Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan bruger jeg Wallboard Basis?

    Skrevet af Kundeservice

    • 5 sep. 2024

    Med Wallboard Basis kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.


    Hvad er Wallboard Basis?

    Et wallboard er en hjemmeside, hvor du visuelt kan følge med i data fra din virksomheds hovednummer. Du får et link til en unik URL, hvor dagens vigtigste tal bliver opdateret i realtid.

    Del linket med dine kollegaer, eller gør som os i Relatel og hæng en skærm op på væggen, så alle i afdelingen kan se status på dagens opkald - og om det er et godt tidspunkt at holde pause.

     

    Skærmbillede 2022-12-05 kl. 16.10.51

     

    Hvem kan bruge Wallboard Basis?

    Uanset størrelsen på din virksomhed, så kan du udnytte overblikket, som et Wallboard Basis er med til at give. Det kræver blot et hovednummer og en enkelt bruger med Omstilling Premium. Har du flere hovednumre, så kan du se et unikt wallboard til hvert hovednummer.

    Du kan også tilkøbe Wallboard Plus, hvor du kan kombinere data fra flere hovednumre på ét wallboard, og trække data ind fra virksomhedens eksterne systemer.

     

    Opret Wallboard Basis til dit hovednummer:

    Aktiver wallboard på et hovednummer

     

    Find link til Wallboard Basis:

    Mulighed 1:

    Find link til wallboard

     

    Mulighed 2:

    Find din virksomheds wallboard

     

    Hvad kan du se på et Wallboard Basis?

    På wallboardet kan du se en række forskellige widgets, der alle viser dagens data fra et hovednummer. Se herunder hvilken data, du kan finde på de forskellige widgets.

     

    Medarbejdere:

    Wallboard - medarbejdere

    På medarbejder-listen kan du se alle de medarbejdere, som er en del af hovednummer-opsætningen. For hver medarbejder kan du se:

    • Status (grøn = ledig, rød = optaget, gul = forstyr ikke)
    • Samtaletid i nuværende opkald
    • Antal positive smileys
    • Samlet Smileyscore/NPS-score

    Flest glade smileys:

    Wallboard - flest glade smileys

    Her får du en top 3 over de medarbejdere, der har fået flest positive Smileys i dagens løb, og hvor mange Smileys de har fået.

     

    I kø:

    Wallboard - i kø

    Er der telefonkø på virksomhedens hovednummer, så kan du her se hvor mange kald, der venter i køen. Så kan medarbejderne nemt se, om de kan holde pause, eller om de skal blive og svare på opkald.

     

    Længst ventende kunde:

    Wallboard - længst ventende kunde

    Har du telefonkø på hovednummeret, og venter der kunder i kø, så kan du se, hvor længe nummer 1 i køen har ventet.

     

    SLA:

    Wallboard - SLA

    Se om I overholder den Service Level Agreement (SLA), som I har sat på hovednummeret. SLA er hvor mange procent af opkaldene, som besvares inden for X antal sekunder. Fx har vi i Relatel et mål om, at 70 % af opkaldene skal besvares inden for 60 sekunder.

    Læs mere om, hvordan SLA'en måles på wallboardet. 

     

    Gennemsnitlig svartid:

    Wallboard - gennemsnitlig svartid

    Følg med i, hvor hurtigt I svarer kunderne, og sammenlign med ugens gennemsnit.

     

    Medarbejderbehov:

    Wallboard - medarbejderbehov

    Få data på, om der er nok medarbejdere på telefonen baseret på, hvor mange opkald I har modtaget de sidste 60 minutter, og hvor lang tid de i gennemsnit har varet.

    Bemærk at udregningen tager udgangspunkt i, at medarbejderne er fuldtid på telefonen og ikke laver andre ting som fx at svare på mails eller chats.

     

    Antal opkald i dag:

    Wallboard - antal opkald i dag

     

    Følg med i, hvor mange der har ringet til hovednummeret og hvor mange af opkaldene, der er besvaret eller mistet. Du kan også se hvor mange kald, der var på samme tidspunkt ugen før.

     

    Smileys (evt. tNPS):

    Wallboard - smileys

    Få lynhurtigt overblik over din kundetilfredshed. Måler du med Smiley-funktionen, så ser du tilfredsheden i procent, og fordelingen af hvor mange glade og sure smileys, som I har fået. Bruger du tNPS til at måle jeres kunders tilfredshed, så kan du i stedet se fordelingen af promoters, passives og detractors.

     

    Gennemsnitlig samtaletid:

    Wallboard - gennemsnitlig samtaletid

    Se hvor lang tid samtalerne varer i gennemsnit. Du kan også sammenligne med gennemsnittet på samme tidspunkt ugen før.

     

     

    FAQ - ofte stillede spørgsmål om Wallboard Basis

     

    Hvem kan bruge Wallboard Basis?

    Alle med et hovednummer og mindst én bruger med Omstilling Premium kan bruge Wallboard Basis.

     

    Kan man selv vælge hvilke widgets, mit Wallboard Basis skal vise?

    Du kan tilkøbe Wallboard Plus, hvor du helt selv kan bestemme hvilken data, du vil følge med i. Her kan du også tilføje data fra eksterne systemer, så du fx kan følge med i antal ordrer og salg.