Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan får jeg et csv-udtræk af min opkaldsliste?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Til  analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af jeres opkald til jeres hovednummer/hovednumre.

    Hvis du har Relatel mobiltelefoni, så kan du også logge på din bruger og hente en opkaldsliste - et samlet udtræk af dine personlige opkald.

    Du finder CSV-udtrækket her

    Her er et par af de spørgsmål, du kan få svar på ved at hente data i en csv-fil:

    1. Hvem har ringet ind på hovednumre (afsendernummer)? 
    2. Hvem har ringet ind på eget mobilnummer (afsendernummer)? 
    3. Hvilket hovednummer er der ringet ind på (modtagernummer)? 
    4. Hvor lang tid har samtalerne varet?
    5. Hvad er adressen på den, der ringer ind (hvis tilgængeligt)?
    6. Hvem har taget opkaldet?
    7. Hvor lang tid har det taget inden opkaldet blev besvaret?
    8. Hvilke opkald er besvaret, mistet og orphaned (lagt på)?
    9. Hvor mange opkald har der været på hovednumre?
    10. Derudover kan du trække fakturaen ud som csv-fil.

    Beskrivelse til CSV-udtrækket
    Duration = Tiden fra kaldet begyndte til det sluttede.
    Ringing_duration = Fra vi begynder at ringe ud til den første telefon, til den bliver besvaret = svartiden
    Orphaned = Lagt på inden velkomsthilsen er færdig.