relatel. På den måde sikrer du, at dine kunder altid får den rigtige service.
Integrationen til Ordrestyring viser dig detaljerede oplysninger om dine kunders ordrer - direkte på deres opkald i Relatels app. Så har du altid den nyeste information klar, og kan fokusere på andre ting i opkaldet.
Integrér til din Outlook Calendar og undgå opkald fra hovednummeret, mens du er til møde. Du bliver automatisk sat i Forstyr ikke, når du har et møde i din kalender, og når mødet slutter, bliver du automatisk ledig igen.
Med Relatels integration til Zendesk er det nemt at yde en god kundeservice. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i Zendesk, og viser kundens supportsager på kaldet i Relatel.
Få automatisk vist kundens ordrer direkte i Relatel, når I modtager opkald. Så sikrer I at kunden undgår at skulle gentage sig selv og får den bedst mulige service.
Relatels integration til Billy gør, at du altid har dine kunders faktura lige ved hånden. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Billy, og viser fakturaerne på kaldet i Relatel.
Slip for manuelt at skulle slå en kunde op for at finde deres faktura. Med Relatels integration til e-conomic, har du altid dine kunders information lige ved hånden og kan derfor give den bedst mulige service.
Ha' altid dine kundeservicesager lige ved hånden med Relatels integration til Freshdesk. På den måde får du mere tid til dine kunder og kan give den bedst mulige kundeservice.
Integrer til Hubspot og se automatisk dine kunders dealstage eller leadstage i opkaldet hos Relatel. På den måde sikrer du, at dine kunder altid får den rigtige service.
Byg automatiske workflows med Relatels integration til If This Then That og få mere tid til det, som betyder noget for dig og din virksomhed.
Vores integration til Insightly gør, at du altid ved, hvilken kunde du taler med. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Insightly og viser kundens oplysninger i kaldet på Relatel
Få automatisk vist dine kunders navn og adresse med Relatels integration til Krak. Så har du informationerne klar, når du modtager et opkald, og kan i stedet bruge tiden på at give service af øverste skuffe.
Integrer Relatel til Magento Open Source og få dine kunders ordrer vist direkte i opkaldet hos Relatel. Så er du sikker på, at kunden altid får den bedste service.
Integrationen til Ordrestyring viser dig detaljerede oplysninger om dine kunders ordrer - direkte på deres opkald i Relatels app. Så har du altid den nyeste information klar, og kan fokusere på andre ting i opkaldet.
Integrér til din Outlook Calendar og undgå opkald fra hovednummeret, mens du er til møde. Du bliver automatisk sat i Forstyr ikke, når du har et møde i din kalender, og når mødet slutter, bliver du automatisk ledig igen.
Vores integration til Outlook Mail gør, at du nemt og hurtigt kan finde din sidste mailkorrespondance med den kunde du taler med. På den måde kan du altid give dine kunder den bedst mulige kundeservice.
Vores integration til Shopify gør, at du altid ved, hvilken kunde du taler med. Når kunden ringer ind, får du automatisk vist kundens ordre, og kunden slipper for at skulle gentage sig selv.
Få automatisk vist dine kunders ordre, når du integrerer Relatel til Shoporama. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i Shoporama, og viser kundens ordre på kaldet i Relatel.
Med Relatels integration til TOPdesk ved du altid, hvilken kunde du taler med. Kundens servicesag kommer automatisk op i kaldet på Relatel og kunden undgår at skulle gentage sig selv.
Med Relatels integration til Web bliver det muligt at hente en lille hjemmeside fra dit eget system via en iframe. Så kan du automatisk indhente oplysninger direkte fra dit eget system.
Med Relatels integration til WebCRM har du altid nem adgang til dine kunders oplysninger. Systemet søger dine kunders informationer frem gennem telefonnummeret og viser dig de vigtigste oplysninger i kaldet på Relatel.
Relatels integration til WooCommerce giver dig et lynhurtigt overblik over kundens ordre. På den måde kan du nemt give kunden den bedst mulige service og rådgivning.
Med Relatels Zapier-integration kan du sætte integrationer op til tusindvis af andre software-løsninger uden at skulle bruge dyre udviklingstimer eller skrive en linje kode.
Med Relatels integration til Zendesk er det nemt at yde en god kundeservice. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i Zendesk, og viser kundens supportsager på kaldet i Relatel.
Giv dine kunder den bedst mulige service med Relatels integration til Zoho. Systemet søger dine kunder op gennem telefonnummer, og giver dig et hurtigt overblik over kundens informationer.
Alle Relatels omstillingskunder får adgang til vores API. API'et gør det nemt for udviklere at tilføje sit eget lag af intelligens på Relatels platform. Vær opmærksom på at Relatels kundeservice ikke supporterer på integrationer/API.