Tilbage til oversigt Relatel Support

    Kan jeg få en widget med kontaktinfo på min hjemmeside?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 maj 2025

    En widget er en informationsboks, som I kan sætte ind på jeres hjemmeside. Den henter automatisk informationer fra jeres Relatel-konto. Med Relatels widget kan jeres kunder se, hvornår I er tilgængelige på jeres hovednummer. De kan også nemt se, hvornår I lukker telefonen.

     

    Hvad kræver det?
    Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
    Hvem kan opsætte det?
    Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.


    Skærmbillede 2021-11-26 kl. 13.59.52

    Hvis svartiden på sidste opkald var under 30 sekunder, vil der være en linje, hvor der står, hvor lang tid ventetiden var, sidst I tog telefonen:
    "Sidste opkald blev besvaret på xx sekunder."


    Hvis man trykker på "Se åbningstider", vil man få vist de åbningstider, I har opsat på det pågældende hovednummer på app.relatel.dk.

    relatel åbningstider
    Opret din widget

    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Hovednumre" under "Redigér".
    • Klik på "Redigér" ud for det hovednummer, hvis åbningstider du vil vise i din widget.
    • Klik på "Aktivér".
    • Nu kan du se koden, der skal sættes ind i din HTML:

    HTML

    • Sæt koden ind i din hjemmeside. 
    • Vær opmærksom på, at du ikke kan ændre på skrifttype og -størrelse i din widget.
    • Hvis du ønsker at fjerne din widget, kan du gøre det samme sted, som du oprettede den. Du skal blot klikke på "Deaktivér".
    • God fornøjelse med din widget!