Vores integration til Insightly gør det muligt automatisk at få vist en kundes oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Insightly, og viser kundens oplysninger på kaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Insightly og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under Insightly.
- Log ind på Insightly og tryk på dit bruger-ikon øverst i højre hjørne og vælg “User Settings”.
- Scroll til bunden og kopier API key og API URL og indsæt på forbindelsessiden på app.relatel.dk.
.jpg?width=544&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2012.35.51%20(3).jpg)
- Når API key og API URL er indsat, tryk “Forbind”.
- Når Insightly er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.