Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan tagger jeg en kontakt?

Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk, og du kan tagge din virksomheds kontakter. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter og aktiverer jeg tNPS på mit hovednummer?

Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.

Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og bruge dine services igen.

tNPS er et tillægsprodukt, som du skal tilkøbe. Det koster 99 kr./md. for hvert hovednummer, du vil kunne måle tNPS på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion efter tilkøb.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte funktionen.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er telefonkø og hvordan aktiverer jeg den?

Fordelen ved telefonkø i forhold til almindelig ventetid er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang. Det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne, frem for at de kun mødes af musik eller ventetone i den lange ventetid. Desuden behandles opkald i den rækkefølge, de kommer ind.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.*

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte telefonkø.

*Nogle features i telefonkø er kun indeholdt i Contact Center og Unlimited - det kan du læse mere om herunder.

 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hent oplysninger til din egen hjemmeside med Relatels API

Du kan hente oplysninger ud fra din Relatel-konto til din egen hjemmeside. Fx smiley, opkald, optagelser, chat, statistik, kommentarer mm.
Du skal blot generere et "Access Token". Læs mere nedenfor.


Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan generere et Access Token.


Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Administrér medarbejdere og produkter. Opret ny medarbejder.

Herunder giver vi en gennemgang af dine muligheder som administrator for dine medarbejderes oplysninger, rettigheder, tilladelser og produkter. Her finder du også hjælp til at oprette en helt ny medarbejder.

Vær opmærksom på, at der ikke registreres en fysisk adresse på den enkelte medarbejder på din Relatel-konto, men kun på virksomheden.

 

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette nye samt administrere eller lukke eksisterende medarbejdere og produkter.

 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 tips der giver dig flere glade smileys

I Relatel gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse. Dette kan I opnå med Relatels Smiley-ordning.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Mobilfeatures?

Mobilfeatures er et tilkøbsprodukt, som du kan bruge, til at få endnu flere funktioner på dit mobilnummer hos Relatel. Opsæt fx velkomsthilsen, ventemusik, banke-på og/eller telefonkø direkte på dit mobilnummer - helt uden at have et hovednummer eller en omstillingsløsning.

 

Hvad kræver det?
Mobilfeatures kan benyttes af alle brugere med mobilabonnement hos Relatel.

Hvem kan oprette det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe produktet.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte mobilbruger kan selv opsætte funktionerne på sit mobilnummer og administrator på din Relatel-konto kan opsætte det for alle mobilbrugere.

 

Mobil indstilling Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg min router? Hjælp til modem.

Er du i tvivl om, hvordan du opsætter dit 5G Internet? 

Uanset om du har fået lånerouter med til dit 5G Internet (mobile bredbånd) eller har købt en router sammen med din aftale, skal den sættes til.

Vi har lavet denne guide, så du kan komme godt i gang med din Huawei B535- eller H158-router.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Ny mobilkunde hos Relatel - hvad nu?

Velkommen som ny mobilkunde hos Relatel!
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Ny omstillingskunde hos Relatel - hvad nu?

Velkommen som ny omstillingskunde hos Relatel!
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.

Nummerflytning