Til analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af jeres opkald til jeres hovednummer/hovednumre.
Hvis du har Relatel mobiltelefoni, så kan du også logge på din bruger og hente en opkaldsliste - et samlet udtræk af dine personlige opkald.
Her er et par af de spørgsmål, du kan få svar på ved at hente data i en csv-fil:
- Hvem har ringet ind på hovednumre (afsendernummer)?
- Hvem har ringet ind på eget mobilnummer (afsendernummer)?
- Hvilket hovednummer er der ringet ind på (modtagernummer)?
- Hvor lang tid har samtalerne varet?
- Hvad er adressen på den, der ringer ind (hvis tilgængeligt)?
- Hvem har taget opkaldet?
- Hvor lang tid har det taget inden opkaldet blev besvaret?
- Hvilke opkald er besvaret, mistet og orphaned (lagt på)?
- Hvor mange opkald har der været på hovednumre?
- Derudover kan du trække fakturaen ud som csv-fil.
Beskrivelse til CSV-udtrækket
Duration = Tiden fra kaldet begyndte til det sluttede.
Ringing_duration = Fra vi begynder at ringe ud til den første telefon, til den bliver besvaret = svartiden
Orphaned = Lagt på inden velkomsthilsen er færdig.