Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan laver jeg en telefonkæde?

    Skrevet af Kundeservice

    • 3 nov. 2019

    Har du Omstilling Pro eller Premium kan I sætte en telefonkæde op. Ved at benytte en telefonkæde kan I bestemme en bestemt rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder først.

    Du kan kun lave telefonkæde ved opkald til dit hovednummer.

    Du indstiller det i kontrolpanelet under indgående opkald ved at vælge "gå til telefonkæde" eller "afspil lyd og gå til telefonkæde".

    Herefter kan du organisere telefonkæden og med pilene vælge i hvilken rækkefølge, den skal gå videre til de valgte medarbejdere/ringegrupper.

    Du kan på samme måde indstille en telefonkæde udenfor åbningstid ved at gå til "åbningstider" i kontrolpanelet og følge samme procedure.