Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan modtager du sms'er sendt til dit hovednummer

Med et hovednummer hos Relatel har du mulighed for at modtage sms'er, der sendes til dit hovednummer.

For at få adgang til denne feature kræver det et tilkøb af featuren "Hovednummer sms", og at dit hovednummer er mobilt. 

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan skifter du fra fysisk simkort til eSIM

Når du har et mobilnummer hos Relatel kan du vælge, om du vil skifte dit fysiske Relatel-simkort ud med et eSIM.

Her kan du se, hvordan du vælger eSIM, når du har brug for at bestille et nyt digitalt simkort i stedet for dit fysiske plastik-simkort.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Datapulje?

Med Datapulje kan virksomhedens medarbejdere bruge data fra én fælles pulje. Det gør dataforbruget mere fleksibelt, og I kan bedre udnytte den mængde data, I allerede har til rådighed. Og I kan undgå at enkelte medarbejdere løber tør for data hver måned.

Relatel Mobil

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan sender jeg sms fra mit firmanavn?

Når du sender en web-sms fra app.relatel.dk eller fra desktop-app, kan du vælge navn på afsender af dine sms'er. 
Så kan du skrive fra dit firmanavn, og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan udfylder jeg fuldmagt til nummerflytning?

For at flytte et telefonnummer til Relatel, skal du udfylde en fuldmagt. Se hvordan du gør nedenfor.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Markeringer?

Under Kontakter på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan søger jeg i Kontakter?

I app.relatel.dk og på Relatel-mobilappen har du mulighed for blandt andet at søge i Kontakter, som har dette ikon

Kontakter


Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan finder jeg mit simkortnummer?

Skal du bruge nummeret på dit simkort (også kaldet "ICC-nummer"), så kig med her, og se hvordan du nemmest finder frem til det.

Ny bruger Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Zapier-integration med Omstilling Starter

Når du er bruger af Omstilling Starter har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.

Du kan fx sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i forstyr ikke, når du er i møde – uden at skulle skrive en linje kode.

Integrationsmuligheder med Starter
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Starter har du adgang til to actions i Zapier: 

- Slå forstyr ikke til/fra. Med denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i “forstyr ikke”, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.   

Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Zapier-integration med Omstilling Pro

Når du er bruger af Omstilling Pro har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.

Du kan fx automatisk ringe ud fra dit hovednummer, når din virksomhed er åben eller sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i “forstyr ikke”, når du er i møde – helt uden at skrive en eneste linje kode.

Integrationsmuligheder med Pro
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Pro har du adgang til tre actions i Zapier: 

- Sæt “Ring ud som”. Så bliver “ring ud som hovednummeret” fx automatisk slået til og fra i forhold til virksomhedens åbningstider. 

- Slå forstyr ikke til/fra. Men denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i forstyr ikke, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.  

- Blev medlem af/forlad gruppen. Hvis I i forvejen koordinerer jeres kundeservice via Slack/Teams, kan I også styre fx grupper fra Zapier-integrationen, og derved gøre det tydeligt for alle hvem der melder sig ind i grupper.

Vær opmærksom på, at hvis du ønsker at bruge kalender-integrationen, så kræver det et Professional abonnement til $49/mnd. hos Zapier. Dette abonnement er nødvendigt for, at telefon bliver opdateret øjeblikkeligt, når mødet er sat til at starte/slutte.   

For at komme i gang med Zapier-integrationen skal du opretter en Zapier-konto, og finder Relatel i Zapiers liste af apps. Kom godt i gang med Zapier her.

Video-eksempel på opsætning i Zapier

Omstilling Pro