Vores integration til Ordrestyring gør det muligt automatisk at få vist detaljer om en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i dine kontakter i Ordrestyring, og viser derefter ordrerne på kaldet i Relatel.
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Ordrestyring og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under Ordrestyring.
- Du skal bruge din API-nøgle fra din konto hos Ordrestyring. Den får du ved at kontakte Ordrestyrings support.
- Indsæt nøglen i feltet og tryk "Forbind".

- Når Ordrestyring er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
