Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan betaler jeg min faktura?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019
    Hos Relatel kan I vælge at betale med betalingskort, Leverandørservice eller FIK.
     
    Faktura

    Betaling med betalingskort:
    Når I opretter Relatel, så kan I vælge at betale med betalingskort.
    I kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron eller Maestro.
     
    Betaling via Leverandørservice:
    Når I opretter Relatel, så kan I vælge at betale med Leverandørservice.
    Med Leverandørservice bliver jeres penge trukket direkte fra den bankkonto, som er tilknyttet jeres virksomhed.
     
    Hvis I betaler med Leverandørservice, er der et gebyr på 7,80 kr. pr. regning.
     
    Når I tilmelder jer Leverandørservice, så sender vi anmodningen afsted til Nets, som skal godkende jeres anmodning.
     
    Efter Nets har godkendt jeres anmodning, vil I få tilsendt en bekræftelsesmail fra os. I mailen følger et link, I skal trykke på for endeligt at bekræfte jeres tilmelding til Leverandørservice. I modtager typisk denne mail 3 dage efter jeres anmodning.
     
    Når I er tilmeldt Leverandørservice, vil I blive adviseret (jvf. Nets betalingsbetingelser) omkring jeres faktura og beløbet, som vi vil hæve på jeres bankkonto. 3 dage efter adviseringen vil vi hæve pengene på jeres bankkonto.
     
    Bankbetaling/giroindbetaling
    Hvis du betaler med bankindbetaling eller giroindbetaling, er der et gebyr på 49 kr. pr. regning. 
     
    Sådan skifter du din nuværende betalingsmetode.
    Log ind på din konto med din mail og adgangskode. Vælg så Kontrolpanel i dropdown-menuen øverst til venstre og derefter fakturering. Her kan du tilmelde og opdatere dine betalingsoplysninger.