Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem TOPdesk og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under TOPdesk.

- Tryk bruger/indstillinger-ikonet øverst i højre hjørne og tryk efterfølgende på “Mine indstillinger”.
- Scroll ned i bunden og tryk “Tilføj”.
- Angiv et applikationsnavn og tryk “Opret”. Vær opmærksom på eventuel udløbsdato.

- Kopier applikationskodeordet.

- Indsæt applikationskodeordet nederst og skriv dit brugernavn til TOPdesk. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn.

- Når TOPdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
