Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan får jeg nummervisning ved udgående opkald (ring ud som)?

    Skrevet af Kundeservice

    • 3 nov. 2019

    Brug din mobil både på arbejde og i hjemmet uden at dine kunder får dit private mobilnummer.


    Har du Omstilling Premium og Relatel mobil, så kan du vælge, om du vil ringe ud fra dit hovednummer eller dit mobilnummer.

    Har du flere hovednumre tilknyttet din Relatel-konto, kan du frit vælge mellem hvilket hovednummer, du vil ringe ud som.

    Du kan ændre det manuelt eller sætte det til automatisk at ringe ud fra virksomheden, når tidspunktet er indenfor hovednummerets åbningstider.

    Der er to måder, du kan opsætte din telefon til at ringe ud som det ønskede nummer.
    Opsætningen vil derefter være gældende for alle fremtidige opkald, indtil du ændrer indstillingen igen.

     

    Relatel-konto:
    1) Log på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
    2) Tryk på "ring ud som" i øverste højre hjørne
    3) Vælg derefter hvilket nummer du vil ringe ud som. Hvis du ringer ud som dit hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid).

    Skærmbillede 2020-01-15 kl. 12.52.25

     

    Relatels smartphone apps:
    1) Åbn app’en 
    2) Tryk på “oversigt”
    3) Tryk “ring ud som” øverst i app'en.
    4) Vælg hvilket nummer du vil ringe ud via. Hvis du ringer ud som hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid.

    82108665_584064865763608_7628556319418482688_n      82331541_765582083935311_3634899292973432832_n

     

    Uanset hvilket nummer du har valgt at ringe ud som, vil opkald til dine kollegaer med Relatel mobil altid vise dit mobilnummer.