Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Freshdesk og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under Freshdesk.

- Gå til Freshdesk, klik på dit brugerikon øverst i højre hjørne og gå til “Profile Settings”.
.jpg?width=572&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2010.37.55%20(2).jpg)
- Kopier API-Nøglen yderst til højre.
.jpg?width=544&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2010.38.09%20(2).jpg)
- Indsæt API-nøglen samt domænenavn. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn. Tryk efterfølgende “Forbind”.
.jpg?width=327&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2010.35.49%20(2).jpg)
- Når Freshdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
.png?width=556&name=Sk%C3%A6rmbillede%202022-09-05%20kl.%2010.39.21%20(2).png)