Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan omstiller jeg opkald via Relatels iPhone-app?

Du kan med Relatels iPhone-app nemt omstille et opkald til en kollega, en ringegruppe eller en telefonkontakt.

Relatel apps Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg MobilePay på mit hovednummer?

Med Relatel har du mulighed for at tilknytte MobilePay til dit mobile hovednummer med funktionen "Hovednummer-SMS". I denne artikel guider vi dig igennem de nødvendige trin. Hvis du er tvivl om du har et mobilt eller fastnethovednummer, kan du slå nummeret op lige her.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan fungerer Relatels desktop-app?

Med Relatels desktop-app får du Relatel ned i din dock/startmenu og kan nemmere finde, besvare og omstille opkald. Desktop-appen er især en fordel for dig, der laver mange Datakald.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan administrerer jeg medarbejderadgang til et hovednummer?

Vil du gerne kunne administrere, hvem der har adgang til informationer vedrørende et bestemt hovednummer? Det kan især være relevant for større virksomheder eller virksomheder, der har hovednumre, hvor der kan ligge følsom information. 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "banke på" på iPhone og Android?

"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at høre om en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon. 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en god velkomst?

Der finder mange muligheder for at give kunden en god velkomst, når du tager telefonen. Nogle er bedre end andre. Vi har samlet fire velkomster, du kan bruge - og variere imellem. 

 

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Oversigt over gebyrer

Hos Relatel kan vi ikke lide gebyrer eller ting med småt. Men i nogle få tilfælde har vi brug for at opkræve gebyrer. Det kan fx være, hvis du ikke betaler din regning til tiden, eller hvis du ikke returnerer dit lånemodem til os.  

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er en 4T-opkrævning?

Hvad er en 4T-opkrævning?
Du kan nogle gange opleve, at der er en opkrævning for "4T" på din faktura - men hvad dækker det over?
(Det fremgår som: Indholdstakseret sms-varekøb momsfrit: 4T)

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Er service- og betalingsnumre med i fri tale?

Servicenumre og betalingsnumre er ikke med i fri tale-abonnementerne. Dette gælder både i Danmark og i udlandspakkerne.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ændrer jeg min WiFi-kode og SSID? Find hjælp her.

Herunder finder du en guide til, hvordan du ændrer din WiFi-kode samt SSID via browser eller app.

Ny bruger 5G Internet