Wallboard

Skræddersy hvilken data, du vil se på din virksomheds visuelle wallboard.

Se bl.a. status på jeres hovednummer i realtid, så I kan sætte den rigtige bemanding på telefonerne.

Grafik Kundeservice V3

Få de vigtigste data samlet i et overblik

Wallboard sørger for, at alle i afdelingen let kan få et overblik over status, og fx få svar på, om det et godt tidspunkt til at holde pause.

Det kræver blot et hovednummer og et virksomhedsabonnement med tilkøb af Wallboard-funktionen - eller abonnementet Unlimited
. Har du flere hovednumre, så kan du se et unikt wallboard for hvert hovednummer.

Wallboardet giver både overblik over situationen her og nu, men viser også udviklingen i SLA og Smiley, så det er tydeligt, om der er noget, der skal tages action på.

Wallboard

Tilpas hvilken data, der skal vises

Du kan også selv bestemme, hvilke data der skal med i dit dashboard.

Du kan fx lave et wallboard til din virksomheds kundeserviceafdeling, hvor du viser en oversigt over jeres NPS-score, Trustpilot-score, antal opkald og SLA.

Det er også muligt at lave et wallboard til salgsafdelingen, hvor du kan følge med i antal ordrer, dagens salg og om der venter (kommende) kunder i kø.

Har du eksterne data, som du også gerne vil have vist på wallboardet, er det også muligt at få vist på dit Wallboard.