Tilbage til oversigt Relatel Support

    Omstilling: Hvad kan jeg bruge funktionerne til?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 sep. 2023

    Vi opdaterer ofte nuværende funktioner og tilføjer løbende nye features i din virksomheds omstillingspakker fra Relatel. Men har du egentlig styr på, hvad du kan bruge funktionerne til, når du kommunikerer med kunderne?


    Kig med herunder og få et samlet overblik over de mange forskellige funktioner, der gemmer sig i Mobilfeatures, Omstilling Starter, Pro og Premium - og hvordan du kan bruge dem til at gøre dine kunder gladere og hverdagen nemmere i din virksomhed ⤵️

     

    Det kan du med ...

     

    Udnyt funktionerne og arbejd mere effektivt

    Med Mobilfeatures, Omstilling Starter, Pro og Premium har din virksomhed en lang række funktioner, som både kan gøre hverdagen nemmere for jer, og oplevelsen bedre for kunderne, når de kontakter jer. Se hvordan du udnytter funktionerne, så du kan arbejde mere effektivt - og som en sideeffekt få mere tilfredse kunder 😄

     

    Mobilfeatures

    • Telefonkø på dit mobilnummer

      Giv dine kunder en bedre oplevelse, hvis de ringer til dit mobilnummer, når du er optaget. Med telefonkø på dit mobilnummer undgår kunderne at skulle ringe op til dig igen, men kan i stedet vente på, at du bliver ledig - og samtidig få automatisk besked om deres nummer i køen.

    • Banke på-funktion til telefonkøen på dit mobilnummer

      Hør om du har kunder, der venter i kø, når du er optaget på dit mobilnummer. Så undgår du at miste vigtige opkald, mens du taler med Moster Oda.

    • Ventemusik på dit mobilnummer

      Lad dine kunder føle sig velkomne og gør deres ventetid behageligere, mens de venter på at du besvarer deres opkald på dit mobilnummer.

    • Velkomsthilsen på dit mobilnummer

      Byd dine kunder professionelt velkommen, når de ringer til dit mobilnummer. Så ved de lynhurtigt, at de har ringet til det rigtige nummer.

    • Sæt tags på dine kontakter

      Opdel dine kontakter i forskellige kategorier, så du nemt kan se, om det er en kunde, kollega eller et privat opkald, der ringer til dit mobilnummer. Så ved du hurtigt hvad du skal sige, når telefonen ringer.

      Du kan også bruge tags til at søge efter en kontakt. Så slipper du for at scrolle hele opkaldslisten igennem, men kan i stedet søge efter ét bestemt tag og kun se opkald med dét tag.

    Omstilling Starter

    • Alle funktioner fra Mobilfeatures

      Du får alle funktionerne fra Mobilfeatures inkluderet i Omstilling Starter. Se funktionerne her

    • Omstil opkald til en kollega

      Undgå at bede dine kunder om at lægge på og ringe op til et andet nummer, hvis de skal tale med din kollega. Omstil i stedet opkaldet, mens kunden venter i røret, og sørg for at kunderne altid kan tale med den rigtige person.

    • Viderestil automatisk opkald fra hovednumre

      Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder, når de ringer til din virksomheds hovednummer.

    • Forstyr ikke

      Slip for at blive forstyrret af opkald fra din virksomheds hovednummer, når du holder fri eller sidder i møde. 

      Samtidig undgår kunderne unødig ventetid i telefonen, da opkaldene går direkte videre til din kollega uden først at ringe til dig.

    • Vis opkaldsinfo

      Spar din egen og kundernes tid på at spørge om informationer, og undgå fejl, når du taster oplysninger.

      På den visuelle visning af opkaldet på din computer kan du nemt se en lang række relevante informationer om den, der ringer - allerede før du svarer på opkaldet. Her kan du fx se navn, virksomhed og telefonnummer.

    • Se kollegaers status (kræver mobiltelefoni hos Relatel)

      Se straks om din kollega er ledig, optaget eller ikke vil forstyrres. Så undgår du at omstille til eller ringe din kollega op forgæves.

       

       

    • Begrænset adgang til Zapier

      Slip for manuelt at ændre din "forstyr ikke"-status, når du går til møde. Integrér din kalender med Relatel ved at bruge Zapier, så undgår du at mobilen ringer midt i en vigtig præsentation.

      Eller spar tid på at administrere ringegrupper på din virksomheds hovednummer. Styr medlemmerne direkte i Slack eller Teams, hvor du i forvejen koordinerer din kundeservice.

    • Send sms fra hovednummer/firmanavn

      Lad navnet på din virksomhed være afsender, når du sender sms'er til kunderne. Det er mere troværdigt over for dine kunder, når de med det samme kan se, hvor beskeden kommer fra, og samtidig slipper du for at kunderne får dit mobilnummer, når du vil give dem en kort besked.

    • Hovednummer til 0 kr.

      Få et hovednummer til din virksomhed og adskil privatliv og arbejde. Så undgår du at kunderne ringer tilbage til dit private mobilnummer, og forstyrrer dig, når du holder fri.

    • Ringegrupper

      Få gladere kunder, der kan komme hurtigt igennem til en medarbejder, når de ringer til din virksomheds hovednummer. Med tilstrækkeligt mange medarbejdere i dine ringegrupper kan du sikre, at der altid er en ledig medarbejder på telefonen.

    • Browser, desktop- og mobilapps

      Hav nem adgang til din virksomheds telefoni uanset om du er på farten eller på kontoret. Du kan fx omstille et opkald til din kollega eller aktivere "forstyr ikke" både fra mobilen og computeren. Du kan nemt arbejde hjemmefra, da du altid har alle oplysninger og funktioner lige ved hånden.

    Omstilling Pro

    • Alle funktioner fra Mobilfeatures + Omstilling Starter

      Med Omstilling Pro har du også adgang til alle funktionerne fra Mobilfeatures og Omstilling Starter.

      Se funktionerne fra Mobilfeatures

      Se funktionerne fra Omstilling Starter

    • Telefonkø (inkl. ring mig op-funktion)

      Giv dine kunder god service, når de ringer til din virksomheds hovednummer. Kunderne får at vide hvilket nummer de er i køen, så de ved hvor længe de skal vente. Det giver mere tålmodige kunder, så du kan have færre medarbejdere på telefonen.

      Kunderne kan også trykke 1 for automatisk at blive ringet op, når du er ledig. Så kan de lægge røret på og bruge ventetiden på noget sjovere.

    • Kundetilfredshedsmåling :-)

      Få svar på, hvad kunderne synes om din virksomhed, så du altid kan give den bedste service.

      Du kan få helt konkret feedback fra dine kunder, og du kan læse uddybende kommentarer, så du ved hvad du allerede gør godt, og hvor der er plads til forbedringer.

    • Ring ud som hovednummer (kræver mobiltelefoni hos Relatel)

      Undgå at kunderne ringer tilbage på dit private nummer, når du har fri. Hvis du viser din virksomheds hovednummer, når du ringer kunderne op, så kan du nemt bruge din mobil både privat og på arbejde.

      Du kan nemt vælge om du vil vise dit mobilnummer, hvis du skal ringe hjem til familien, eller dit hovednummer, når du skal ringe til kunderne.

    • Adgang til Zapier

      Integrér din virksomheds systemer med Relatel ved at bruge Zapier. Så kan du fx automatisk blive sat i "forstyr ikke", når du gør i møde, meld dig ind i/ud af ringegrupper via Slack eller Teams og sørg for at du kun viser din virksomheds hovednummer, når du ringer ud i løbet af jeres åbningstid.

    • Velkomsthilsen

      Hav en professionel facade, når kunderne ringer til dit hovednummer. Så føler dine kunder sig velkomne og godt taget imod, og de ved at de har ringet til det rigtige nummer.

    • Åbningstider

      Sæt åbningstider på dit hovednummer, så dine kunder ikke ringer forgæves, når du har lukket. Du kan også undgå at blive forstyrret i weekenden og om aftenen.

    • Tastemenu

      "Tryk 1 for salg, tryk 2 for service..."
      Med en telefonmenu kan du sørge for, at dine kunder kommer til at tale med den rigtige afdeling med det samme. Det giver kunderne en bedre oplevelse, når de ikke skal vente på, at du omstiller opkaldet til den rette kollega, og du sparer tid på at svare på opkald til din kollega.

    • Telefonkæde

      Bestem hvilken rækkefølge, som dine medarbejdere skal besvare opkald fra hovednummeret. Så kan du sørge for, at det altid er den mest relevante medarbejder, der modtager opkaldet, og derefter den næstmest relevante osv. På den måde får dine kunder hurtigst muligt svar på deres henvendelse, og du sparer tid på at omstille til dine kollegaer.

    Omstilling Premium

    • Alle funktioner fra Mobilfeatures, Omstilling Starter og Omstilling Pro

      Med Omstilling Premium får du automatisk adgang til alle funktionerne fra Mobilfeatures, Omstilling Starter og Omstilling Pro.

      Se funktioner fra Mobilfeatures

      Se funktioner fra Omstilling Starter

      Se funktioner fra Omstilling Pro

    • Statistik

      Med statistik kan du - med flotte diagrammer - se hvornår på dagen, ugen eller året, du får flest opkald fra dine kunder. Se indgående, udgående, besvarede og mistede opkald. På den måde kan du nemt kortlægge dit medarbejderbehov for hele året. Du kan også se statistik på medarbejderniveau. Statistikken kan også hentes ned som CSV og Excel filer så du nemt kan køre informationerne ind i egne systemer.

    • Integrationer

      Med integrationer til de mest brugte systemer inden for ticket, e-commerce og økonomi behøver du ikke at bruge tid på at lede efter informationer på kundens konto. I stedet bliver kundernes info automatisk slået op i dine systemer og vist på opkaldet på computeren. Så kan du - allerede inden du har besvaret opkaldet -  se hvilken ordre kunden har lagt, hvilken ticket du har på kunden, eller hvilken udestående regning der måtte være. På den måde sparer du en masse tid, og kunden føler sig godt taget imod af dig.

    • Noter

      Glem alt om gule sticky notes eller e-mails hvis du skal bede en kollega om at ringe tilbage til en kunde. Du skriver blot en note på kundens opkald inde i systemet, og den kollega, der skal ringe tilbage, får besked på enten e-mail eller sms.

      Du kan også skrive en note uden at give en kollega besked. Det kan fx være “kunden havde spørgsmål til en ordre”. Når kunden ringer næste gang - uanset om der er om en uge eller et år - vil den, der besvarer opkaldet, se noten og hurtigt kunne hjælpe kunden videre.

    • Chat

      Med Relatels chat får I samlet alle jeres kundehenvendelser ét sted, så I kan sikre jer, at der ikke er nogle henvendelser, der falder mellem to stole. Sæt chatten op på din hjemmeside, så kunderne nemt kan kontakte din virksomhed med et hurtigt spørgsmål.

      Du kan også integrere chatten med Messenger, så du kan svare på chats og beskeder i samme system, som du besvarer opkald i.

    • Datakald (med mulighed for at ringe ud som hovednummer)

      Datakald fra Relatel er en softphone-løsning, der giver dig mulighed for at ringe via internettet. Du får adgang til en fleksibel arbejdsstation, hvor du kan ringe op fra en webbrowser, desktop-app eller din mobil ved at bruge internettet og ikke en telefonlinje. Du kan i princippet sidde på Bahamas og besvare opkald fra dine kunder, som om du sidder i Danmark, uden ekstra beregning.

    • Optage samtaler til hovednumre

      Ved at optage opkald til hovednummeret kan du hurtigt finde ud af, hvad der er aftalt med kunderne. Du får samtidig også et godt redskab til at træne dine medarbejdere i at blive endnu bedre på telefonen.

    • Wallboard Basis

      Se live-data fra din virksomheds hovednummer med Wallboard Basis. Så kan du og dine medarbejdere lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.

    • Widget med kontaktinfo

      Med Relatels widget kan dine kunder se, hvornår I er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til din virksomheds hovednummer. Når du ændrer åbningstid inde i Relatels system, bliver ændringen også opdateret automatisk på din hjemmeside, så kunderne ikke ringer forgæves.

      I widget'en kan du også vise dine kunder, hvor lang ventetid der er på hovednummeret - fx. "Sidste opkald besvaret indenfor 20 sekunder”. Det gør det nemmere for potentielle kunder at gribe røret og ringe til dig, hvis de ved at de hurtigt kan komme igennem til din virksomhed.

    • Fuld adgang til Zapier

      Brug Zapier til at forbinde Relatel med en række andre systemer, som din virksomhed allerede bruger. Så kan du sikre at dine systemer opdateres automatisk, og du ikke glemmer vigtige ting, når du har travlt med at tale med kunderne.