Tilbage til oversigt Relatel Support

    Kan jeg få en widget med kontaktinfo til hjemmesiden?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Med Relatels widget kan kunderne se, hvornår I er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jer.


    Hvordan ser widget ud? En widget er en lille boks, som bliver sat ind i jeres hjemmeside. Den henter automatisk information fra Relatel:

    Skærmbillede 2021-11-26 kl. 13.59.52

    Hvis svartiden på sidste opkald var under 30 sekunder, vil der fremgå end linje, hvor der står, hvor lang tid ventetiden var, sidst I tog telefonen. 

    Hvis man trykker på "Se åbningstider", kommer man til jeres åbningstider. Her er Relatels åbningstider som eksempel:
    relatel åbningstider
    Hvem kan få widget?
    Alle med Omstilling Premium kan benytte widget. Det kræver kun, at en enkelt medarbejder har Omstilling Premium.

    Hvordan gør man?
    Man skal sætte en snippet kode ind i ens hjemmesides html kode, så det kræver lidt teknisk viden. Jeres webmaster, eller dem der har lavet hjemmesiden, vil nemt kunne sætte den ind.

    1. Gå ind i Kontrolpanelet
    2. Tryk på Telefonnumre.
    3. Tryk rediger ud fra hovednummeret som du ønsker en widget til.
    Nederst på siden vil Widget stå

    Aktiver widget

    3. Tryk aktivér. Herefter vil du få koden der skal sættes ind i html´en.


    Widget html


    4. sæt koden ind i din hjemmeside. Så er du klar til at give kunderne information om jeres tilgængelighed på telefonen.

    Hvis du ønsker at sproget skal være engelsk, så tilføjer du  '&locale=en' efter key=xxx.