Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvorfor skal jeg have nyt mobilabonnement?

    Skrevet af Kundeservice

    • 28 feb. 2023

    Vi har gjort hovedrent i vores mobilpakker, så du kan blive ved med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række gamle abonnementer.

    Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I automatisk nye abonnementer den 1. april 2023.


    Ny pris og mere indhold

    Vi knokler konstant for at give alle vores kunder de bedste produkter, og derfor skærer vi lidt ned på mængden af mobilpakker. Du får derfor automatisk en ny og bedre pakke, hvis din gamle pakke udgår. Prisen stiger lidt, men til gengæld får du mere indhold med i pakken.

    Mobiltelefoni

    Ikke alle pakker ændres
    Det er ikke sikkert, at alle i din virksomhed skal have nye pakker, da det kun nogle af pakkerne, der udgår.
     
    Du skal ikke gøre noget
    Pakkerne ændres automatisk den 1. april 2023, og du skal derfor ikke gøre noget. Hvis ændringen betyder, at du vil skifte eller opsige dit abonnement, skal du kontakte os senest den 31. marts. Du kan ringe til os på 71 99 99 25 mandag-torsdag 09-16 og fredag 09-15.30.
     
     
    Spørgsmål og svar om de nye mobilpakker:
     
    • Skal jeg have en ny mobilpakke?
      Vi har sendt administratoren i din virksomhed en mail i slutningen af februar/starten af marts, hvis I skal have nye pakker. I mailen kan du se, hvilke af jeres abonnementer, der udgår, og hvilke pakker I får i stedet. Hvis I har flere abonnementer end dem, der står i mailen, så fortsætter de uændret.

    • Hvornår får jeg en ny mobilpakke?
      Vi ændrer helt automatisk din virksomheds pakker den 1. april 2023, hvis I har nogle af de pakker, der udgår. 

    • Hvad er der inkluderet i min nye pakke?
      Du kan se præcis, hvad der er med i dit nye abonnement i den mail, vi har sendt til din virksomheds administrator. Hvis du vil vide mere om de forskellige features, så kig på vores side med mobilpakker.

    • Kan jeg fortsætte med mit nuværende abonnement?
      Dit nuværende abonnement udgår helt den 1. april 2023, og du kan derfor ikke beholde det. Vi har gjort os umage for at finde et nyt abonnement, der matcher dit behov så godt som muligt, og du kan derfor glæde dig til at få mere indhold fremover.

    • Er der binding på mit nye abonnement?
      Nej, dit nye abonnement er uden binding - uanset om du har binding eller ej på dit nuværende abonnement. Hvis du gerne vil have binding på dit nye abonnement (og måske også spare lidt), så kontakt os endelig, så vi kan tage en snak om det.

    • Hvorfor er det kun nogle af virksomhedens abonnementer, der ændres?
      Det er ikke alle vores mobilpakker, der udgår. Så hvis din virksomhed har en blanding af gamle og nyere pakker, er det ikke nødvendigvis dem alle, som vi ændrer.