Hvad er 4T-opkrævning?
Du kan nogle gange opleve, at der er en opkrævning for "4T" på din faktura - men hvad dækker det over?
4T er en opkrævning for overtakserede SMS'er.
Det kan fx være, at du har købt en busbillet med din mobil, har stemt på din favoritkunstner i X Factor, eller at du har doneret penge til Knæk Cancer eller Danmarksindsamlingen.
På din faktura vil købet fremgå som:
Indholdstakseret sms-varekøb momsfrit: 4T
Disse services er ikke med i dit mobilabonnement og bliver derfor opkrævet på din månedlige faktura.
Du kan som administrator på din Relatel-konto begrænse muligheden for køb af indholdstakserede SMS'er på et eller flere mobilabonnementer.
Læs mere her eller følg guiden nedenfor:
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
- Vælg derefter punktet "Medarbejdere".
- Klik på "Redigér" ud for den relevante medarbejder.
- Find afsnittet "Indstillinger" og derefter "Tilladt mobilbrug".
- Nu kan du fjerne hakket ud for "Overtakseret sms".
- Husk at klikke på "Gem" når du er færdig.
Vær opmærksom på, at Relatel ikke kan opsige abonnementer via sms for dig - ej heller kan vi oplyse om indholdet i købet.