Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer jeg Freshdesk med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 maj 2025
    Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
     Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
     integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem Freshdesk og Relatel
    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under Freshdesk.


    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.35.39

    • Gå til Freshdesk, klik på dit brugerikon øverst i højre hjørne og gå til “Profile Settings”.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.37.55 (2)

    • Kopier API-Nøglen yderst til højre.

    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.38.09 (2)

    • Indsæt API-nøglen samt domænenavn. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn. Tryk efterfølgende “Forbind”.


    Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.35.49 (2)

    • Når Freshdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
    1. Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.39.21 (2)