- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har brug for at finde pinkoden til dit simkort fra Relatel, så har du tre muligheder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Omvendt betalingspligt er en ordning, hvor du som køber selv skal afregne momsen direkte med SKAT, når du køber hardware med omvendt betalingspligt - fx mobiltelefoner.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du vælger et abonnement med 36 måneders binding, betyder det, at du binder dig til at lave en aftale med Relatel i 36 måneder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi opdaterer ofte nuværende funktioner og tilføjer løbende nye features i din virksomheds omstillingspakker fra Relatel. Men har du egentlig styr på, hvad du kan bruge funktionerne til, når du kommunikerer med kunderne?
Kig med herunder og få et samlet overblik over de mange forskellige funktioner, der gemmer sig i Mobilfeatures, Omstilling Starter, Pro og Premium - og hvordan du kan bruge dem til at gøre dine kunder gladere og hverdagen nemmere i din virksomhed ⤵️
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med saldomax kan du nemt holde styr på telefonregningen i din virksomhed. Indstil et beløb mellem 0 og 3000 kr., som medarbejderen må bruge ud over sin pakke - så har du fuld kontrol over forbruget hver måned.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du bliver mobilkunde hos Relatel, kan du vælge mellem et fysisk simkort og et eSIM. Det er især smart, hvis du gerne vil have to forskellige numre på samme mobil. Fx dit arbejdsnummer og dit privatnummer. Se herunder hvordan du bestiller og aktiverer et eSIM.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi har gjort forårsrent i vores mobilpakker, så du kan fortsætte med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række af vores ældre versioner af vores abonnementer.
Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I helt automatisk nye abonnementer den 1. juli 2023.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du laver en opsætning, så vælger du hvad der skal ske, når kunderne ringer til dit hovednummer. I menuen Opsætninger kan du fx indstille jeres velkomsthilsen og hvem der skal besvare telefonen, når man ringer til din virksomhed.