Zendesk

Få automatisk vist kundes supportsager direkte i Relatel, når I modtager opkald.

bubble
integration bubble

Integration til Zendesk

Med Zendesk kan I samle jeres kundeservice-henvendelser på tværs af en række kanaler. Derved bliver det lettere for dig og dine kollegaer at give den gode kundeservice, hver gang I taler med en kunde.

Zendesk eksempel 2

Dine fordele med integrationen

Kvaliteten af din virksomheds kundeservice er en afgørende faktor for, om kunderne vil handle hos jer igen. Én af de største irritationsfaktorer hos kunder er, når de skal gentage deres oplysninger.

Med Relatels integration til Zendesk, kan du lynhurtigt finde kundens supportsager. Integrationen søger tickets frem fra Zendesk, hvor kundens telefonnummer indgår. Derved får du automatisk vist kundens tickets fra Zendesk, når I modtager opkald.

Så har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, og kan fokusere på at skabe den gode kunderelation. 

Zendesk forbind

Forbind til Zendesk med kun 2 klik

Hos Relatel skal det være ligetil for alle at bruge vores integrationer. Derfor behøver du ikke være IT-ekspert, for at kunne oprette forbindelse mellem Relatel og dine andre systemer. Med kun 2 klik kan du integrere til mange af vores integrationer, herunder Zendesk.

Når du forbinder til Zendesk, skal du blot trykke "Forbind" og indsætte dit Zendesk domænenavn.
Så kan du let og hurtigt komme i gang, med at bruge Relatels integration til Zendesk. 

question_ikon_small (1)

Spørgsmål til integrationer?

Kontakt vores kundeservice på 71 99 99 99 eller læs mere om vores andre integrationer.