Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer  jeg Ordrestyring med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 maj 2025
    Vores integration til Ordrestyring gør det muligt automatisk at få vist detaljer om en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i dine kontakter i Ordrestyring, og viser derefter ordrerne på kaldet i Relatel.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
    Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 
     integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem Ordrestyring og Relatel
    •  Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under Ordrestyring.

      Integration til Ordrestyring med Relatel

    • Du skal bruge din API-nøgle fra din konto hos Ordrestyring. Den får du ved at kontakte Ordrestyrings support.
    • Indsæt nøglen i feltet og tryk "Forbind".

    Indtast API-nøgle fra Ordrestyring

    • Når Ordrestyring er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
    Integrationen med Ordrestyring er installeret