Relatels blog

    Nyhed: Sig farvel til huskesedler og glemte kunder

    Skrevet af Cæcilie Hansen

    • 9 mar. 2021
    • læsetid 6 min.

    Opdateret 11/5-22: Funktionen er ændret, så det kun er kontakter og ikke aktiviteter, der kan have en Markering. Alle markeringer vil desuden fremover være synlige for dine kollegaer. Derfor kan du ikke længere lave personlige markeringer af fx mistede mobilopkald.

    Nu kan du vinke farvel til alenlange huskesedler, løse Post-It's og glemte kunder.
    I løbet af de næste par dage tilføjer vi nemlig nyheden "Markeringer" til funktionen "Kontakter" på app.relatel.dk og på desktop-app. Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og markere, når du har kontaktet kunden.

    MarkeringerFremover får mistede opkald, nye telefonsvarerbeskeder og sure smileys automatisk en Markering under Kontakter.

    Så ved du, når der er noget, du skal reagere på, og du kan fjerne markeringen, når du har kontaktet kunden.

    I videoen nedenunder kan du se vores digitale designer, Ludvig, fortælle nærmere om Markeringer, og du kan blive klogere på, hvordan du markerer en samtale.

    Markeringer video


    Personlige Markeringer

    Du kan også selv tilføje en Markering af en kontakt (rød firkant). Så er Markeringen kun synlig for dig, og du kan nemt finde samtalen igen senere.
     
    Markerer du en aktivitet (grøn firkant), vil dine kollegaer også kunne se Markeringen.

     

    Daglig tjekliste

    Du kan se alle Markeringer på en liste under Kontakter. Listen kan du bruge som en daglig to do-liste, hvor du fjerner en Markering, hver gang du har behandlet en markeret henvendelse.

     

    Relatel Markeringer

    Hvis du fx har ringet tilbage til en kunde, der har lagt en telefonsvarerbesked, kan du fjerne markeringen af aktiviteten. Så forsvinder punktet fra Markeret-listen.

    Når listen er tom, så ved du, at der er taget hånd om alle jeres kunder, og at der ikke er en henvendelse, der er faldet mellem to stole.


    Drop koordineringen, og undgå misforståelser

    Er I flere forskellige kollegaer, der taler med jeres kunder? Så er der også godt nyt fra Relatel-fronten.

    Markeringer kan være en god måde at holde styr på, om din kollega fx har ringet tilbage til et mistet opkald. Når din kollega har fjernet markeringen af aktiviteten, forsvinder punktet også fra din liste.

    Så undgår I unødig koordinering og misforståelser af hvem, der kontakter kunden.

     

    Du kan læse meget mere om Markeringer, og ellers er du velkommen til at kontakte Kundeservice på tlf. 71 99 99 99 eller sende en mail til kundeservice@relatel.dk.

     

    Spørgsmål og svar

    Hvem kan bruge Markeringer?
    Alle Relatel-kunder kan bruge Markeringer.
    Har du Omstilling får disse aktiviteter til dit hovednummer automatisk en Markering: M
    istede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys. Du kan også manuelt sætte en Markering ved en aktivitet eller en kontakt.
    Er du Mobilkunde, kan du manuelt markere aktiviteter som mistede opkald og telefonsvarerbeskeder. Eller du kan sætte en Markering af hele den kontakt, du skal huske at håndtere.

     

    Hvem kan se Markeringerne?

    Automatiske Markeringer og manuelle Markeringer af aktiviteter er synlige for alle, der normalt kan se aktiviteten. Markeringer af aktiviteter på mobilnumre, direkte numre og numre med adgangskontrol er kun synlige for de medarbejdere, der har adgang til nummeret. Manuel markering af en kontakt er personlig og kun synlig for den, der har sat Markeringen.

     

    Kan jeg sortere efter Markeringerne, så jeg får et overblik over dem alle?

    Ja, du kan filtrere under Kontakter -> Markeret, så du kun ser de kontakter, der har en Markering.

     

    Tilmeld dig Relatels nyhedsbrev

    Produktnyheder