Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan bruger jeg Markeringer?

    Skrevet af Kundeservice

    • 9 mar. 2021

    Under Kontakter på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
    Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.

    Hvad kan jeg markere?

    Markeret

    En kontakt får automatisk en Markering under Kontakter, hvis personen ringer forgæves til et hovednummer (mistet opkald), lægger en telefonsvarer på et hovednummer, eller giver en sur smiley. Du kan også manuelt tilføje en Markering af en kontakt.

     

    Markering af kontakt

    Alle medarbejdere kan se de kontakter på jeres hovednummer, der automatisk får en Markering. Og når du selv markerer en kontakt, så kan dine kollegaer også se Markeringen.

     

    Markeringer

     

     

    Du kan se listen over de markerede kontakter inde under Kontakter på både app.relatel.dk, desktop-appen og din mobilapp. Listen er kronologisk, så du vil altid se den nyeste Markering øverst på listen.

     

    Markerede kontakter

     

    Hvis en kontakt allerede har en Markering fx fra en telefonsvarerbesked, og personen senere fx giver en sur smiley, så rykker kontakten op på listen. Præcis som du kender det fx fra opkaldslisten på din mobil.

     

    Fjern Markering af en kontakt

    Klik på Markeretikonet ud for kontakten for at fjerne Markeringen af kontakten. Husk at du så fjerner Markeringen for alle medarbejdere i din virksomhed.
     
     
    Spørgsmål og svar

     

    Hvem kan bruge Markeringer?
    Alle Relatel-kunder med en omstillingspakke kan bruge Markeringer.

     

    Hvilke aktiviteter giver en Markering af kontakten?
    Har du Omstilling, så får disse aktiviteter på dit hovednummer automatisk en Markering: M
    istede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys. Du kan også manuelt markere en kontakt.

     

    Hvem kan se Markeringerne?

    Alle medarbejdere i din virksomhed kan se Markeringerne. Både dem, der bliver sat automatisk, og dem som du eller dine kollegaer laver manuelt.

     

    Kan jeg sortere Markeringerne, så jeg får et overblik over dem alle?

    Ja, du kan filtrere under Kontakter -> Markeret, så du kun ser de kontakter, der har en Markering.

     

    Kan jeg vælge at nogen typer Markeringer ikke bliver sat automatisk?

    Det er pt. ikke en mulighed.

     

    Bliver Markeringerne slettet automatisk efter et stykke tid, hvis jeg ikke vil følge op på disse samtaler?

    Nej. Du skal fjerne Markeringerne manuelt for de kontakter, som du ikke vil følge op på.

     

    Kan jeg tildele en Markering til en kollega?

    Det er pt. ikke muligt.

     

    Hvordan kan jeg se, at en samtale er håndteret af min kollega ud over at Markeringen er fjernet?

    Det kan du se, hvis din kollega skriver en note på kontakten.

     

    Kan jeg sætte et tidspunkt for hvornår jeg vil mindes om en Markering?

    Nej, det er ikke muligt.

     

    Kan jeg se hvilken type Markering, der er tale om (fx telefonsvarer, mistet opkald osv.)?

    Når du klikker dig ind på en kontakt, kan du se alle aktiviteter. Det vil typisk være den nederste aktivitet, som du skal være opmærksom på.

     

    Kan jeg se, hvornår en Markering er blevet sat eller fjernet?

    Nej. Men det vil typisk være den nederste aktivitet inde på en kontakt, der har gjort at Markeringen er sat.