Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer jeg Zendesk med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 28 maj 2025
    Vores integration til Zendesk gør det muligt automatisk at få vist tickets fra Zendesk, når I modtager opkald. Integrationen søger tickets frem fra Zendesk, hvor kundens telefonnummer fremgår.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
    Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

    integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem Zendesk og Relatel

    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • ´Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under Zendesk.


    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.32.48

    • Indsæt dit domænenavn tilknyttet Zendesk. Dit domænenavn kan findes i URL’en når du er logget ind på Zendesk, og vil som oftest være dit virksomhedsnavn. Tryk herefter "Forbind".

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.32.59

    • Når Zendesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.33.55 2