Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk, og du kan tagge din virksomheds kontakter. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.
Sådan tagger du en kontakt
Et tag, er et ord, som du tilføjer på en kontakt. Det kan fx være "kunder", "samarbejdspartnere" eller "leverandører" - eller hvordan du foretrækker at opdele dine kontakter. Du bestemmer helt selv, hvad dine tags skal hedde.
Sådan tagger du en kontakt
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Contact Center i højre side.
- Klik "Oversigt" og vælg "Kontakter" i drop down-menuen.
- Klik på plus-ikonet ud for den kontakt, du vil oprette et tag på i kolonnen "Seneste henvendelse".
- Hvis kontakten ikke ligger dér, kan du søge den frem i søgefeltet øverst til venstre. Herfra kan du så klikke på plus-ikonet.
- Skriv dit tag (fx kunder).
- Klik på det grønne flueben for at gemme dit tag.

- Hvis du skal slette et tag fra en kontakt, følger du samme procedure som ovenfor.
- Du skal blot klikke på x'et i den orange boks med det tag, du vil slette.
- Klik på det grønne flueben for at bekræfte sletningen .
Sådan søger du taggede kontakter frem
- Klik på søgefeltet øverst til venstre
- Skriv tag: efterfulgt af det tag, du vil søge efter (fx tag:kunder)
- Du får nu alle kontakter med det valgte tag frem.