Der kan være flere årsager til, at dit simkort er blevet spærret. Her kan du læse om de 3 mest almindelige årsager til et spærret simkort.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Der kan være flere årsager til, at dit simkort er blevet spærret. Her kan du læse om de 3 mest almindelige årsager til et spærret simkort.
Er du udsat for spoofing? Bliv klogere på hvad det er i denne artikel.
Der findes flere forskellige typer svindel på SMS. Her kan du læse mere om, hvad vi har gjort for at hindre svindel mest muligt - og hvad du selv kan gøre for at undgå at blive svindlet.
Skriver din telefon følgende eller noget, der minder om?
"Ingen tjeneste"
"Det indsatte SIM-kort er ikke kompatibelt"
"Indsæt kompatibelt simkort"
"Ugyldigt SIM-kort"
Så skyldes det sandsynligvis, at din telefon ikke kan registrere oplysningerne på dit nye simkort, eller at dit simkort/abonnement endnu ikke er aktivt hos Relatel.
Herunder guider vi dig til, hvordan du kan oprette eller ændre din adgangskode til app.relatel.dk, og til, hvordan du håndterer tofaktorlogin.
Hvad kræver det?
Alle omstillings- og/eller mobilbrugere hos Relatel har en personlig Relatel-profil, som de kan logge ind på. Administrator på din Relatel-konto kan ændre emailadresse og/eller kodeord på alle brugere. Den enkelte bruger kan ændre emailadresse og/eller kodeord på egen profil. Man kan logge ind med dit kodeord eller med Google, Microsoft eller MitID.
Adgangskode som medarbejder - læs med her.
Adgangskode som administrator - læs med her.
Tofaktorlogin på brugerniveau - læs med her.
Tofaktorlogin på virksomhedsniveau - læs med her.
Hvis du ikke har oprettet et kodeord endnu eller har glemt det, kan du nulstille/oprette her. Husk at bruge den mailadresse, der er tilknyttet din brugerprofil på din Relatel-konto. Når du har indtastet din mailadresse og har klikket på "Videre", får du tilsendt en mail med et link til oprettelse/nulstilling af dit kodeord.
Ændr adgangskode som medarbejder
Opret/ændr adgangskode som administrator
Krav og anbefalinger til adgangskode
Tofaktorlogin på brugerniveau
Du kan indstille, hvor ofte du vil bruge en tofaktorlogin, når du logger på din Relatel-konto. Det gælder på tværs af dine enheder, så du nemt kan skifte mellem at logge på fra mobilen eller computeren.
Grundet øget fokus på sikkerhed er det ikke muligt at fravælge tofaktorlogin helt. Vær også opmærksom på at det kun er den enkelte bruger, der kan ændre i sin egen frekvens for tofaktorlogin.
Som administrator kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt
Som medarbejder kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt
Månedligt
Velkommen som ny omstillingskunde hos Relatel!
Indenfor en uge fra din ordregodkendelse ringer vi til dig med et velkomstkald. Du kan også selv booke et ønsket tidspunkt for opkaldet på denne side: Book et velkomstkald.
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.
Det kan være irriterende at modtage opkald, man ikke ønsker. Som mobilkunde kan du via din mobiltelefon blokere for uønskede opkald til dit mobilnummer.
Med en omstillingsløsning hos Relatel, kan du dog ikke ikke blokere specifikke opkald til dit hovednummer på nuværende tidspunkt. Men der er en anden måde at løse det på - læs med herunder.
Hvad kræver det?
De fleste mobiltelefoner har funktionen "Blokér nummer" eller "Blokér kontakt".
Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan blokere numre eller kontakter direkte på sin mobil. Administrator på din Relatel-konto kan opsætte hovednummeret til at vise nummeret på dén, der ringer.
Når du bestiller et mobilabonnement hos Relatel, kan du vælge mellem eSIM og et fysisk simkort. Et eSIM er især smart, hvis du gerne vil have to forskellige numre på samme mobil. Fx dit arbejdsnummer og dit privatnummer.
Dit eSIM skal scannes på dagen for flytning eller opstart af det pågældende mobilabonnement. Du kan ikke tage dit eSIM i brug før mobilabonnementet bliver aktivt hos Relatel.
Når du modtager et fysisk simkort fra Relatel, kan det enten være mørkegrønt, lysegrønt eller lyserødt. Uanset farve kan det klikkes ud i 3 forskellige størrelser: Nemlig mini, mikro og nano.
Giv din kollega besked om at der er kommet en gæst i receptionen, send en fælles besked til en gruppe af dine kolleger, eller giv en kunde et hurtigt svar. Det kan du gøre helt enkelt med en web-SMS.
Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.
Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan sende web-SMS'er. Med alle tre typer virksomhedsabonnement (Professional, Contact Center og Unlimited) kan omstillingsbrugere sende web-SMS via mobilappen. Med Contact Center og Unlimited kan omstillingsbrugere desuden sende web-SMS'er fra computeren.