Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan laver jeg en velkomsthilsen til vores hovednummer?

    Skrevet af Kundeservice

    • 30 jan. 2025
    Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang. Byd derfor jeres kunder velkommen med en velkomsthilsen, inden de viderestilles til jer.
    Når du har et hovednummer hos Relatel, kan du sætte velkomsthilsen på dette - det kræver blot, at du har minimum 1 x Omstilling Pro eller Premium på din Relatel-konto.
     
    Ønsker du velkomsthilsen på dit mobilnummer?
    Læs mere her eller her.

    Det er let at opsætte velkomsthilsner og andre lyde på din virksomheds hovednummer hos Relatel. Du kan enten indtale via din telefon, uploade en lydfil ( mp3, wav, aac, eller m4a-format) eller bestille en professionel speak fra vores lydstudie.

     
    Du kan opsætte velkomsthilsner til følgende funktioner på dit hovednummer:

     
    Lav en velkomsthilsen til dit hovednummer
     
    Er du i tvivl om, hvad du skal sige i din velkomsthilsen? Så læs vores blogpost, hvor du får konkrete tips til at lave gode speaks.

    Sådan opsætter du en velkomsthilsen på dit hovednummer inden for åbningstid:
    1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
    2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
    3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
    4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...” 

     

    Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
    1) Optag via telefon
    - Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
    - Følg vejledningen i telefonen
    - Når du har godkendt din speak, vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
    2) Upload en lydfil
    3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
    4) Bestil professionel speak

     

    Stil hovednummeret videre til opsætningen

    Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.

    1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
    2) Indstil dine åbningstider og stil videre til opsætningen med din velkomsthilsen.

     

    Viderestil til opsætning med velkomsthilsen

     



    Sådan opsætter du velkomsthilsen til kald uden for åbningstid:
    1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
    2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
    3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
    4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...” eller "gå til telefonsvarer", hvis man skal kunne lægge besked uden for åbningstiden.

     

    Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
    1) Optag via telefon
    - Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
    - Følg vejledningen i telefonen
    - Når du har godkendt din speak, vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
    2) Upload en lydfil

    3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
    4) Bestil professionel speak

     

    Stil hovednummeret videre til opsætningen

    Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.

    1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
    2) Vælg opsætningen i punktet "Udenfor åbningstid"

     

    Velkomsthilsen uden for åbningstid

     


     

    Sådan opsætter du velkomsthilsen ved Ubesvaret:

    1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
    2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
    3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
    4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...” eller "gå til telefonsvarer", hvis man skal kunne lægge besked, hvis I ikke besvarer opkaldet.

     

    Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen

    1) Optag via telefon
    - Du vil blive ringet op på telefonnummeret der er tilknyttet din bruger
    - Følg vejledningen i telefonen
    - Når du har godkendt din speak vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den

    2) Upload en lydfil
    3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
    4)
    Bestil professionel speak

     

    Stil hovednummeret videre til opsætningen

    Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.

    1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
    2) Vælg opsætningen i punktet "Ubesvaret"

     

    Velkomsthilsen ved ubesvarede opkald

     


     

    Sådan opsætter du en velkomsthilsen til en telefonmenu:

    1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
    2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
    3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
    4) Vælg punktet "gå til telefonmenu"

     

    Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen

    1) Optag via telefonen
    - Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
    - Følg vejledningen i telefonen
    - Når du har godkendt din speak vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den

    2) Upload en lydfil
    3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
    4) Bestil professionel speak

     

    Stil hovednummeret videre til opsætningen

    Når du har gemt opsætningen med din telefonmenu, skal du stille hovednummeret videre til den.

    1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
    2) Indstil dine åbningstider og stil videre til opsætningen med din telefonmenu.

     

    Velkomsthilsen til telefonmenu