Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan bruger jeg Noter i Omstilling Premium?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Med Relatel kan du skrive noter ud for kunden i systemet, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.


    Hvor jeg kan jeg se/skrive noter?
    Du kan skrive noter til hver kontakt. Både når du er i et aktivt opkald med en kontakt, og når du har lagt på.

    Du kan se noterne under hver kontakt.

    Hvis du gerne vil skrive en note – tryk på "Note" i bunden af skærmen, når du er inde på en kontakt. Herefter skriver du en note, som dine kolleger også kan læse, og trykker på den grønne pil til højre for at gemme noten.

    Du kan også skrive noter imens du taler med kunden i et igangværende opkald.

     

    Sådan bruger du noter

    "Ring tilbage til kunden"
    Som en del af note-funktionen kan du bede din kollega om at ringe tilbage til en kunde. Så slipper du for at sende en mail eller trave gennem hele kontoret med en post-it. På den måde sparer I tid og får mulighed for at ringe tilbage til kunden på en hurtig og professionel måde.


    Hvordan fungerer det? 

    Når jeres kunde ringer ind på hovednummeret, kan du skrive en note og vælge hvilken kollega, der skal ringe tilbage til kunden ved at klikke på @. Herefter vil din kollega modtage en SMS og/eller en mail med beskeden. 

    sms fra noter

    Det kan både gøres under igangværende opkald og efter du har lagt på ved at finde opkaldet i historikken.

    Man kan som bruger vælge, om man vil have en SMS, mail eller begge dele under notifikationer.

    Hvem kan bruge noter?
    Alle med Omstilling Premium kan skrive en besked og bede sin kollega ringe tilbage. Man behøver ikke Premium for at modtage beskeder eller se noter – kun et af vores omstillingsprodukter.