Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer jeg Zoho med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 maj 2025
    Vores integration til Zoho gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Zoho, og viser informationen på kaldet i Relatel.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
     Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
    integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem Zoho og Relatel
    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under Zoho.

    Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.06.29

    • Vælg hvilken region du er oprettet i. Er du i tvivl, kan du se det i din URL på Zoho når du er inde på CRM. 

     

    Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.09.39

    • Se din region.

    Zoho URL

    • Tryk "Forbind".

    zoho forbind.3

    • Tryk herefter "Accept".

    Zoho forbind.4

    • Når Zoho er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.

    Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.20.16