Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan opsætter jeg mobilen til MMS og Internet?

    Skrevet af Kundeservice

    • 3 nov. 2019
    Har du problemer med internetforbindelsen eller MMS på din telefon, kan du finde en guide til manuelt at opsætte internet og MMS din telefon her.


    De fleste smartphones kræver dog blot at du enten nulstiller din APN (Android) Windows eller netværksindstillinger (iPhone)

    Sådan nulstiller du APN-indstillinger på de fleste Android-telefoner
    Åben indstillinger > Trådløs og netværk > mobilnetværk > navn på adgangspunkt (hvis du ønsker at geninstallere, så tryk "slet APN"). Du finder APN informationerne for TDCs netværk længere nede på siden.

    android-netvaerksindstillinger

    Sådan nulstiller du dine netværksindstillinger på din iPhone
    Åben indstillinger > Mobil > indstillinger til data > Mobildata netværk

     

    Skærmbillede 2016-11-17 kl. 13.06.37.pngSkærmbillede 2016-11-17 kl. 13.08.07.png

     

    Mobildata
    APN: internet
    Brugernavn: Ikke angivet
    Adgangskode: Ikke angivet

    MMS
    APN: TDC MMS
    Brugernavn: Ikke angivet
    Adgangskode: Ikke angivet
    MMSC: http://mmsc.tdc.dk:8002
    Mms-proxy: 194.182.251.15:8080
    Maks. str. på mms-besked: 614400
    MMS UA Prof URL: ikke angivet

    Internetdeling
    APN internet
    Brugernavn
    Adgangskode