Relatels blog

    Skal dine medarbejdere arbejde hjemme?

    Skrevet af Sidsel Forchhammer

    • 12 mar. 2020
    • læsetid 4 min.

    Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.

    I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.

    Flere medarbejdere på opkald

    Du tilføjer Omstillingsproduktet på den enkelte medarbejder. Se guide her: https://www.relatel.dk/supportblog/administer-omstillingsbruger

    Der er tre pakker, du kan vælge imellem til medarbejderen, som afgør hvilke funktioner medarbejderen har adgang til. Du kan se dem her: https://www.relatel.dk/omstilling

    Derefter skal du tilføje personen i jeres indstillinger for indgående opkald. Vælg “indgående opkald” i kontrolpanelet og følg derefter boksene til venstre punkt for punkt – så er du godt i gang.

    Du kan evt sende medarbejderen denne guide til, hvordan man omstiller:
    https://www.relatel.dk/supportblog/omstil-til-kollega

    Start din omstillingsløsning
    Hvis du har mobiltelefoni, men ikke omstilling, så kan du let tilføje det til din konto. Og du kan vælge en løsning uden binding, så du nemt kan lukke det igen, når der ikke længere er brug for det. Der er tre pakker, du kan vælge imellem. Se dem her: https://www.relatel.dk/omstilling

    I tilføjer omstillingsproduktet til den enkelte medarbejder og laver derefter indstillingerne. Se en guide med gode links til, hvordan du kommer i gang her:
    https://www.relatel.dk/supportblog/kom-godt-i-gang-administrator

    Hvis du foretrækker at se en video om, hvordan det fungerer, så har vi også det:
    https://youtu.be/yLXm0_YL5kA

    Mere data?
    Har I brug for mere data, end det I har i jeres nuværende pakker, fx fordi en medarbejder skal arbejde fra sommerhus, hvor der kun er mobilnetværk? Så kan I opgradere midt i måneden og få ekstra data i pakken med det samme. I kan altid nedgradere til jeres eksisterende pakke igen, når der ikke længere er brug for det.

    Pakken, som vi internt kalder “Bæstet” (Fri tale/Fri data), giver nok data til de allerflestes behov – 1 terabyte(!) data i Danmark. Så kan man lave internetdeling til sin computer uden at mangle data.

    Hvad sker der hos Relatel?
    Alle Relatels medarbejdere skal arbejde hjemmefra og vi arbejder pt. på at få alle op at køre på systemerne derhjemme. Men vi er på nedsat kapacitet, da mange også skal passe deres børn. Så vi håber, at I vil gemme spørgsmål, der kan vente til senere og bære over med en lidt længere svartid i den næste tid.

    Vi er naturligvis klar på 71 99 99 99 og kundeservice@relatel.dk torsdag morgen til at besvare de spørgsmål, I har. Gode samtaler over telefonen smitter heldigvis ikke – allerhøjest med et smil.

    Med venlig hilsen
    alle os fra Relatel




    Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features