Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Få et "direkte nummer" hos Relatel og sæt åbningstider m.m. på din mobil

Ønsker du at slippe for kundekald på din mobil døgnet rundt?
Det er der råd for med Relatels funktion "Direkte nummer".

Hos Relatel kan du købe flere forskellige slags numre:
Hovednumre, mobilnumre og direkte numre.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere mulighed for at få et direkte nummer.

Hvem kan oprette et direkte nummer?
Relatel kan hjælpe dig med oprettelsen af et direkte nummer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på det direkte nummer.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som medarbejder?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med Relatel Omstilling, når du er medarbejder.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til omstilling. De specifikke funktioner afhænger af virksomhedsabonnementet.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionerne beskrevet her.

Ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mål kunders tilfredshed med Relatels Smiley-funktion

En kundetilfredshedsmåling giver dig et godt overblik over den service, din virksomhed leverer. Du får dermed uvurderlig input til forbedringsmuligheder, fordi kunden giver feedback straks efter endt opkald eller chat-samtale.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Spamfilter mod svindel på SMS

Der findes flere forskellige typer svindel på SMS. Her kan du læse mere om, hvad vi har gjort for at hindre svindel mest muligt - og hvad du selv kan gøre for at undgå at blive svindlet.

 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan modtager du SMS'er sendt til dit hovednummer

Med Relatel Omstilling kan du sende web-SMS'er til dine kunder fra dit hovednummer/fastnetnummer i skyen. Men vidste du, at du også kan tilkøbe muligheden for at modtage SMS'er sendt til dit hovednummer? Hvis ikke, så læs med herunder.

Med denne feature er det muligt at modtage SMS'er sendt til dit hovednummer/fastnetnummer i skyen. Det betyder, at du kan kommunikere med dine kunder på SMS - uden at skulle bruge dit mobilnummer. 

 

Hvad kræver det?

Afsendelse af web-SMS'er fra dit hovednummer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited. Funktionen er tilgængelig for alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto.

Modtagelse af SMS'er på dit hovednummer, kræver et tilkøb af featuren "Hovednummer-SMS". Når funktionen er tilkøbt er den tilgængelig for alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto.

 

Bemærk: Dit hovednummer skal være mobilt for at kunne modtage SMS'er. Det kan du tjekke her. Et hovednummer som ikke er mobilt, kan ikke ændres til at blive mobilt. Dette gælder typisk for 70-numre og/eller tidligere fastnetnumre.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan omstiller jeg et opkald til en kollega eller ringegruppe?

Det er ikke nok at tage telefonen hurtigt. I skal også nemt og hurtigt kunne omstille opkaldet til den medarbejder, gruppe eller afdeling, der bedst kan hjælpe kunden. Med Relatel Omstilling kan du nemt og effektivt dirigere kunderne det helt rette sted hen. Så bruger i både jeres egen og kundernes tid optimalt og sikrer en god oplevelse for alle parter.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ringer jeg ud som hovednummer?

Brug din mobil både til arbejde og privat uden at dine kunder får dit private mobilnummer. Med Relatels feature "Ring ud som hovednummer" kan du nemlig ringe ud som dit hovednummer i skyen fra mobilen. Så kan du samle alle dine kundekald på ét nummer. Det er praktisk for dig og nemt for dine kunder.

Du kan ændre det manuelt fra opkald til opkald. Alternativt kan du sætte din mobil til automatisk at ringe ud fra virksomhedens hovednummer døgnet rundt. Eller du kan kombinere det, og vælge automatisk at ringe ud som hovednummer i hovednummerets åbningstid og som mobil udenfor hovednummerets åbningstid.

Hvad kræver det?

Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere med mobilabonnement hos Relatel ringe ud som hovednummer.

Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere uden mobilabonnement hos Relatel ringe ud som hovednummer ved at bruge funktionen Datakald.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger og administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter og ændrer jeg en telefonmenu?

Opsæt en telefonmenu på dit hovednummer. Så sikrer du, at dine kunder med det samme kan trykke sig ind til den helt rigtige afdeling eller medarbejder. Telefonmenu kaldes også "tastemenu" eller "IVR" = Interactive Voice Response.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte telefonmenu på dit hovednummer.

 

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Datapulje?

Med Datapulje kan virksomhedens medarbejdere bruge data fra én fælles pulje. Det gør dataforbruget mere fleksibelt, og I kan bedre udnytte den mængde data, I allerede har til rådighed. Og I kan undgå at enkelte medarbejdere løber tør for data hver måned.

 

Relatel Mobil

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Virksomhedscases

Er du i tvivl om, hvad der vil være den rigtige teleløsning for dit firma?
I denne artikel kan du læse om 3 fiktive firmaer og deres løsning med virksomhedsabonnement, omstillingsbrugere, mobilabonnementer og 5G Internet-løsninger. Vi håber, at det vil hjælpe dig med at finde den rette løsning til netop dit firma. 

Du er også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på 71 99 99 50, hvis du ønsker en snak om Relatels produkter og mulighederne hos os. Med Relatels løsninger hjælper vi dig i raketfart mod god kundehåndtering, innovative features og brugervenlighed.

 

Hvilken størrelse firmaløsning er du interesseret i?
Klik på den relevante størrelse herunder og lad dig inspirere:

Firma med 2,5 ansatte: Rikkes Hårstudie

Firma med 6 ansatte: Brydebro El-teknik

Firma med 11,5 ansatte: DeLuxe Designertøj

 

Om Relatel Administrator