Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hent oplysninger til din egen hjemmeside med Relatels API

Du kan hente oplysninger ud fra din Relatel-konto til din egen hjemmeside. Fx smiley, opkald, optagelser, chat, statistik, kommentarer mm.
Du skal blot generere et "Access Token". Læs mere nedenfor.


Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan generere et Access Token.


Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 tips der giver dig flere glade smileys

I Relatel gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse. Dette kan I opnå med Relatels Smiley-ordning.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg min router? Hjælp til modem.

Er du i tvivl om, hvordan du opsætter dit 5G Internet? 

Uanset om du har fået lånerouter med til dit 5G Internet (mobile bredbånd) eller har købt en router sammen med din aftale, skal den sættes til.

Vi har lavet denne guide, så du kan komme godt i gang med din Huawei B535- eller H158-router.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Ny mobilkunde hos Relatel - hvad nu?

Velkommen som ny mobilkunde hos Relatel!
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg ventemusik på mit hovednummer?

Når kunderne venter på, at du besvarer deres kald til dit hovednummer, kan du gøre deres ventetid behagelig ved at lade dem lytte til et stykke musik. Hvis du ikke ønsker musik i ventetiden, kan du vælge en helt almindelig ringetone i stedet for.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 skarpe fordele med Relatel

Her på siden finder du 10 skarpe fordele ved en erhvervsløsning hos Relatel. Vi tilbyder teleløsninger til små og mellemstore virksomheder - over 30.000 virksomheder har allerede opdaget fordelene ved Relatel.

I bunden af siden kan du klikke dig videre og se nogle eksempler på, hvordan en erhvervsløsning hos Relatel eventuelt kan se ud. Du kan også se udtalelser fra og videoer med nogle af Relatels kunder. 

 

Om Relatel Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit simkort virker ikke

Skriver din telefon følgende eller noget, der minder om?

"Ingen tjeneste"
"Det indsatte SIM-kort er ikke kompatibelt"
"Indsæt kompatibelt simkort"
"Ugyldigt SIM-kort"

 

Så skyldes det sandsynligvis, at din telefon ikke kan registrere oplysningerne på dit nye simkort, eller at dit simkort/abonnement endnu ikke er aktivt hos Relatel.

 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad skal jeg huske inden ferien?

Når du holder ferie, bør du sørge for, at dit telefonsystem informerer dine kunder bedst muligt, imens du er væk. Vi har lavet en ferieguide med en tjekliste over de funktioner, du med fordel kan tage stilling til inden ferien. Så kan du nyde din ferie og slappe af med tanken om, at dine kunders henvendelser bliver håndteret professionelt - også selv om du ikke er tilgængelig på telefonen.

 

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor lang tid tager min nummerflytning til Relatel?

Som ejer af dit nummer bestemmer du selv, hvornår dit nummer skal flyttes. Om det skal være på en bestemt dato, hurtigst muligt eller efter endt binding/opsigelsesvarsel. 

 

Hvis du ønsker at ændre datoen for en allerede oprettet nummerflytning, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt. Vær opmærksom på at vi skal bruge en skriftlig godkendelse fra din administratormail på en sådan ændring.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Omstilling: Hvad kan jeg bruge funktionerne til?

Vi opdaterer ofte nuværende funktioner og tilføjer løbende nye features i din virksomheds omstillingspakke fra Relatel. Men har du egentlig styr på, hvad du kan bruge funktionerne til, når du kommunikerer med kunderne?


Kig med herunder og få et samlet overblik over de mange forskellige funktioner, der gemmer sig i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited - og hvordan du kan bruge dem til at gøre dine kunder gladere og hverdagen nemmere i din virksomhed ⤵️