Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan får jeg MobilePay på hovednummeret?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Med Relatel har du mulighed for at få tilknyttet MobilePay på dit mobile hovednummer.
    Hvis du er tvivl om du har et mobilt eller fastnethovednummer, så kontakt kundeservice på 71 99 99 99. 


    I den her FAQ får du guiden til, hvordan du får MobilePay på dit hovednummer:

    1. Kontakt kundeservice: Du skal bruge en bekræftelsessms før du kan aktivere MobilePay. Den SMS kan du kun modtage, hvis du har et mobilt hovednummer og derfor skal du kontakte kundeservice for at få tilsendt et nyt simkort.

     

    2. Kontakt kundeservice efter du har modtaget simkortet med posten. Kundeservice flytter derefter hovednummeret over på simkortet. Nu er du klar til at modtage en bekæftelsessms fra MobilePay.  

    3. Efter aktivering af Mobilepay skal du kontakte Relatels kundeservice igen. De vil hjælpe dig med at få flyttet hovednummeret tilbage fra simkortet. De hjælper også med opsætningen og hvis du har andre spørgsmål.

    Tip: Før step 1, så tag et skærmbillede af din opsætning. På den måde er det nemt og ligetil for kundeservice at finde frem til din opsætning.