- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har brug for at finde pinkoden til dit simkort fra Relatel, så har du tre muligheder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Omvendt betalingspligt er en ordning, hvor du som køber selv skal afregne momsen direkte med SKAT, når du køber hardware med omvendt betalingspligt - fx mobiltelefoner.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du vælger et abonnement med 36 måneders binding, betyder det, at du binder dig til at lave en aftale med Relatel i 36 måneder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi opdaterer ofte nuværende funktioner og tilføjer løbende nye features i din virksomheds omstillingspakker fra Relatel. Men har du egentlig styr på, hvad du kan bruge funktionerne til, når du kommunikerer med kunderne?
Kig med herunder og få et samlet overblik over de mange forskellige funktioner, der gemmer sig i Mobilfeatures, Omstilling Starter, Pro og Premium - og hvordan du kan bruge dem til at gøre dine kunder gladere og hverdagen nemmere i din virksomhed ⤵️
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med saldomax kan du nemt holde styr på telefonregningen i din virksomhed. Indstil et beløb mellem 0 og 3000 kr., som medarbejderen må bruge ud over sin pakke - så har du fuld kontrol over forbruget hver måned.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du bliver mobilkunde hos Relatel, kan du vælge mellem et fysisk simkort og et eSIM. Det er især smart, hvis du gerne vil have to forskellige numre på samme mobil. Fx dit arbejdsnummer og dit privatnummer. Se herunder hvordan du bestiller og aktiverer et eSIM.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi har gjort forårsrent i vores mobilpakker, så du kan fortsætte med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række af vores ældre versioner af vores abonnementer.
Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I helt automatisk nye abonnementer den 1. juli 2023.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du laver en opsætning, så vælger du hvad der skal ske, når kunderne ringer til dit hovednummer. I menuen Opsætninger kan du fx indstille jeres velkomsthilsen og hvem der skal besvare telefonen, når man ringer til din virksomhed.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi har gjort hovedrent i vores mobilpakker, så du kan blive ved med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række gamle abonnementer.
Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I automatisk nye abonnementer den 1. april 2023.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Skræddersy din virksomheds wallboards, og se præcis den data, du har brug for at følge med i. Når du tilkøber et Wallboard Plus kan du selv designe et wallboard, hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Wallboard Basis kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Tjek mails, svar opkald eller hør musik - direkte fra håndleddet. Med abonnementet Apple Watch eller mobilpakken "Fri tale + 1000 GB" kan du forbinde dit Apple Watch med din iPhone. Så kan du lade mobilen blive hjemme og udnytte indholdet fra din mobilpakke på dit ur.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Mobilfeatures er et tillægsprodukt, du kan bruge til at få endnu flere funktioner på din mobilpakke fra Relatel. Få fx telefonkø direkte på dit mobilnummer - helt uden at have et hovednummer eller en omstillingsløsning. Eller sæt tags på dine kontakter, så du nemt kan finde dem igen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Omstilling Premium har du også adgang til Relatels integrationer. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du forbinder dine systemer til Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vores integration til WooCommerce gør det muligt automatisk at få vist kundens ordre når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Woocommerce, og viser blandt andet ordre, status og beløb på opkaldet i Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Er din mobil, router eller headset fra Relatel gået i stykker, så kan du oprette en reklamation via vores serviceportal. Du kan også logge ind på portalen og se status på din reklamation.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan selv tilføje nye kontakter til Kontakter på app.relatel.dk. Hvis du er administrator og har Omstilling Pro eller Premium, så kan du også importere og eksportere kontakter via Kontakter-siden på kontrolpanelet. Administrator kan også slette kontakter, der ikke skal bruges længere.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk. På Kontakter kan du tagge din virksomheds kontakter, hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures. Så kan du inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan integrere din omstillingsløsning fra Relatel med programmet If This Then That (IFTTT). Det er et system, som du kan bruge til at bygge integrationer og automatiske workflows mellem forskellige slags software. Så kan du fx ændre "Ring ud via", når du forlader kontoret, sende en web-sms, når du har afsluttet et opkald gennem Relatel eller automatisk aktivere "Forstyr ikke", når du sidder til møde.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.
Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og købe hos dig igen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan bruge og administrere din Relatel-konto fra browseren på app.relatel.dk, men vidste du, at du også kan downloade vores app til både din smartphone og computer?
Så kan du fx omstille opkald til din kollega direkte fra mobilen, eller slippe for at bladre i faner for at finde Relatel på computeren.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med wifi-opkald kan du ringe ved at bruge din telefon sammen med dit (stabile) wifi-netværk i Danmark. Så er du ikke afhængig af, om der er god dækning på mobilnettet, når du er indendørs.
Du kan derfor bevare en høj samtalekvalitet med dine kunder, uanset om du sidder i en kælder med tykke betonvægge, eller på et glaskontor med tætte termoruder.
Du får wifi-opkald i alle mobilpakker fra Relatel. Du skal bare aktivere funktionen i indstillingerne på din mobil for at få glæde af den.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med 4G-tale (også kendt som VoLTE) kan du få bedre dækning og hurtigere forbindelse på mobilen. 4G-tale betyder, at du både kan bruge 4G-netværket til at bruge data på din mobil, men også til at tale med kunderne.
Hvis både du og kunden taler via 4G, så vil du opleve at opkaldet når hurtigere frem til dem, du taler med. Det kan gå virkeligt stærkt - det kan nemlig tage helt ned til 1 sekund før mobilen ringer hos modtageren.
Du kan få 4G-tale med i alle mobilpakker hos Relatel. Du skal bare aktivere funktionen på din mobil, så du kan få glæde af den gode dækning og hurtige forbindelse.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med et hovednummer hos Relatel har du mulighed for at modtage sms'er, der sendes til dit hovednummer.
For at få adgang til denne feature kræver det et tilkøb af featuren "Hovednummer sms", og at dit hovednummer er mobilt.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du har et mobilnummer hos Relatel kan du vælge, om du vil skifte dit fysiske Relatel-simkort ud med et eSIM.
Her kan du se, hvordan du vælger eSIM, når du har brug for at bestille et nyt digitalt simkort i stedet for dit fysiske plastik-simkort.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Datapulje kan virksomhedens medarbejdere bruge data fra én fælles pulje. Det gør dataforbruget mere fleksibelt, og I kan bedre udnytte den mængde data, I allerede har til rådighed. Og I kan undgå at enkelte medarbejdere løber tør for data hver måned.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du sender en web-sms fra app.relatel.dk eller fra desktop-app, kan du vælge navn på afsender af dine sms'er.
Så kan du skrive fra dit firmanavn, og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
For at flytte et telefonnummer til Relatel, skal du udfylde en fuldmagt. Se hvordan du gør nedenfor.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Under Kontakter på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
I app.relatel.dk og på Relatel-mobilappen har du mulighed for blandt andet at søge i Kontakter, som har dette ikon
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Skal du bruge nummeret på dit simkort (også kaldet "ICC-nummer"), så kig med her, og se hvordan du nemmest finder frem til det.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du er bruger af Omstilling Starter har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.
Du kan fx sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i forstyr ikke, når du er i møde – uden at skulle skrive en linje kode.
Integrationsmuligheder med Starter
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Starter har du adgang til to actions i Zapier:
- Slå forstyr ikke til/fra. Med denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i “forstyr ikke”, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du er bruger af Omstilling Pro har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.
Du kan fx automatisk ringe ud fra dit hovednummer, når din virksomhed er åben eller sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i “forstyr ikke”, når du er i møde – helt uden at skrive en eneste linje kode.
Integrationsmuligheder med Pro
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Pro har du adgang til tre actions i Zapier:
- Sæt “Ring ud som”. Så bliver “ring ud som hovednummeret” fx automatisk slået til og fra i forhold til virksomhedens åbningstider.
- Slå forstyr ikke til/fra. Men denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i forstyr ikke, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.
- Blev medlem af/forlad gruppen. Hvis I i forvejen koordinerer jeres kundeservice via Slack/Teams, kan I også styre fx grupper fra Zapier-integrationen, og derved gøre det tydeligt for alle hvem der melder sig ind i grupper.
Vær opmærksom på, at hvis du ønsker at bruge kalender-integrationen, så kræver det et Professional abonnement til $49/mnd. hos Zapier. Dette abonnement er nødvendigt for, at telefon bliver opdateret øjeblikkeligt, når mødet er sat til at starte/slutte.
For at komme i gang med Zapier-integrationen skal du opretter en Zapier-konto, og finder Relatel i Zapiers liste af apps. Kom godt i gang med Zapier her.
Video-eksempel på opsætning i Zapier
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du er bruger af Omstilling Premium har du samtidig fuld adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.
Du kan fx oprette tickets, overfør data til et dashboard eller sæt en kalender-integration op – helt uden at skrive en eneste linje kode.
Integrationsmuligheder med Premium
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Premium har du fuld gang til Zapier-integrationen.
Her kan du se en oversigt over de triggers og action, du har adgang til:
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Bliv klogere på, hvordan din SLA bliver udregnet på vores wallboard.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
OBS: Kun for kunder der er migreret fra Fullrate til Relatel
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Den første produktnyhed i Relatel er en opdatering til funktionen "Optag opkald", som du får som en del af Omstilling Premium.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Er du i tvivl om, hvordan du opsætter dit mobile bredbånd? Vi har lavet denne guide, så du kan komme godt i gang med dit Huawei B315, B525 eller B618 modem.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Relatel Premium giver adgang til ekstra features, som fx viser kundernes historik, henter informationer fra andre systemer og optage opkald. Du får også mulighed for at ringe ud gennem Datakald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Omstilling Premium eller mobil abonnementet Fri Tale + Fri Data, har du også adgang til Relatels Datakald. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du kommer igang med datakald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Omstilling Premium, så har du også adgang til Relatels chat-funktion. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du kommer igang med og gode råd til at håndtere chats.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
I Relatel gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du skal opgradere dit abonnement eller forny din data (genstart data), enten fordi du har opbrugt al din data i indeværende måned, eller hvis du ønsker at opgradere dit abonnement til en større pakke til næste måned, så skal du gøre følgende:
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hos Relatel mener vi, at tilgængelighed sælger. Tilgængelighed betyder nemlig, at du kan give svar på vigtige spørgsmål, der ellers risikerer at forblive ubesvaret.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder som chatbruger hos Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis ikke du har din mobiltelefoni hos Relatel, så vil din telefonsvarer tage alle opkald også dem fra hovednummeret, hvis du er optaget.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel smartphone apps til Android og iPhone kan du bl.a. omstille til en kollega, aktivere forstyr ikke hvis du sidder i møde, gå til kontrolpanelet hvis du er administrator og tjekke dit mobilforbrug hvis du har Relatel mobiltelefoni.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatels desktop-app får du Relatel ned i din dock/startmenu og kan nemmere finde, besvare og omstille opkald. Desktop-appen er især en fordel for dig, der laver mange Datakald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du bruger Relatel Omstilling og viderestiller opkald fra jeres hovednummer til danske fastnet- og mobilnumre, så er der ikke nogen omkostning forbundet med at modtage opkaldene, udover jeres månedlige mobilabonnement på de enkelte numre.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel kan du skrive noter ud for kunden i systemet, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med funktionen “Ring op”, som er en del af telefonkø, så kan kunderne trykke 1 og så vil de blive ringet op lige så snart, der er en ledig medarbejder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Som ejer af dit nummer bestemmer du, hvornår nummeret skal flyttes. Om det skal være til en bestemt dato, hurtigst muligt eller efter endt binding.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Læs nedenfor hvordan du flytter dit mobilnummer, fastnetnummer, hovednummer eller din nummerserie.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du logger ind på app.relatel.dk for første gang som bruger af Datakald (Omstilling Premium), vil der dukke en notifikation op i øverste venstre hjørne.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Omstilling Premium eller mobilabonnementet Fri Tale + Fri Data/Fri Tale + 1000 GB, har du mulighed for at bruge Datakald. Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder som administrator for mobilbrugere.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Dit dataforbrug kan stige og falde afhængigt af, hvor du er og hvad du laver på nettet.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Servicenumre og betalingsnumre er ikke med i fri tale-abonnementerne. Dette gælder både i Danmark og i udlandspakkerne.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan bestille simkort til dig selv på følgende måde.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Skulle det uheldige ske, og du får stjålet din telefon eller mister den, kan du ved at logge ind på din Relatel-konto spærre dit SIM-kort. Vi sørger efterfølgende for at sende dig et nyt SIM-kort hurtigst muligt, uden at du behøver at tage kontakt til os.
Hvis du spærrer et eSIM, så får du i stedet en ny QR-kode i kontrolpanelet, som du skal scanne.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Nu slipper du for at indtaste et ottecifret nummer på din telefon, når du vil ringe tilbage til en kunde eller ringe til en kollega. Du kan i stedet "klikke for at ringe" eller tryke "Ring ud". Super nemt!
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du skal have Fri Tale + 50 GB, Fri Tale + 100 GB eller Fri Tale + Fri Data for at få adgang til datadelingskort. Med datadelingskort kan du få et ekstra simkort, som deler din mobilpakkes data med din telefons simkort, både i Danmark og i udlandet. På den måde har du et simkort, du kan benytte til din tablet, uden at du behøver købe en datapakke.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Afhængig af din mobilpakke kan der ske lidt forskelligt, når du har brugt alt din data. Det kommer nemlig an på, om du har adgang til Datapulje i din pakke.
Uanset om du har Datapulje eller ej, så vil du modtage en sms fra os, når du har opbrugt 80 % og 100 % af din datapakke.
Du har disse muligheder:
- Jeg har IKKE Datapulje i min pakke
- Jeg har Datapulje i min pakke
Datapulje er med i disse pakker:
- Fri Tale + 25 GB m. Datapulje
- Fri Tale + 50 GB m. Datapulje og 5G
- Fri Tale + 1.000 GB m. Datapulje og 5G
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Har du behov for din PUK-kode, er der flere muligheder for at finde den.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel mobil har du mulighed for at aflytte dine telefonsvarerbeskeder på flere måder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan manuelt slå 4G fra på din telefon. Her får du en guide til hvordan du gør det på både en iPhone og en Android.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Skriver din iPhone en af følgende tekster (eller en tekst, der minder om)?
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her er en liste over de netværkskoder (også kaldet GSM-koder), du kan bruge til at lave en viderestilling fra din mobil til et valgfrit nummer. Bemærk, at det koster normale mobiltakster at lave en netværksviderestilling.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi guider dig igennem her.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vil du gerne kunne administrere, hvem der har adgang til informationer vedrørende et bestemt hovednummer? Det kan især være relevant for større virksomheder eller virksomheder, der har hovednumre, hvor der kan ligge følsom information.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Som Omstilling Premium-kunde kan du optage ind- og udgående opkald via et hovednummer. Udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Relatel, eller du benytter Datakald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis I ikke ønsker at få notifikationer, når opkald og chats går ind i Relatelsystemet, så følg denne guide.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Det er en stor fordel for dig selv og dine kolleger, at I kan genkende hinanden i appen via billeder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du logger ind i kontrolpanelet, går ind i telefonnummer og trykker redigér på den ønskede medarbejder, så kan du bl.a ændre abonnementet, bestille nyt SIM-kort og se pukkoden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at høre om en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Ofte får vi spørgsmålet om hvordan man kan afholde et konferenceopkald. Der er et utal af muligheder, I denne artikel vil vi liste nogle forskellige gratis valg.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der finder mange muligheder for at give kunden en god velkomst, når du tager telefonen. Nogle er bedre end andre. Vi har samlet fire velkomster, du kan bruge - og variere imellem.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Det hurtige svar er: Nej, du kan ikke blokere opkald til dit hovednummer via Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
I Relatel kan vi ikke lide gebyrer eller ting med småt. Men i nogle få tilfælde har vi brug for at opkræve gebyrer, fx hvis du ikke betaler din regning til tiden, eller hvis du ikke returnerer dit lånemodem til os.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du skal omstille til en kollega, så kan du se hans eller hendes status som en farve.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du oplever problemer med Datakald, kan det have mange forskellige årsager. Vi vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at finde ud af, hvad det kan skyldes. Måske er det din computer, dit headset, dit trådløse netværk eller din internetforbindelse, vi skal kigge nærmere på.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vælg apps > Scroll til og vælg Indstillinger > Vælg Mobilnetværk > Vælg Adgangspunkter > Vælg Menu-knappen > Vælg Nulstil til standard.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vælg om det er dit hovednummer eller opkalderens nummer, du ønsker vist ved indgående opkald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du som Relatel-mobilkunde modtager dit SIM-kort, så skal du sætte det i din mobil, hvorefter du typisk er klar til at bruge netværket.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Det kan du gøre ved automatisk at viderestille hovednummeret til opsætning med en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Ved at oprette ringegrupper kan flere medarbejdere besvare telefonen, når kunderne ringer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Har du Omstilling Pro eller Premium kan I sætte en telefonkæde op. Ved at benytte en telefonkæde kan I bestemme en bestemt rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder først.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatels widget kan kunderne se, hvornår I er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Giv f.eks. din kollega besked om at der er kommet en gæst i receptionen. Eller giv en kunde et hurtigt svar. Det kan du gøre helt enkelt med en web-sms.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her er nogle tips til, hvordan du kommer i gang med at bruge Relatel Omstilling.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel har du mulighed for at få tilknyttet MobilePay på dit mobile hovednummer.
Hvis du er tvivl om du har et mobilt eller fastnethovednummer, så kontakt kundeservice på 71 99 99 99.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du har et mobil-produkt, Omstilling Pro eller Omstilling Premium så vil "Ring ud" automatisk være aktiveret.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du logger ind på kontrolpanelet, går ind på den enkelte medarbejder og trykker rediger, så har du en masse muligheder for at sætte brugeren op.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at modtage en lyd om, at en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der findes 2 forskellige rettigheder som bruger af Relatel: Administrator og Medarbejder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan sagtens have din mobiltelefoni hos en anden leverandør og stadig bruge Relatel til at håndtere opkald fra dit hovednummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
En telefonkø gør det muligt for virksomheder at tage mange indgående kald med få medarbejdere. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen, hvis de venter i mere end 59 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Til analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af jeres opkald til jeres hovednummer/hovednumre.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Brug din mobil både på arbejde og i hjemmet uden at dine kunder får dit private mobilnummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Nej. Relatel giver jer et hovednummer eller flytter jeres eksisterende til Relatel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Lad ikke kunderne vente i telefonen, når du holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når du holder fri.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatels app kan du omstille et opkald til en kollega, gruppe eller telefonkontakt.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at I besvarer opkald på jeres hovednummer. Og hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Imens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan I gøre deres ventetid behagelig ved at lade dem høre ventemusik, indtil I besvarer opkaldet.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med at opsætte Relatel Omstilling, når du er oprettet som administrator.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis ferien er lige for døren, skal du sørge for, at dit telefonsystem informerer dine kunder bedst muligt, imens du er væk. Vi har lavet en ferieguide med en tjekliste over de funktioner, du skal huske at ændre inden ferien.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Som administrator af virksomhedens Relatel konto, kan du i kontrolpanelet finde en oversigt over ordrer og fakturaer under menupunktet "Faktuering og betaling".
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan vælge at aktivere Facebook Messenger som en del af din Relatel Chat.
På den måde kan den, der henvender sig, vælge mellem at skrive sammen med jer i en klassisk chatboks eller via deres Messenger.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten på din Relatelkonto nederst til venstre, som ved et indgående opkald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
En kundetilfredshedsmåling giver dig et godt overblik over den service, som din virksomhed leverer. Og du får uvurderlige input til forbedringsmuligheder, fordi kunden giver feedback straks efter endt opkald og/eller chat.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Fire Gode råd til en sikker chat.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvordan opretter- og indlejrer jeg en chat?
I denne her guide får du hjælp til at oprette en chat til din hjemmeside.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Omstilling Premium eller mobilabonnementet Fri Tale + Fri Data, har du mulighed for at bruge mobilappen Relatel til at lave Datakald på iPhone og Android. Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via en internetforbindelse – helt uden at være afhængig af mobildækning.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
I kan sætte Relatel Chat op på samme måde som indgående opkald med ringegrupper, telefonkæder og telefonkø.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min