Vores integration til WooCommerce gør det muligt automatisk at få vist kundens ordre når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Woocommerce, og viser blandt andet ordre, status og beløb på opkaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem WooCommerce og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under WooCommerce.

- Gå til Wordpress, hold musen over WooCommerce i venstre menubjælke og tryk på "Indstillinger".

- Tryk på “Avanceret”.

- Vælg “REST API”.
- Tryk på “Opret en API nøgle".
- Angiv en beskrivelse og vælg hvilke tilladelser du vil give integrationen. Tryk derefter "Generér API nøgle".

- Kopier kunde-nøgle og kundekodeord og indsæt på integrationssiden på app.relatel.dk.
.png?width=574&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-26%20kl.%2009.35.38%20(1).png)
- Kopier dit domænenavn fra WooCommerce og indsæt på integrationssiden. Når domæne, kundenøgle og kundekodeord er indsat, tryk “Forbind”.

- Når WooCommerce er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
