Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem WebCRM og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under WebCRM.
- Gå til WebCRM og tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne og vælg “Konfigurationer”.

- Tryk på “Integration”.

- Vælg “API”.
- Tryk på “+”-ikonet.

- Angiv et applikationsnavn og tryk “Gem opsætninger”. Vær opmærksom på om tidszone og rettigheder står korrekt.

- Kopier applikations token og indsæt på integrationssiden på app.relatel.dk.

- Når applikations token er indsat, tryk “Forbind”.

- Når WebCRM er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
