Relatels blog

    NYHED: Bliv certificeret i kundeservice med Relatel Akademi 🎓

    Skrevet af Cæcilie Hansen

    • 16 dec. 2021
    • læsetid 5 min.

    Er kundeservice vigtigt for din virksomhed? Så har vi dugfriske (og gode!) nyheder til dig. For vi har lige lanceret Relatel Akademi, der er et gratis online-kursus, hvor du på under to timer lærer alle hemmelighederne, tricks'ne og teorierne bag at give dine kunder den bedste service i branchen.

     
     
    Årets julegave til dig fra Relatel må du gerne åbne allerede nu. Faktisk så synes vi, at du skal skynde dig at binde sløjfen op og hive gavepapiret af. For gaven er ikke kun til dig, men mindst lige så meget til dine kunder.
     
     
    Bliv klogere på kundeservice med Relatel Akademi
    Akademi logo uden tekst
    Uanset om du er erfaren eller knap så velbevandret ud i kundeservicens forunderlige verden, så kan du altid finpudse dine færdigheder. 
     
    Du kan selvfølgelig sagtens hjælpe kunderne uden at kende til alle de små finesser. Men hvis du vil lære, hvordan du giver dine kunder sublim service på telefon og chat, så kræver det træning af kundeservice-musklen 💪
     
    Du kan derfor tage et gratis online-kursus med Relatel Akademi, hvor du på under to timer lærer at styrke dine kundesamtaler på telefon og chat.
     
    BLIV CERTIFICERET I KUNDESERVICE
     
    Hvad lærer jeg på online-kurset?
    På mindre end to timer kommer du til at blive klogere på alt fra konkrete teknikker til at håndtere konflikter til at få svaret på, hvad musicals har at gøre med god kundeservice.
     

    Du lærer fx om disse ting:

    • Konflikthåndtering
    • Samtaleteknikker
    • Chat vs. telefon
    • Gode kundeoplevelser
    • Do's & dont's
     
    Plus du får vores egne bedste tips til at komme endnu tættere på kunderne. For vi ved, at din største konkurrencefordel er de gode og nære relationer du har til dine kunder ❤️
     
     
    Er træningen noget for mig?
    Relatel Akademi er for alle, der vil lære noget om god kundeservice. Du behøver faktisk ikke engang være kunde hos Relatel for at tage kurset. Du har ikke brug for andre oplysninger end dit navn og din mail for at komme i gang med det samme. 
     
    Træningen er især til dig, der har meget kontakt med kunderne over telefon eller chat. Kurset er derfor "on demand", så du kan tage det hele på én gang - eller du kan dele det op i små bidder, hvis du har travlt med at tage dig af kunderne. For de kommer naturligvis i første række.
     
    De tætte forbindelser du har med dine kunder er helt uundværlige for din forretning. Men når hverdagen er travl og økonomien stram, så er det svært at finde overskud til træningen. Det vil vi gerne lave om på, så du kan derfor gennemføre akademiet helt uden at du skal bruge lange kursusdage eller dyre konsulenttimer til kompetenceudvikling.
       
     
    Certificering i kundeservice
    Kurset er bygget op med en god blanding af forskelligt videomateriale og PDF'er, du kan downloade og printe ud. Hvert emne slutter med en lille quiz, og du skal huske at høre godt efter, for online-kurset slutter med en test. Og hvis du består den, så - TILLYKKE! Så er du nemlig certificeret i kundeservice! 🎓🎉

     

    Bliv certificeret i kundeservice

     

    Rigtig god fornøjelse - og god træning 💪

     

    BLIV CERTIFICERET I KUNDESERVICE

     

    Har du spørgsmål til akademiet, så tag fluks fat i kundeservice på tlf. 71 99 99 99.
     
    Tilmeld dig Relatels nyhedsbrev

    Tips & tricks til erhvervstelefoni Giv god kundeservice