Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan integrerer jeg WebCRM med Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 28 maj 2025
    Vores integration til WebCRM gør det muligt automatisk at få vist kundens oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i WebCRM, og viser blandt andet navn, status, beløb og oprettelsesdato på kaldet i Relatel.
     
    Hvad kræver det?
    Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

    Hvem kan opsætte det?
     Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
    integrations_ikon
    Sådan opretter du forbindelse mellem WebCRM og Relatel
    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
    • Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
    • Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
    • Klik på "Forbind" i den grønne boks under WebCRM.


    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.53.19

    • Gå til WebCRM og tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne og vælg “Konfigurationer”.

    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.23.40

    • Tryk på “Integration”.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.23.56

    • Vælg “API”.

      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.05

    • Tryk på “+”-ikonet.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.19
    • Angiv et applikationsnavn og tryk “Gem opsætninger”. Vær opmærksom på om tidszone og rettigheder står korrekt.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.28

    • Kopier applikations token og indsæt på integrationssiden på app.relatel.dk.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.50

    • Når applikations token er indsat, tryk “Forbind”.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.25.03

    • Når WebCRM er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
    Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.25.14