Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Freshdesk og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under Freshdesk.
- Gå til Freshdesk, klik på dit brugerikon øverst i højre hjørne og gå til “Profile Settings”.
- Kopier API-Nøglen yderst til højre.
- Indsæt API-nøglen samt domænenavn. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn. Tryk efterfølgende “Forbind”.
- Når Freshdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.