Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien, nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk.
Kig efter taleboblen i nederste højre/venstre hjørne.
Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).
Hvorfor findes Ella?
Vi vil rigtigt gerne hjælpe dig godt på vej med din Relatel-løsning, men vi forstår også, at tiden nogle gange kan være knap ude i det pulserende erhvervsliv. Der er ikke altid tid til at hænge i en telefon. Eller måske vil du bare hellere have dit svar skriftligt. Derfor vil vi gerne introducere dig for vores AI-chat, Ella!
Hvad er en AI-chat?
En AI-chat er et stykke software, som man kan tale eller skrive med.
En AI-chat anvender kunstig intelligens, algoritmer og/eller maskinlæring til at forstå et spørgsmål. Den formulerer derefter et svar eller udfører en specifik opgave.
Hvornår kan jeg bruge Ella?
Ella er åben døgnet rundt, året rundt, også på søn- og helligdage. Når du bruger denne kanal til at stille dine spørgsmål, slipper du for at hænge i telefonen og vente, og du kan passe dine andre opgaver, imens du får hjælp.
Hvor finder jeg Ella?
Du kan tilgå Ella både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk. Vi anbefaler, at du logger ind først og starter din chat med Ella bagefter. Så er der nemlig mulighed for, at du får - ikke bare et korrekt - men også et personaliseret svar.
Hvad kan Ella på relatel.dk?
Ella kan svare på alle spørgsmål fra Relatels hjælpeunivers og vidensdatabase. Du kan fx få information om Relatels forskellige abonnementer og deres indhold samt priser, mulige betalingsmetoder, eksempler på virksomhedsløsninger, guides til opsætninger og en hel masse andet. Derudover ligger der nogle såkaldte "hardcodings" inde i chatten: Disse hardcodings er informationer, som ikke fremgår på relatel.dk, men som vi vurderer, er relevant viden for Ella - og dermed dig.
Hvad kan Ella, hvis jeg er logget ind på app.relatel.dk som medarbejder?
Hvis du er logget ind på app.relatel.dk og chatter med Ella derfra, kan du få præcise oplysninger om netop din brugerprofil. Ella vil tage udgangspunkt i de abonnementer, der er tilknyttet din brugerprofil. Fx kan du få oplyst din pin- og pukkode, forbruget på dit mobilabonnement og meget andet.
Hvad kan Ella, hvis jeg er logget ind på app.relatel.dk som administrator?
Hvis du er administrator på din Relatel-konto, kan du også få udvalgte oplysninger om dine kollegers brugerprofiler og din virksomheds løsning via Ella. Du kan fx få oplyst dine kollegers pin-og pukkoder, oplysninger om fakturaer og indhold i jeres abonnementer. Vær opmærksom på, at du ikke kan få udleveret oplysninger, som er beskyttet af gældende lovgivning.
Ella tager dog udgangspunkt i din brugerprofil, når du er logget ind. Hvis du har spørgsmål til en anden brugerprofil end din egen, så præcisér dette:
Hvad er pinkoden til telefonnummer XXX?
Hvor meget EU-data har XXX tilbage i sit abonnement?
Hvornår udløber bindingen på XXXs mobilabonnement?
Eksempler på samtaler med Ella:
Forskellen på indlogget og ikke indlogget person
Her kan du se et par eksempler på chat-samtaler med Ella. Du vil tydeligt kunne se forskellen på svarene til en person, der ikke er logget ind kontra én, der er:
- Relatel-bruger, der ikke er logget ind (www.relatel.dk.):
- Relatel-bruger, der er logget ind (app.relatel.dk.):
Eksempler på samtaler med Ella:
Forskellen på medarbejder og administrator
Du kan også se forskellen på en samtale mellem Ella og en medarbejder kontra en administrator. Administrator har mulighed for også at få udvalgte medarbejder- og virksomhedsoplysninger via Ella:
- Medarbejder, der er logget ind (app.relatel.dk.):
- Administrator, der er logget ind (app.relatel.dk.):
Hvad hvis Ella ikke kan svare?
Hvis Ella ikke kan svare på dit spørgsmål, så prøv at omformulere det. Vær så præcis du kan i din formulering. Har du fx spørgsmål til opsætning af telefonsvarer, så præcisér om det er på mobilnummer eller hovednummer. Har du spørgsmål til om- eller viderestilling, så præcisér om det er fra mobil til mobil eller fra hovednummer til mobil.
Hvordan med Ella og sprog?
Ella taler som udgangspunkt dansk, men skriver du dit spørgsmål på engelsk, får du svar på engelsk. Du kan også skrive og få svar på svensk og norsk. Vi har valgt ikke at have andre sprog tilgængelige, da det vil gå ud over vores kvalitetssikring af Ellas svar.
Hvordan med Ella og stavefejl?
Ella ser igennem fingre med de fleste slå- og stavefejl. Hvis du ikke får et brugbart svar indledningsvis, så prøv at omformulere dit spørgsmål og vær så præcis som muligt.
Hvem styrer Ella?
Alle Ellas samtaler overvåges og gennemlæses af et rigtigt menneske. Dette er for at sikre kvalitet og præcision og for at udbedre eventuelle fejl og mangler. Samtaler gennemlæses dagligt og Ellas vidensdatabase opdateres to gange i døgnet.
Hvor klog er Ella?
Jo flere spørgsmål du stiller, jo klogere bliver Ella. Ella opdateres dagligt med nye og mere præcise oplysninger. Allerede nu kan Ella dog svare rigtigt på over 90% af alle de spørgsmål, vores kunder stiller.
Kan jeg tale eller skrive med et rigtigt menneske fra Relatel?
Ja, naturligvis kan du det! Hvis Ella ikke kan svare på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Du kan fx bede Ella om at formidle kontakt via mail eller telefon. Og Ella kan også stille din chat-samtale videre til et rigtigt menneske, som du kan chatte med. Live chat-funktionen er - ligesom kundeservicetelefonen - åben mandag til fredag fra kl. 9.00-15.00.
Hvornår kan jeg komme i direkte kontakt med jer?
Du finder vores åbningstider m.m. lige her.