Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
Sådan opretter du forbindelse mellem Shopify og Relatel
- Log ind på app.relatel.dk.
- Klik på Område menu (de 9 prikker) øverst til venstre.
- Klik på "Hovednummer" under "Firmatjenester".
- Klik på "Integrationer" under "Redigér" yderst til venstre.
- Klik på "Forbind" i den grønne boks under Freshdesk.

- Du skal bruge dit domænenavn og access token fra din Shopify-konto. Se herunder hvordan du finder disse informationer.

- Log ind på Shopify og gå til Indstillinger i nederste venstre hjørne.

- Se dit domænenavn under Min butik i øverste venstre hjørne på Shopify.

- Klik på Indstillinger -> Apps og salgskanaler i venstre side på Shopify.

- Klik på Udvikl apps øverst i Shopify.

- Tillad udvikling af tilpassede apps i Shopify.

- Bekræft tilladelsen.

- Navngiv app (fx Relatel) og klik på opret.

- Klik Konfigurer Admin API-omfang under Oversigt.

- Scroll ned i menuen under Admin API-adgangsomfang og sæt hak i read_customers under Kunder og read_orders under Ordrer. Klik derefter Gem i højre side.

- Klik Installer app øverst til højre.

- Klik på Installer app i Min butik.

- Klik på Vis token én gang i boksen Admin API-adgangstoken under fanen API-legitimationsoplysninger. Kopiér denne token.

- Indsæt domænenavnet og access token fra din Shopify-konto i Relatel og klik Forbind.

- Når Shopify er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer øverst på siden "Integrationer" i app.relatel.dk.
