Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Skulle det uheldige ske, og du får stjålet din telefon eller mister den, kan du ved at logge ind på din Relatel-konto spærre dit SIM-kort. Vi sørger efterfølgende for at sende dig et nyt SIM-kort hurtigst muligt, uden at du behøver at tage kontakt til os.

    Hvis du spærrer et eSIM, så får du i stedet en ny QR-kode i kontrolpanelet, som du skal scanne.


    Du spærrer dit SIM-kort på følgende måde

    1. Log ind på din Relatel-konto via app.relatel.dk
    2. Tryk på dit profilbillede/initialer og vælg “Konto” i øverste højre hjørne
    3. Vælg “Mobil”
    4. Tryk “Spær kort og bestil nyt”

    Til dig som er administrator og ønsker at spærre en medarbejders simkort

    1. Log ind på din Relatel-konto via app.relatel.dk
    2. Gå til "Kontrolpanel"
    3. Vælg "Medarbejdere"
    4. Tryk på "rediger" ud for den pågældende medarbejder
    5. Tryk på "spær kort og bestil nyt"

    Spær simkort og bestil nyt

     

    Har du ikke mulighed for at logge på din konto, kan du til enhver tid kontakte kundeservice på kundeservice@relatel.dk eller ringe 71 99 99 99 og få spærret dit kort.  

    Det koster 49 kr. ekskl. moms at få tilsendt et nyt SIM-kort/eSIM.