Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvorfor virker min iPhone ikke med mit Relatel SIM-kort?

    Skrevet af Kundeservice

    • 3 nov. 2019

    Skriver din iPhone en af følgende tekster (eller en tekst, der minder om)?


    "ingen tjeneste"
    "Det indsatte SIM-kort er ikke kompatibelt"
    "Indsæt kompatibelt simkort"
    "Ugyldigt SIM-kort"

     

    Så skyldes det sandsynligvis, at din iPhone ikke kan registrere oplysningerne på dit nye simkort. Det kan oftes løses på denne måde.


    Nulstil netværksindstillinger:

    1. Indstillinger
    2. Generelt
    3. Nulstil
    4. Nulstil netværksindstillinger

    IPhonen slukker og tænder, og efter et par sekunder burde signalet komme.

    Hvis du stadig ikke har signal, så lån en telefon og ring til vores kundeservice på 71 99 99 99 og få hjælp med det samme.