Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvorfor skal jeg have nyt mobilabonnement?

Vi har gjort hovedrent i vores mobilpakker, så du kan blive ved med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række gamle abonnementer.

Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I automatisk nye abonnementer den 1. april 2023.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan designer jeg et Wallboard Plus?

Skræddersy din virksomheds wallboards, og se præcis den data, du har brug for at følge med i. Når du tilkøber et Wallboard Plus kan du selv designe et wallboard, hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Wallboard Basis?

Med Wallboard Basis kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.

Omstilling Premium

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg Apple Watch?

Tjek mails, svar opkald eller hør musik - direkte fra håndleddet. Med abonnementet Apple Watch eller mobilpakken "Fri tale + 1000 GB" kan du forbinde dit Apple Watch med din iPhone. Så kan du lade mobilen blive hjemme og udnytte indholdet fra din mobilpakke på dit ur.

Mobil indstilling Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Web til Relatel?

Vores integration til Web gør det muligt automatisk at få vist en del af en hjemmeside, når I modtager opkald. Derved kan du indhente information fra dine egne systemer, så du altid har den nødvendige viden lige ved hånden. Eller du kan indtaste noter fra opkaldet direkte ind i dine egne systemer, gennem opkaldet i Relatel.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Mobilfeatures?

Mobilfeatures er et tillægsprodukt, du kan bruge til at få endnu flere funktioner på din mobilpakke fra Relatel. Få fx telefonkø direkte på dit mobilnummer - helt uden at have et hovednummer eller en omstillingsløsning. Eller sæt tags på dine kontakter, så du nemt kan finde dem igen.

Mobil indstilling Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Adobe Commerce til Relatel?

Vores integration til Adobe Commerce gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Adobe Commerce, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Magento Open Source til Relatel?

Vores integration til Magento Open Source gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Magento Open Source, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Shopify til Relatel?

Vores integration til Shopify gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Shopify, og viser ordrerne på kaldet i Relatel.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Zoho til Relatel?

Vores integration til Zoho gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Zoho, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 

Integrationer