Her vil vi gennemgå nogle af de fordele og funktioner, der følger med et hovednummer og omstillingsabonnementet Professional hos Relatel. Vi håber, at du får lyst til at give dine kunder en professionel og tryg oplevelse, når de ringer til dit firma. I bunden af siden kan du læse mere om, hvordan du køber hovednummer og Professional - både som ny og som eksisterende kunde.
Fordele med hovednummer og Professional
Der er mange fordele ved at have et hovednummer med omstilling på. Her er de fem vigtigste:
- Dine kunder føler sig taget godt imod.
- Dine kunder vil opleve et højere serviceniveau.
- Du og dine medarbejdere kan arbejde mere effektivt.
- Dine kunder får en professionel oplevelse med dit firma.
- Dine kunder kommer hurtigt til den rette afdeling eller medarbejder.
Hovednummer
Hvis du gerne vil have et hovednummer hos Relatel, er der flere forskellige muligheder. Uanset hvilken du vælger, vil et hovednummer hos Relatel ligge i skyen:
- Du kan flytte et eksisterende nummer til Relatel - fx jeres fastnetnummer.
- Du kan få et nyt nummer hos Relatel - fx et flot 70-nummer.
- Du kan ændre et nuværende mobilnummer til hovednummer.
Du bestemmer helt selv, hvilken mulighed du vil gå med, men uanset hvad, koster det første hovednummer hos Relatel 0 kr. og har ingen månedlige omkostninger.
Ét omstillingsabonnement til din virksomhed
Når du har valgt dit hovednummer, skal du tage stilling til, hvad din omstillingsløsning skal kunne. Relatel tilbyder dig tre forskellige virksomhedsabonnementer, som du kan vælge til din virksomhed. Uanset hvilken løsning, du vælger, så betyder det, at alle omstillingsbrugere i din virksomhed får adgang til de samme omstillingsfunktioner.
Antallet af medarbejdere
Når du har valgt dit hovednummer og dit virksomhedsabonnement, skal du tilføje de medarbejdere, der skal kunne bruge de funktioner, som er med i omstillingsabonnementet.
Første skridt er at tælle efter: Hvor mange medarbejdere skal kunne modtage kald fra dit hovednummer? Hver enkelt af disse medarbejdere skal nemlig have en omstillingsbruger.
Grundlæggende funktioner
Når antallet af medarbejdere også er på plads, skal du kigge ind i, hvordan dine kunder skal modtages, når de ringer til dit hovednummer - både i åbningstiden, udenfor åbningstiden og når I ikke kan besvare deres opkald grundet fx travlhed eller ferielukket.
- Velkomsthilsen
Byd dine kunder velkommen - det er rart for dem at vide, at de har ringet til det rigtige firma. Det er en god start på samtalen.
Læs mere her. - Åbningstider
Sæt åbningstider på dit hovednummer - så modtager du og dine medarbejdere ikke kald på mobilerne fra jeres kunder, når I holder fri.
Læs mere her. - Intet svar
Lad kunderne vide, hvis I ikke har nogen ledige medarbejdere - så slipper kunderne for at hænge forgæves i et kald, som ikke bliver besvaret. I bestemmer selv, hvor længe kaldene skal ringe, inden I oplyser, at de ikke kan besvares.
Læs mere her. - Udenfor åbningstid
Du kan indsætte en hilsen til dine kunder, når de ringer udenfor den definerede åbningstid. Du kan fx oplyse dem om din åbningstid, give dem mulighed for at lægge en besked på jeres telefonsvarer eller henvise dem til jeres hjemmeside eller mailadresse.
Læs mere her. - Undtagelse til åbningstid
Du kan sågar sætte det op således, at der også tages højde for fx fælles frokostpause eller lukket henover jul og nytår.
Læs mere her.
Modtagelse af kundekald
Og hvordan ønsker I så at besvare jeres kunders opkald i firmaets åbningstid? Her er flere forskellige muligheder. Fælles for dem alle er, at I kan styre jeres opkald efter behov, og at kunderne får en god oplevelse, når de ringer til jer. I har naturligvis selv 100 % adgang til at rette og ændre i jeres opsætninger - alt efter jeres ønsker og de erfaringer, I gør jer undervejs.
- Ringegruppe
Med en ringegruppe kan I lade kald til jeres hovednummer gå til en gruppe af medarbejdere. I kan justere på gruppens størrelse efter behov. Medarbejderne kan selv hoppe ind og ud af gruppen som ønsket. Kald til en gruppe vil ringe til alle medlemmer på én gang, indtil kaldet besvares.
Læs mere her. - Telefonmenu
Med en telefonmenu kan du lade kunderne trykke sig ind til præcis den afdeling eller medarbejder, de har brug for at tale med. Det kunne fx være: "Tast 1 for kundeservice og 2 for salg" eller "Tast 1 for Birgitte, 2 for Morten og 3 for Yasmin."
Læs mere her. - Telefonkø
Opsætter du en telefonkø på dit hovednummer, vil kunderne få en plads i køen alt efter tidspunktet for deres opkald. Du kan oplyse dem om deres plads i køen automatisk, og du kan vælge mellem forskellige typer ventemusik, der skal spilles for kunderne, mens de venter.
Læs mere her. - Telefonkæde
Kæden er til dig, om gerne vil have, at dine medarbejdere besvarer kald i en prioriteret rækkefølge. Du kan opsætte det sådan at alle kald først går til dig selv, derefter til din sekretær og til sidst til piccolinen. Du bestemmer selvfølgelig selv, hvor længe kaldene skal ringe, før de springer videre til næste led i kæden.
Læs mere her.
Øvrige fordele
Alle omstillingsbrugere i virksomheder med omstillingsabonnementet Professional får desuden adgang til følgende praktiske funktioner via Relatels mobilapp:
- Omstil et kald til din kollega
- Slå forstyr ikke til, når du går i møde eller lignende
- Se hvem af dine kollegaer, der er optaget*
- Ring ud som hovednummer fremfor mobilnummer*
- Send web-sms fra hovednummer
- Gratis adgang til Relatels mobilapp (iPhone og Android)
*Kræver mobiltelefoni hos Relatel
Vi håber, at du føler dig godt klædt på til at blive omstillingskunde hos Relatel. Nedenfor har vi samlet lidt forskellige artikler til dig, som gerne vil dykke endnu længere ned i de funktioner, du får med et hovednummer og Professional hos Relatel. God fornøjelse!
Klar til at købe?
Hvis du allerede nu ønsker at gøre brug af de funktioner, der er i med et hovednummer og Professional, skal du kontakte os i denne formular eller ringe til os på 71 99 99 50 alle hverdage kl. 9.00-15.00.