Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan finder jeg mit simkortnummer?

Hvis du skal bruge nummeret på dit simkort (også kaldet "ICC-nummer" eller "ICCID"), så kig med her og se, hvordan du nemmest finder frem til det. Et simkortnummer starter oftest med 8945 og er på 11-20 cifre.
Bemærk: et ESIM har også et simkortnummer og ligeså har et datakort og et datadelingskort.

 

Hvad kræver det?
Alle brugere med mobilabonnement hos Relatel har adgang til deres simkortnummer. Administrator på din Relatel-konto kan se simkortnumre for alle brugere i din virksomhed med mobilabonnement hos Relatel. 

 

Ny bruger Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mål kunders tilfredshed med Relatels Smiley-funktion

En kundetilfredshedsmåling giver dig et godt overblik over den service, din virksomhed leverer. Du får dermed uvurderlig input til forbedringsmuligheder, fordi kunden giver feedback straks efter endt opkald eller chat-samtale.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsiger jeg mit abonnement hos Relatel?

Se nedenfor, hvordan du opsiger et abonnement, en hel medarbejderprofil, et hovednummer eller hele din Relatel-konto via app.relatel.dk.
 
Vil du opsige, fordi du er utilfreds med noget? Eller passer din virksomheds behov bare ikke rigtigt til jeres nuværende produkter? Så giv os endelig et kald på 71 99 99 99 inden du opsiger - så tager vi gerne en snak om det.

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvornår modtager jeg mit udstyr, og hvor sendes det hen?

Du er ny kunde hos Relatel - hvornår får du dit udstyr tilsendt?

Simkort til mobil- og 5G Internet-abonnementer (mobile bredbånd) afsendes, så du har dem i hænde i god tid inden dine abonnementers opstart. 

Låneroutere afsendes typisk et par dage efter, at du har godkendt din bestilling. 

Simkort sendes som brev via DAO uden tracking-nummer.
Hardware sendes som pakke via Postnord med tracking-nummer.
Du vil modtage en mail med din pakkes tracking-nummer.

Vær opmærksom på at dit virksomhedsnavn skal fremgå af postkassen/brevsprækken for at posten kan levere din forsendelse.

 


Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Spamfilter mod svindel på SMS

Der findes flere forskellige typer svindel på SMS. Se hvad vi har gjort for at hindre svindel mest muligt - og hvad du selv kan gøre for at undgå at blive svindlet.

 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan betaler jeg min faktura til Relatel?

Som administrator på din Relatel-konto kan du både se og ændre din betalingsmetode på app.relatel.dk. Du kan vælge om du vil betale med betalingskort, via Leverandørservice, via FIK eller via EAN-nummer. Vælger du intet andet, vil du automatisk være oprettet med FIK som betalingsmetode. 
 
Relatels kunder bliver faktureret i løbet af de første 2 uger hver måned. Det er ikke muligt at blive opkrævet kvartalsvis, halv- eller helårligt. Du kan dog vælge at tilmelde dig automatisk betaling - så skal du ikke nødvendligvis forholde Alle fakturaer sendes pr. mail uanset valgte betalingsmetode.
 
Er din virksomhed tilmeldt Leverandørservice eller har tilknyttet et betalingskort, trækkes det udestående beløb på forfaldsdatoen. Denne kan du se på din fremsendte faktura. Husk at du selv skal opdatere konto- eller kortoplysninger, såfremt disse ændrer sig.
 

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan modtager du SMS'er sendt til dit hovednummer

Med Relatel Omstilling kan du sende web-SMS'er til dine kunder fra dit hovednummer/fastnetnummer i skyen. Men vidste du, at du også kan tilkøbe muligheden for at modtage SMS'er sendt til dit hovednummer? Hvis ikke, så læs med herunder.

Med denne feature er det muligt at modtage SMS'er sendt til dit hovednummer/fastnetnummer i skyen. Det betyder, at du kan kommunikere med dine kunder på SMS - uden at skulle bruge dit mobilnummer. 

 

Hvad kræver det?

Afsendelse af web-SMS'er fra dit hovednummer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited. Funktionen er tilgængelig for alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto.

Modtagelse af SMS'er på dit hovednummer, kræver et tilkøb af featuren "Hovednummer-SMS". Når funktionen er tilkøbt er den tilgængelig for alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto.

 

Bemærk: Dit hovednummer skal være mobilt for at kunne modtage SMS'er. Det kan du tjekke her. Et hovednummer som ikke er mobilt, kan ikke ændres til at blive mobilt. Dette gælder typisk for 70-numre og/eller tidligere fastnetnumre.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan omstiller jeg et opkald til en kollega eller ringegruppe?

Det er ikke nok at tage telefonen hurtigt. I skal også nemt og hurtigt kunne omstille opkaldet til den medarbejder, gruppe eller afdeling, der bedst kan hjælpe kunden. Med Relatel Omstilling kan du nemt og effektivt dirigere kunderne det helt rette sted hen. Så bruger i både jeres egen og kundernes tid optimalt og sikrer en god oplevelse for alle parter.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ringer jeg ud som hovednummer?

Brug din mobil både til arbejde og privat uden at dine kunder får dit private mobilnummer. Med Relatels feature "Ring ud som hovednummer" kan du nemlig ringe ud som dit hovednummer i skyen fra mobilen. Så kan du samle alle dine kundekald på ét nummer. Det er praktisk for dig og nemt for dine kunder.

Du kan ændre det manuelt fra opkald til opkald. Alternativt kan du sætte din mobil til automatisk at ringe ud fra virksomhedens hovednummer døgnet rundt. Eller du kan kombinere det, og vælge automatisk at ringe ud som hovednummer i hovednummerets åbningstid og som mobil udenfor hovednummerets åbningstid.

Hvad kræver det?

Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere med mobilabonnement hos Relatel adgang til denne funktion.

Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere uden mobilabonnement hos Relatel benytte funktionen via Datakald.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger og administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter og ændrer jeg en telefonmenu?

Opsæt en telefonmenu på dit hovednummer. Så sikrer du, at dine kunder med det samme kan trykke sig ind til den helt rigtige afdeling eller medarbejder. Telefonmenu kaldes også "tastemenu" eller "IVR" = Interactive Voice Response.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte telefonmenu på dit hovednummer.

 

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Datapulje?

Med Datapulje kan virksomhedens medarbejdere bruge data fra én fælles pulje. Det gør dataforbruget mere fleksibelt, og I kan bedre udnytte den mængde data, I allerede har til rådighed. Og I kan undgå at enkelte medarbejdere løber tør for data hver måned.

 

Relatel Mobil

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Op- eller nedgradér et abonnement, køb et nyt eller genkøb indhold

Herunder guider vi dig igennem trinene for ændring af eksisterende abonnement eller oprettelse af et helt nyt. Vær opmærksom på, at du ikke kan op- eller nedgradere et abonnement, hvis det pågældende nummer er under ind- eller udflytning. I dette tilfælde skal du kontakte os på kundeservice@relatel.dk - så hjælper vi dig i mål.

 

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette nye abonnementer, genkøbe indhold eller op- eller nedgradere abonnementer. En bruger uden administratorrettigheder kan ikke foretage ændringen.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Virksomhedscases

Er du i tvivl om, hvad der vil være den rigtige teleløsning for dit firma?
I denne artikel kan du læse om 3 fiktive firmaer og deres løsning med virksomhedsabonnement, omstillingsbrugere, mobilabonnementer og 5G Internet-løsninger. Vi håber, at det vil hjælpe dig med at finde den rette løsning til netop dit firma. 

Du er også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på 71 99 99 50, hvis du ønsker en snak om Relatels produkter og mulighederne hos os. Med Relatels løsninger hjælper vi dig i raketfart mod god kundehåndtering, innovative features og brugervenlighed.

 

Hvilken størrelse firmaløsning er du interesseret i?
Klik på den relevante størrelse herunder og lad dig inspirere:

Firma med 2,5 ansatte: Rikkes Hårstudie

Firma med 6 ansatte: Brydebro El-teknik

Firma med 11,5 ansatte: DeLuxe Designertøj

 

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Oprette eller ændre adgangskode samt info om tofaktorlogin

Herunder guider vi dig til, hvordan du kan oprette eller ændre din adgangskode til app.relatel.dk, og til, hvordan du håndterer tofaktorlogin. 

 

Hvad kræver det?
Alle omstillings- og/eller mobilbrugere hos Relatel har en personlig Relatel-profil.


Adgangskode som medarbejder - læs med her.

Adgangskode som administrator - læs med her.

Tofaktorlogin på brugerniveau - læs med her.

Tofaktorlogin på virksomhedsniveau - læs med her.

 

Hvis du ikke har oprettet et kodeord endnu eller har glemt det, kan du nulstille/oprette her. Husk at bruge den mailadresse, der er tilknyttet din brugerprofil på din Relatel-konto.

Ingen binding

Ændr adgangskode som medarbejder

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på dit navn under "Din konto" yderst til højre.
  • Klik på "Sikkerhed" under "Redigér" yderst til venstre.
  • Indtast din nye ønskede adgangskode i de to felter - husk at klikke på "Gem", når du er færdig.
  • Du kan godt vælge en adgangskode til app.relatel.dk, som du har brugt tidligere.

 

Bruger - sikkerhed

 

Opret/ændr adgangskode som administrator

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på Områdemenu øverst til venstre.
  • Klik på "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
  • Klik på "Medarbejdere" og klik på "Redigér" ud for den relevante medarbejder.
  • I boksen "Stamdata" kan du indtaste den nye ønskede adgangskode i de to felter - husk at klikke på "Gem", når du er færdig.
  • Du kan godt vælge en adgangskode til app.relatel.dk, som medarbejderen har brugt tidligere.

Admin - sikkerhed

 

Krav og anbefalinger til adgangskode

  • skal indeholde mindst 12 tegn/anslag
  • anbefales at indeholde mindst ét stor bogstav (A-Å)
  • anbefales at indeholde mindst ét lille bogstav (a-å)
  • anbefales at indeholde mindst ét tal (0-9)
  • anbefales at indeholde mindst ét specialtegn (fx +, !, &)

Tofaktorlogin på brugerniveau

Du kan indstille, hvor ofte du vil bruge en tofaktorlogin, når du logger på din Relatel-konto. Det gælder på tværs af dine enheder, så du nemt kan skifte mellem at logge på fra mobilen eller computeren.

Grundet øget fokus på sikkerhed er det ikke muligt at fravælge tofaktorlogin helt. Vær også opmærksom på at det kun er den enkelte bruger, der kan ændre i sin egen frekvens for tofaktorlogin. 

Som administrator kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt

Som medarbejder kan du vælge mellem følgende intervaller:
Hver gang
Dagligt
Ugentligt
Månedligt

 

  • Log ind på app.relatel.dk.
  • Klik på dit navn under "Din konto" yderst til højre.
  • Klik på "Sikkerhed" under "Redigér" yderst til venstre.
  • Vælg din ønskede frekvens i drop down-menuen.
  • Husk at gemme når du er færdig.

Om Relatel Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Alt om ringegrupper. Oprettelse, ændring, ind- og udmelding.

Ved at oprette ringegrupper kan flere medarbejdere besvare kald til dit hovednummer, når kunderne ringer til det. Her kan du læse mere om, hvordan du opretter en ringegruppe samt administrerer en eksisterende ringegruppe. Her er også en guide til, hvordan den enkelte omstillingsbruger melder sig ind eller ud af en ringegruppe.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited kan alle omstillingsbrugere være med i én eller flere ringegrupper.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette ringegrupper og melde omstillingsbrugere ind og ud af dem. Den enkelte omstillingsbruger kan også selv melde sig ind eller ud af ringegrupper.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan sender jeg en web-SMS fra mit firmanavn?

Når du sender en web-SMS fra app.relatel.dk via browser eller desktop-app, kan du vælge navn på afsender af din SMS. 
Så kan du skrive fra dit firmanavn og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle brugere adgang til denne funktion.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger (med eller uden mobilabonnement hos Relatel) kan benytte funktionen fra både mobilapp, desktopapp og app.relatel.dk via browser. Mobilbrugere hos Relatel kan benytte funktionen via mobilapp.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ser du dine kollegers status?

Når du skal omstille et kald til en kollega, kan det være rart at vide på forhånd, om personen er ledig. Så kan du nemmere give din kunde en god oplevelse. I Relatels system markerer vi dine kollegers aktuelle status med en farve, så du nemt kan se, om personen er ledig, optaget eller har slået sin forstyr ikke-funktion til.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere med eller uden mobilabonnement adgang til denne funktion. Mobilbrugere uden omstilling har også adgang til funktionen.

Hvem kan opsætte det?
Med de rette produkter er funktionen automatisk slået til.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som medarbejder?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med Relatel Omstilling, når du er medarbejder.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til omstilling. De specifikke funktioner afhænger af virksomhedsabonnementet.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionerne beskrevet her.

Ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er Contact Center? Og hvad får jeg adgang til?

Relatels virksomhedsabonnement Contact Center giver alle omstillingsbrugere i din virksomhed adgang til Relatel Contact Center-interface på computer. Samtidig får brugerne adgang til en række ekstra features, som fx notefunktion og integrationer med dine andre systemer. Du får også mulighed for at ringe ud via datakald samt oprette en chatkanal på din hjemmeside. Og så kan du også optage ind- og/eller udgående kald via dit hovednummer. Læs med herunder og bliv klogere på mulighederne.

Contact Center

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Wallboard?

Med Wallboard kan du se live-data fra din virksomheds hovednummer. Så kan du lynhurtigt se, om du bør tage action på fx ventetid, kundetilfredshed eller bemanding på telefonen.

Du kan også designe dit eget wallboard, og tilføje informationer med data fra andre systemer, som du gerne vil følge med i visuelt.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Administrator vs. Medarbejder

Der findes 2 forskellige former for rettigheder for en brugerprofil på din Relatel-konto: Administrator og Medarbejder. 
Her kan du læse mere om, hvordan du - som administrator - tildeler dine brugerprofiler de ønskede rettigheder.

 

Hvad kræver det?
Som administrator på din Relatel-konto kan du tildele eller fjerne andre brugeres administratoradgang eller begrænse denne. Læs evt. mere om en administrators muligheder her.

 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Administration af stamdata, firmainfo, medarbejdere, forbrug, og fakturering.

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering.

Her kan du også læse om overdragelse af din Relatel-konto i forbindelse med ejerskifte eller nyt CVR-nummer samt håndtering af evt. adresseskift.

 

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto har som udgangspunkt adgang til de beskrevne afsnit. Dog kan du begrænse en administrators adgang. Det kan du læse mere om her. 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Markeringer?

Under "Kontakter" på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan søger jeg i Kontakter?

app.relatel.dk og i Relatels mobilapps har du mulighed for at søge i Kontakter. Når du søger i Kontakter kan du søge på flere forskellige oplysninger: Fx kontaktens navn, telefonnummer, email eller tag.
Du kan også markere specifikke kontakter. 

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Ny bruger Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor meget EU-data har jeg med i mit 5G Internet-abonnement? (mobile bredbånd)

Sommerferien nærmer sig med hastige skridt, og du tager måske din tablet eller router med, når du rejser på ferie. Her kan du se hvor meget EU-data, du har med i dit 5G Internet-abonnement (mobile bredbånd.)

Nederst på siden kan du se hvilke lande, der er med i Relatels EU-pakke. Indhold oplyses pr. måned.

Via app.relatel.dk kan du opgradere dit 5G Internet-abonnement (mobile bredbånd), inden du rejser, hvis du er nervøs for at løbe tør for data på ferien. Vær opmærksom på at der kan være forsinkelser på opgradering, hvis du befinder dig på udenlandsk grund. Sørg derfor for at gøre dette inden du forlader Danmark. En opgradering kan træde i kraft i løbet af få minutter.

 

Skulle du alligevel løbe tør undervejs på ferien, kan du genkøbe din pakke. Læs mere om dette nederst på siden.


Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg et gratis datadelingskort?

Et datadelingskort er et ekstra simkort til dit mobil- eller 5G Internetabonnement. Kortet kan bruges til dataforbrug på en anden enhed, fx router eller tablet, uden at du behøver et separat abonnement. Deling af data gælder både i Danmark og i udlandet. 

 

Hvad kræver det?

Et gratis datadelingskort er inkluderet i følgende mobilabonnementer:

Fri Tale + 60 GB
Fri Tale + 1000 GB
Fri Tale + 2000 GB 

Et gratis datadelingskort er inkluderet i følgende 5G Internetabonnementer:

5G Internet 1000 GB (DK data)
5G Internet 1111 GB (DK + EU data)

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad kan jeg med et hovednummer og Professional?

Her vil vi gennemgå nogle af de fordele og funktioner, der følger med et hovednummer og omstillingsabonnementet Professional hos Relatel. Vi håber, at du får lyst til at give dine kunder en professionel og tryg oplevelse, når de ringer til dit firma. I bunden af siden kan du læse mere om, hvordan du køber hovednummer og Professional - både som ny og som eksisterende kunde.

Ny bruger Administrator Professional

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter jeg en opsætning på mit hovednummer?

Når du laver en opsætning, så vælger du, hvad der skal ske, når dine potentielle og eksisterende kunder ringer til din virksomheds hovednummer.
I menuen "Opsætninger" kan du fx opsætte en velkomsthilsen og vælge, hvem der skal besvare telefonen, når man ringer til dit hovednummer. 
Bemærk at dine muligheder varierer alt efter hvilket virksomhedsabonnement, du har på din Relatel-konto.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har du mulighed for at lave opsætning på dit hovednummer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på dit hovednummer. Alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto kan modtage kald fra dit hovednummer.

 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan sender du web-SMS gennem Relatel

Giv din kollega besked om at der er kommet en gæst i receptionen, send en fælles besked til en gruppe af dine kolleger, eller giv en kunde et hurtigt svar. Det kan du gøre helt enkelt med en web-SMS. 

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.


Hvem kan benytte det?

Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen: Med alle tre typer virksomhedsabonnement kan omstillingsbrugere sende web-SMS via mobilappen, og med Contact Center og Unlimited kan de desuden sende web-SMS'er fra computeren.


Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvilket nummer ser jeg ved indgående kald til mit hovednummer?

Vælg om det er dit hovednummer eller opkalderens nummer, du ser ved indgående opkald på dit hovednummer - eller måske begge dele? Som standard vil det være dit hovednummer, der bliver vist ved indgående opkald, men dette kan du ændre på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen for hovednummeret. Den enkelte omstillingsbruger kan slå notifikation til på sin mobil og dermed se nummeret på den, der ringer, og at kaldet kommer via hovednummeret.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en GSM-viderestilling?

Her kan du få hjælp til at lave en viderestilling fra dit mobilnummer til et valgfrit nummer - dette kaldes en GSM-viderestilling.

En GSM-viderestilling kan fx bruges i følgende tilfælde:

  • Du går til møde og ønsker, at opkald til din mobil besvares af en anden.
  • Du holder fri og vil ikke risikere, at dine kunder ringer forgæves.
  • Din arbejdsmobil er gået i stykker, eller du har glemt den derhjemme.

Hvad kræver det?
Alle brugere med mobilabonnement hos Relatel kan benytte funktionen.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen på alle jeres mobilnumre, og den enkelte bruger kan også selv opsætte funktionen på sit eget mobilnummer.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "Forstyr ikke"?

Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde, er syg eller på ferie. Som omstillingsbruger hos Relatel kan du selv bestemme, hvornår du vil modtage kald fra dit hovednummer. 

Funktionen hedder “Forstyr ikke” og du kan aktivere den på din personlige Relatel-konto via app.relatel.dk eller via Relatels mobilapps til iPhone og Android.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen, og den enkelte omstillingsbruger kan også selv opsætte funktionen.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Web med Relatel?

Vores integration til Web gør det muligt automatisk at få vist en del af en hjemmeside, når du modtager opkald. Derved kan du indhente information fra dine egne systemer, så du altid har den nødvendige viden lige ved hånden. Eller du kan indtaste noter fra opkaldet direkte ind i dine egne systemer, gennem opkaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg TOPdesk med Relatel?

Vores integration til TOPdesk gør det muligt automatisk at få vist kundens tickets  når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i TOPdesk, og viser ticket, beskrivelse og status på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg WooCommerce med Relatel?

Vores integration til WooCommerce gør det muligt automatisk at få vist kundens ordre når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Woocommerce, og viser blandt andet ordre, status og beløb på opkaldet i Relatel.


Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg WebCRM med Relatel?

Vores integration til WebCRM gør det muligt automatisk at få vist kundens oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i WebCRM, og viser blandt andet navn, status, beløb og oprettelsesdato på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Zendesk med Relatel?

Vores integration til Zendesk gør det muligt automatisk at få vist tickets fra Zendesk, når I modtager opkald. Integrationen søger tickets frem fra Zendesk, hvor kundens telefonnummer fremgår.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Opsæt chat-funktion på din hjemmeside

Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder med Relatels chatfunktion. 


Hvad kræver det?

Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte chat-funktionen.

Ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Facebook Messenger med min Relatel Chat?

Du kan vælge at aktivere Facebook Messenger som en del af din Relatel Chat. På den måde kan den, der henvender sig, vælge mellem at skrive sammen med jer i en klassisk chatboks eller via deres Messenger.

 

Hvad kræver det?
Relatel-Chat er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kom godt i gang med datakald fra din mobil

Du har mulighed for at bruge Relatels mobilapps til at foretage datakald. Med datakald kan du modtage og foretage opkald via en internetforbindelse – uafhængigt af din mobildækning.

Du kan både lave datakald fra mobilapp, desktopapp eller via en browser. I denne artikel gennemgår vi datakald på mobilappen til iPhone og Android.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Datakald Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Shoporama med Relatel?

Vores integration til Shoporama gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Ordrerne søges frem via kundes telefonnummer.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg åbningstider samt undtagelser på mit hovednummer?

Lad ikke kunderne vente forgæves i telefonen, når du holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når du holder fri. Med Relatels Omstilling kan du nemlig sætte åbningstider på dit hovednummer.

Du får desuden en række muligheder for at vælge, hvad der skal ske med opkald uden for åbningstiden, på helligdage og når I fx skal holde frokostpause eller er på kursus. På den måde er du sikker på, at dine kunder får den bedste oplevelse, uanset hvornår de ringer.

 

Hvad kræver det?
Disse funktioner er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte åbningstider.

 

Administrator Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Outlook Calendar med Relatel?

Med Relatels integration til Outlook Calendar bliver du automatisk sat i "Forstyr ikke", når du har et møde i kalenderen. Når mødet slutter i kalenderen, bliver du automatisk ledig på telefonen igen. Så behøver du ikke huske på at slå funktionen til og fra, når du skal til møde.
 
Mens "Forstyr ikke" er aktiv, får du ikke opkald fra din virksomheds hovednummer, men du kan stadig få vigtige kald ind direkte til dit mobilnummer. Hvis dit møde slutter tidligere end planlagt, kan du manuelt fjerne "Forstyr ikke"-funktionen på knappen i din mobilapp eller på app.relatel.dk som normalt. 
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Integrationen er personlig og skal derfor opsættes af den enkelte omstillingsbruger. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer  jeg Ordrestyring med Relatel?

Vores integration til Ordrestyring gør det muligt automatisk at få vist detaljer om en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i dine kontakter i Ordrestyring, og viser derefter ordrerne på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Krak med Relatel?

Vores integration til Krak gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer på krak.dk, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Adobe Commerce med Relatel?

Vores integration til Adobe Commerce gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Adobe Commerce, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Shopify med Relatel?

Vores integration til Shopify gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Shopify, og viser ordrerne på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Zoho med Relatel?

Vores integration til Zoho gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Zoho, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg e-conomic med Relatel?

Vores integration til e-conomic gør det muligt automatisk at få vist en kundes fakturaer, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i e-conomic, og viser fakturaerne på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Outlook Mail med Relatel?

Med en integration til Office 365 Outlook Mail får du en en oversigt over e-mails, du har udvekslet med den person, der ringer. Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind.

Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Integrationen er personlig og skal derfor opsættes af den enkelte omstillingsbruger. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Insightly med Relatel?

Vores integration til Insightly gør det muligt automatisk at få vist en kundes oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Insightly, og viser kundens oplysninger på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg HubSpot med Relatel?

Vores integration til HubSpot gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i HubSpot, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration. 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Freshdesk med Relatel?

Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
 Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg Billy med Relatel?

Vores integration til Billy gør det muligt automatisk at få vist en kundes fakturaer, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Billy, og viser fakturaerne på kaldet i Relatel.
 
Hvad kræver det?
Integrationer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte denne integration.
 

Integrationer

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan virker Relatels integration med If This Then That (IFTTT)?

Du kan integrere din omstillingsløsning fra Relatel med programmet If This Then That (IFTTT). Det er et system, som du kan bruge til at bygge integrationer og automatiske workflows mellem forskellige slags software. Så kan du fx ændre "Ring ud via", når du forlader kontoret, sende en web-sms, når du har afsluttet et opkald gennem Relatel eller automatisk aktivere "Forstyr ikke", når du sidder til møde.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan måles SLA'en på wallboardet?

Bliv klogere på, hvordan din SLA bliver udregnet på vores wallboard.
SLA står for Service Level Agreement.

På Relatels wallboards er det et mål, du sætter for, hvor mange % af opkaldene til dit hovednummer, der skal besvares inden for X sekunder.

 

Hvad kræver det?
Wallboard er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte dit wallboard.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kan jeg ringe op direkte fra app.relatel.dk?

Slip for at indtaste et ottecifret eller længere nummer på din telefon, når du vil ringe tilbage til en kunde eller ringe til en kollega. Du kan nemlig også bruge Relatels app til at ringe op - nemt og hurtigt.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger hos Relatel kan benytte funktionen.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan slår jeg mikrofonen til i forbindelse med Datakald?

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Datakald

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg Datakald fra en browser?

Relatels softphone-løsning hedder Datakald. Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse.

Du kan både lave datakald fra din mobiltelefon, din browser og din desktop-app. I denne supportartikel gennemgår vi Datakald via browser. 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan opsætte funktionen.

Datakald

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan integrerer jeg med Relatel?

Forbind dine andre systemer med din Relatel-løsning. Med Relatel Omstilling kan du forbinde dit Relatel-system med flere af dine andre arbejdsværktøjer. Med Relatels integrationer kan du dermed give dine kunder en endnu mere professionel oplevelse med din virksomhed og samtidig gøre din egen arbejdsdag lettere Herunder har vi samlet en række guides til Relatels aktuelle integrationer.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til Relatels integrationer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte nogle af integrationerne. Andre kan den enkelte omstillingsbruger selv opsætte. 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Relatels smartphone apps?

Med Relatels apps til Android og iPhone kan du bl.a. omstille et opkald til en kollega, aktivere din forstyr ikke-funktion hvis du sidder i møde og tjekke dit mobilforbrug, hvis du har Relatel mobiltelefoni.

Som administrator på din Relatel-konto har du adgang til opsætninger, administration af medarbejdere og faktureringsmodulet samt meget andet via Relatels apps til smartphone.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til Relatels mobilapps.
Alle brugere med mobilabonnement hos Relatel har ligeledes adgang.

Indholdet i appen vil variere alt efter dit virksomhedsabonnement og den enkelte brugers abonnementstype.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Få et "direkte nummer" hos Relatel og sæt åbningstider m.m. på din mobil

Ønsker du at slippe for kundekald på din mobil døgnet rundt?
Det er der råd for med Relatels funktion "Direkte nummer".

Hos Relatel kan du købe flere forskellige slags numre:
Hovednumre, mobilnumre og direkte numre.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere mulighed for at få et direkte nummer.

Hvem kan oprette et direkte nummer?
Relatel kan hjælpe dig med oprettelsen af et direkte nummer.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på det direkte nummer.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Aktivt samtykke til optagelse af opkald

Ved at optage opkald til og fra dit hovednummer kan du nemt finde ud af, hvad der er aftalt med kunderne. Du får dermed et godt redskab til at træne dine medarbejdere i at blive endnu bedre til samtaler med kunderne. 

Du har nu mulighed for at indhente aktivt samtykke til optagelse af samtalerne fra dine kunder. Så er dine opkaldsoptagelser i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.


Features

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvem modtager chats?

I kan sætte Relatel Chat op på samme måde som indgående opkald med ringegrupper, telefonkæder og telefonkø. 

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte chat-funktionen.

Relatel Chat

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Gode råd til en sikker chat

Gode råd til en sikker chat.
Det kan være yderst praktisk for både dig og dine kunder at have dialog via chat. Dog kan der også være nogle faldgruber, som du skal være opmærksom på. Her har vi samlet nogle gode råd til en sikker håndtering af din Relatel-chat. 

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte chat-funktionen.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bestiller og aktiverer jeg et nyt fysisk simkort eller eSIM?

Hos Relatel kan du få enten et fysisk simkort eller et eSIM til dit mobilabonnement. Vi sender dig den simkorttype, som er valgt ved oprettelsen af abonnementet.

Dit nye fysiske simkort, eSIM og eventuelle tilhørende datadelingskort vil automatisk være aktivt på opstartsdatoen eller flyttedatoen for mobilabonnementet. Det samme gælder for 5G Internet-simkort.
Et fysisk simkort skal blot indsættes i enheden og kan nu tages i brug.
Et eSIM skal scannes (QR-kode) - læs mere her.

Hvis du bestiller et nyt fysisk simkort eller eSIM som erstatning for et defekt eller bortkommet simkort, skal det nye aktiveres ved modtagelsen. Vær opmærksom på, at du kun kan bestille et eSIM som erstatning for et andet eSIM, hvis din virksomhed er valideret med MitID.

 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor meget tale, data, SMS/MMS i DK, EU og udlandet har jeg med i mit mobilabonnement?

Sommerferien nærmer sig med hastige skridt, og du tager sikkert din telefon med, når du rejser på ferie. Her kan du se hvor meget DK-/EU-tale og -data samt udlandstale og -data, du har med i dit mobilabonnement - og også SMS/MMS.  Nederst på siden kan du se hvilke lande, der er med i hvilke pakker. Indhold oplyses pr. måned, og du får ny pakke hver den første i måneden.

Via app.relatel.dk kan du opgradere dit mobilabonnement, inden du rejser, hvis du er nervøs for at løbe tør for tale eller data på ferien. Vær opmærksom på, at der kan være forsinkelser på opgradering, hvis du befinder dig på udenlandsk grund. Sørg derfor for at gøre dette inden du forlader Danmark. En opgradering kan træde i kraft i løbet af få minutter. Læs mere om dette i denne artikel.

Læs alt om roaming med Relatel her.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg få en widget med kontaktinfo på min hjemmeside?

En widget er en informationsboks, som I kan sætte ind på jeres hjemmeside. Den henter automatisk informationer fra jeres Relatel-konto. Med Relatels widget kan jeres kunder se, hvornår I er tilgængelige på jeres hovednummer. De kan også nemt se, hvornår I lukker telefonen.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.
Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Bliv klogere på mulighederne med datakald

Hvis din virksomhed har abonnementet Contact Center eller Unlimited, har alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto også adgang til Relatels Datakaldsfunktion. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du kommer i gang med datakald. 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan optager jeg opkald via mit hovednummer?

Som omstillingsbruger hos Relatel kan du optage både ind- og udgående opkald via dit hovednummer. Det gælder kald via et eller flere af dine hovednumre i skyen, og også via et eventuelt internationalt hovednummer eller et direkte nummer.

Optagelse af udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Relatel, eller at du benytter datakald.
Læs mere om datakald her.

 

Bemærk: Funktionen kan ikke benyttes til at optage kald via dit mobilnummer.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en telefonkæde? Prioriteret rækkefølge.

Ved at benytte en telefonkæde på dit hovednummer kan du vælge en bestemt rækkefølge, som opkald skal ramme dine medarbejdere i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder eller afdeling først.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Relatels notefunktion?

Som omstillingsbruger hos Relatel kan du skrive noter ud for en kontakt i Relatel-systemet, som de andre omstillingsbrugere i din virksomhed også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan benytte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "Ring mig op" i telefonkø?


Med funktionen “Ring op”, som er en del af telefonkø, kan dine kunder trykke 1 og blive ringet op, så snart der er en ledig medarbejder. Så kan de komme videre med deres daglige opgaver uden at skulle vente i telefonen.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som administrator?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med at opsætte Relatel Omstilling, som administrator på din Relatel-konto.
Vær opmærksom på, at der er forskel på, hvilke features du har adgang til i opsætningen alt efter hvilket virksomhedsabonnement, du har.

Ny bruger Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Bliv klogere på mulighederne med chat

Hvis din virksomhed har abonnementet Contact Center eller Unlimited, har alle omstillingsbrugere på din Relatel-konto også adgang til Relatels chatfunktion. Vi har her samlet en række guides til, hvordan du kommer i gang med og gode råd til at håndtere chats. 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg have mit mobilabonnement hos andre end Relatel?

Du kan sagtens have dit mobilabonnement hos en anden leverandør og stadig bruge Relatel til at håndtere opkald fra dit hovednummer.
Relatels omstillingsløsning er nemlig operatøruafhængig. Dit hovednummer skal dog ligge hos Relatel, for at du kan bruge løsningen.

Læs mere om Relatels omstillingsløsninger her.

 

Hvis du ønsker at besvare kald fra dit hovednummer på en mobil, som har abonnement hos en anden udbyder, skal du oprette en omstillingsbruger hos Relatel på mobilnummeret. Dette kan du gøre på app.relatel.dk under "Medarbejdere". Læs evt. mere her.

Der er dog fem rigtig gode funktioner, du går glip af, hvis du ikke har mobilabonnement hos Relatel sammen med din omstillingsbruger - dem kan du læse mere om i artiklen herunder.

 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter eller sletter jeg en kontakt?

Du kan selv tilføje nye kontakter til kontaktmodulet på app.relatel.dk. 
Du kan også importere og eksportere kontakter samme sted. Det kan fx være fra din mobiltelefon eller til dit kundekartotek. Du kan selvfølgelig også slette de kontakter, som ikke længere er relevante for dig.

 

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Alle omstillingsbrugere har adgang til at tilføje kontakter. Dog er det kun administrator, der kan slette, importere og eksportere kontakter.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad kan jeg bruge Relatels Intet svar-funktion til?

Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at du besvarer opkald til dit hovednummer. Og hvad der skal ske, hvis du har travlt og ikke kan tage telefonen.

Hvis du ikke har tid til at tage telefonen, kan du med Intet svar-funktionen sende opkaldet videre til en anden medarbejder eller en gruppe af medarbejdere, som har tid til at tage telefonen.

Opkaldet kan også sendes til en telefonsvarer, så du kan ringe tilbage til dine kunder på et senere tidspunkt.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.


Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Guide til velkomsthilsen og telefonsvarer på dit hovednummer.

Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang! Byd derfor dine kunder velkommen i din virksomhed med en imødekommende og informativ hilsen, inden kaldet viderestilles til dig. Hos Relatel kan du nemlig opsætte en velkomsthilsen på dit hovednummer.

Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.
 
 Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte velkomsthilsen på dit hovednummer.
 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Alt om din mobile telefonsvarer - visuel voicemail

Med i alle Relatels mobilabonnementer følger en visuel voicemail - en mobil telefonsvarer. Her kan du læse mere om, hvordan du indtaler eller ændrer din hilsen til telefonsvareren, aflytter dine nye og gemte beskeder eller fjerner din telefonsvarer.

Her kan du også finde gode råd til din telefonsvarerhilsen og læse mere om mulighederne for at få besked, når du har modtaget en ny telefonsvarerbesked.

Hvis du ønsker information om telefonsvarer og/eller velkomsthilsen på dit hovednummer - klik her.

 

Hvad kræver det?
Mobiltelefonsvarer indgår i alle Relatels mobilabonnementer.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte medarbejder kan administrere sin egen mobiltelefonsvarer. Administrator eller andre kan ikke ændre, aflytte/slette beskeder på eller fjerne en medarbejders telefonsvarer.

 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan min telefon bruge eSIM? Liste over kompatible telefoner/tablets.

Når du har et mobilabonnement hos Relatel kan du bestille eSIM, så du får et digitalt simkort i stedet for et fysisk simkort. Et eSIM består af en QR-kode, som du skal scanne med din mobiltelefon. 

 

Bemærk følgende

Hvis du allerede har et mobilabonnement hos Relatel og ønsker at skifte fra fysisk simkort til eSIM, eller du skal bruge et nyt eSIM i forbindelse med telefonskift eller mistet telefon:
Din virksomhed skal være valideret med MitID, før du kan bestille eSIM.
Læs mere om validering med MitID her.

 

Vær opmærksom på følgende i forbindelse med aktivering af eSIM:

  • Den aktuelle mobiltelefon skal have internetforbindelse (WIFI), når du skal aktivere eSIM på den.
  • Du skal være på dansk grund, når du aktiverer et simkort. Hvis du befinder dig i udlandet, kan der være forsinkelse på aktivering af simkort.
  • Dit abonnement skal være aktivt, før du kan aktivere dit eSIM.

Nogle nyere tablets/iPads kan også bruge eSIM. Du kan finde informationer om din specifikke models muligheder online eller i den medfølgende brugsvejledning. 

Relatel Mobil Mobil administration Features

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvorfor er mit simkort spærret?

Der kan være flere årsager til, at dit simkort er blevet spærret. Her kan du læse om de 3 mest almindelige årsager til et spærret simkort.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

NAT type - generel info

Relatel supporterer ikke på spørgsmål om NAT type, men vi har samlet lidt generel info til dig nedenfor.

På dit netværk har du både private og offentlige IP-adresser. NAT står for Network Address Translation og dikterer, hvor meget information om din private IP-adresse der er tilgængelig udadtil på netværket. Det er typisk indenfor gaming, at NAT typer bliver relevant for brugeren.

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg sætte et abonnement i bero?

Har du et mobil- eller 5G Internetabonnement hos Relatel, som du gerne vil beholde, men som du ikke skal bruge i en periode? Det klarer vi nemt med en nummerreservation. Tag fat i kundeservice på kundeservice@relatel.dk eller 71 99 99 99 - så hjælper vi dig med ændringen.

 

Hvad kræver det?
Funktionen kan bruges på mobil- eller 5G Internetabonnementer, som er ude af binding.
Hvem kan gøre det?
Administrator på din Relatel-konto kan bede om ændringen.

 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor finder jeg en liste over mine opkald?

Hvis du har Relatel mobiltelefoni, kan du logge ind på din Relatel-konto og se alle dine mobilopkald - både indgående, udgående og dem, du har mistet. Vær opmærksom på at du ikke kan slette opkald fra opkaldslisterne på din Relatel-konto. Her kan du se, hvilke mobilabonnementer Relatel tilbyder.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center eller Unlimited kan alle brugere med mobilabonnement hos Relatel se egen opkaldslister på app.relatel.dk.

Hvem kan bruge funktionen?
Administrator på din Relatel-konto kan ikke se detaljerne i dine mobilopkald, men kun dit samlede forbrug.

 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg blokere opkald til hovednummeret via Relatel?

Det kan være irriterende at modtage opkald, man ikke ønsker. Med en omstillingsløsning hos Relatel, kan du ganske vist ikke ikke blokere opkald til dit hovednummer på nuværende tidspunkt. Men der er en anden måde at løse det på - læs med herunder.

 

Hvad kræver det?
De fleste mobiltelefoner har funktionen "Blokér nummer" eller "Blokér kontakt".

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan blokere numre eller kontakter direkte på sin mobil. Administrator på din Relatel-konto kan opsætte hovednummeret til at vise nummeret på dén, der ringer.


Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan fejlsøger du på Datakald

Relatels softphone-løsning hedder Datakald. Hvis du oplever udfordringer med Datakald, kan det have mange forskellige årsager. Vi vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at finde ud af, hvad det kan skyldes. Måske er det din computer, dit headset, dit trådløse netværk eller din internetforbindelse, vi skal kigge nærmere på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til datakaldsfunktionen.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan selv opsætte funktionen, og administrator på din Relatel-konto kan også opsætte det for omstillingsbrugerne.

Datakald

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Validér din virksomhed med MitID

 

Validér dit firma med MitID på din Relatel-konto og kom hurtigt i gang!
Har du valideret dit firma med MitID via din Relatel-konto, vil du opleve at flere services går hurtigere. 

Bemærk: For at kunne bestille og modtage et nyt eSIM som erstatning for et eksisterende eSIM i app.relatel.dk skal din virksomhed være valideret med MitID.

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan navigere ind til MitID-punktet på app.relatel.dk.

MitID 1


Hvad er fordelen?

Ved at logge ind med MitID én gang, validerer du jeres virksomheds identitet. Det vil sige, at det bliver meget nemt at komme i gang med flere af Relatels services.


Hvem kan gøre det?

Du skal logge ind med en bruger, som har rettighed til at agere på vegne af virksomheden - enten via MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv

 

Hvordan gør jeg?

  • Log på app.relatel.dk.
  • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre.
  • Klik på "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
  • Klik herefter på punktet "Sikkerhed" og find afsnittet MitID-validering.
  • Klik på den blå knap "Log ind med MitID".

    Valider din virksomhed med MitID hos Relatel

  • Vælg om du vil logge ind med MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv.
  • Sørg for at logge ind med en bruger, der har MitID-rettigheder til at handle på vegne af din virksomhed.
  • Log herefter ind som normalt med MitID.

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan designer jeg et Wallboard?

Du kan lynhurtigt få et visuelt overblik over dagens tal med Wallboard fra Relatel. Skræddersy din virksomheds wallboards til dine specifikke og se præcis den data, du har brug for.

Når du opretter et Wallboard, kan du selv designe indholdet på det, fx ved at hente data fra eksterne systemer og vise data fra flere hovednumre samtidig. Du kan designe lige så mange wallboards, som du har behov for.

Hvad kræver det?
Wallboard er indeholdt i virksomhedsabonnementet Unlimited. Har du ikke Unlimited kan du tilkøbe Wallboard for kr. 499/md.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte dit wallboard.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan viderestiller jeg kald til mit hovednummer til én eller flere medarbejdere?

Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Det kan du gøre ved automatisk at viderestille kald til dit hovednummer til en telefonkø, en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu.

 

Hvad kræver det?
Hovednummer er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited. De enkelte features afhænger af dit virksomhedsabonnement.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan lave opsætning på dit hovednummer.

 

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan tagger jeg en kontakt?

Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk, og du kan tagge din virksomheds kontakter. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan benytte funktionen.

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opretter og aktiverer jeg tNPS på mit hovednummer?

Mål kundetilfredsheden på din virksomheds hovednummer med Transactional Net Promoter Score (tNPS) og få svar på, om dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.

Når dine kunder synes, at du er værd at anbefale, så er der nemlig større chance for, at de selv vil vende tilbage og bruge dine services igen.

tNPS er et tillægsprodukt, som du skal tilkøbe. Det koster 99 kr./md. for hvert hovednummer, du vil kunne måle tNPS på.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion efter tilkøb.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe og opsætte funktionen.

 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er telefonkø og hvordan aktiverer jeg den?

Fordelen ved telefonkø i forhold til almindelig ventetid er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang. Det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne, frem for at de kun mødes af musik eller ventetone i den lange ventetid. Desuden behandles opkald i den rækkefølge, de kommer ind.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.*

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte telefonkø.

*Nogle features i telefonkø er kun indeholdt i Contact Center og Unlimited - det kan du læse mere om herunder.

 

Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hent oplysninger til din egen hjemmeside med Relatels API

Du kan hente oplysninger ud fra din Relatel-konto til din egen hjemmeside. Fx smiley, opkald, optagelser, chat, statistik, kommentarer mm.
Du skal blot generere et "Access Token". Læs mere nedenfor.


Hvad kræver det?
Denne funktion er indeholdt i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte omstillingsbruger kan generere et Access Token.


Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Administrér medarbejdere og produkter. Opret ny medarbejder.

Herunder giver vi en gennemgang af dine muligheder som administrator for dine medarbejderes oplysninger, rettigheder, tilladelser og produkter. Her finder du også hjælp til at oprette en helt ny medarbejder.

Vær opmærksom på, at der ikke registreres en fysisk adresse på den enkelte medarbejder på din Relatel-konto, men kun på virksomheden.

 

Hvad kræver det?
Administrator på din Relatel-konto kan oprette nye samt administrere eller lukke eksisterende medarbejdere og produkter.

 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 tips der giver dig flere glade smileys

I Relatel gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse. Dette kan I opnå med Relatels Smiley-ordning.

 

Hvad kræver det?
Med virksomhedsabonnementerne Contact Center og Unlimited har alle omstillingsbrugere adgang til denne funktion.

Hvem kan opsætte det?
Administrator på din Relatel-konto kan opsætte funktionen.

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan bruger jeg Mobilfeatures?

Mobilfeatures er et tilkøbsprodukt, som du kan bruge, til at få endnu flere funktioner på dit mobilnummer hos Relatel. Opsæt fx velkomsthilsen, ventemusik, banke-på og/eller telefonkø direkte på dit mobilnummer - helt uden at have et hovednummer eller en omstillingsløsning.

 

Hvad kræver det?
Mobilfeatures kan benyttes af alle brugere med mobilabonnement hos Relatel.

Hvem kan oprette det?
Administrator på din Relatel-konto kan tilkøbe produktet.

Hvem kan opsætte det?
Den enkelte mobilbruger kan selv opsætte funktionerne på sit mobilnummer og administrator på din Relatel-konto kan opsætte det for alle mobilbrugere.

 

Mobil indstilling Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg min router? Hjælp til modem.

Er du i tvivl om, hvordan du opsætter dit 5G Internet? 

Uanset om du har fået lånerouter med til dit 5G Internet (mobile bredbånd) eller har købt en router sammen med din aftale, skal den sættes til.

Vi har lavet denne guide, så du kan komme godt i gang med din Huawei B535- eller H158-router.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Ny mobilkunde hos Relatel - hvad nu?

Velkommen som ny mobilkunde hos Relatel!
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Ny omstillingskunde hos Relatel - hvad nu?

Velkommen som ny omstillingskunde hos Relatel!
Vi vil gerne sørge for, at du kommer rigtigt godt fra start, og vi ser frem til samarbejdet med dig og din virksomhed. I denne artikel ridser vi de vigtigste punkter i din opstart op for dig.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor finder jeg mine fakturaer, saldo og kontoudtog?

Som administrator på din Relatel-konto har du adgang til menupunktet "Fakturering". Her kan du finde en oversigt over alle dine fakturaer, se nuværende saldo og betalingsmetode samt finde kontoudtog og muligheden for at downloade dine tidligere fakturaer.

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan flytter jeg mit nummer til Relatel?

Læs nedenfor hvordan du som administrator på din Relatel-konto flytter dit mobilnummer, fastnetnummer/ hovednummer eller din nummerserie til Relatel.

Uanset hvilket nummer, du ønsker at flytte, skal du først oprette nummeret på app.relatel.dk Dette gør du under enten "Hovednumre" eller "Medarbejdere" alt efter type af nummer/abonnement, du ønsker. Se detaljeret beskrivelse i sektionerne herunder.

Når et nummer er oprettet, skal du afgive fuldmagt og indtaste dit nuværende simkortnummer. Når nummerflytningen godkendes af din nuværende udbyder, vil nummeret stå som "Afventer flytning" på din Relatel-konto. Du vil også kunne se dato for flytningen samme sted.

NummerflytningModtag kald til dit fastnetnummer på mobilen

Med en løsning hos Relatel kan du droppe din fastnettelefon men beholde dit fastnetnummer. Du kan nemlig lægge dit fastnetnummer op i skyen hos os og dirigere kaldene ind på dit mobilnummer. Og du kan selv vælge, om du vil have dit mobilabonnement hos os eller hos anden udbyder.

Pris og binding

Nummerflytning er gratis. Husk at tjekke om du har en bindingsperiode hos din udbyder, inden du flytter dine numre over. Du vil betale for dit abonnement hos din nuværende udbyder, indtil dit nummer flytter og/eller dit opsigelsesvarsel/bindingsperiode slutter. Du vil først betale for dit nummer hos Relatel, når det er flyttet hen til os.

Fuldmagt og simkortnummer
Gyldig fuldmagt og/eller simkortnummer (ICCID) skal være Relatel i hænde senest 45 dage efter oprettelse af din nummerflytning.

Opsig ikke nummeret

Hvis du ønsker at flytte et nummer, skal du ikke opsige det hos nuværende udbyder. Hvis et nummer står til opsigelse, kan man nemlig ikke også oprette en flytning på det.

Overdragelse
Nederst kan du også læse om mulighederne for overdragelse af numre ved fx nyt CVR-nummer eller ved ejerskifte af din virksomhed.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er en pin- og pukkode, og hvor finder jeg dem?

 

Her kan du læse mere om, hvordan du finder dit simkortnummer samt pin- og pukkode til dit mobilnummer hos Relatel. Pinkoden til dit simkort bruges til at låse dit simkort op og er altid på 4 cifre. Pukkoden er altid på 8 cifre og kan bruges, hvis du har glemt din pinkode.

Du kan ændre pinkoden til dit simkort i din telefon, hvor du også kan fjerne pinkoden helt. Det vil dog give dig mindre sikkerhed mod misbrug, så dette anbefales ikke.

Bemærk

Din eventuelle kode til at låse selve skærmen på din telefon op, er ikke det samme som pinkoden til dit simkort. Koden til din telefon er en adgangskode, som du selv har defineret, og som skal bruges til at låse skærmen på din telefon op. Koden til din telefon er ofte på 4-6 cifre. 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg ventemusik på mit hovednummer?

Når kunderne venter på, at du besvarer deres kald til dit hovednummer, kan du gøre deres ventetid behagelig ved at lade dem lytte til et stykke musik. Hvis du ikke ønsker musik i ventetiden, kan du vælge en helt almindelig ringetone i stedet for.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kom i kontakt med Relatel. Se vores åbningstider m.m. her.

Relatel_1946_Bomærke_APPLE_RGB   Åbningstider hos Relatel

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan skifter du fra fysisk simkort til eSIM med QR-kode

Når du bestiller et mobilabonnement hos Relatel kan du bestille eSIM, så du får et digitalt simkort i stedet for et fysisk simkort. Et eSIM består af en QR-kode, som du kan scanne med din mobiltelefon. Her kan du se, hvordan du gør. 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg eSIM? Scan din QR-kode.

Når du bestiller et mobilabonnement hos Relatel, kan du vælge mellem eSIM og et fysisk simkort. Et eSIM er især smart, hvis du gerne vil have to forskellige numre på samme mobil. Fx dit arbejdsnummer og dit privatnummer.

Dit eSIM skal scannes på dagen for flytning eller opstart af det pågældende mobilabonnement. Du kan ikke aktivere dit eSIM før mobilabonnementet bliver aktivt hos Relatel.

 

 

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

10 skarpe fordele med Relatel

Her på siden finder du 10 skarpe fordele ved en erhvervsløsning hos Relatel. Vi tilbyder teleløsninger til små og mellemstore virksomheder - 28.000 virksomheder har allerede opdaget fordelene ved Relatel.

I bunden af siden kan du klikke dig videre og se nogle eksempler på, hvordan en erhvervsløsning hos Relatel eventuelt kan se ud. Du kan også se udtalelser fra og videoer med nogle af Relatels kunder. 

 

Om Relatel Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit simkort virker ikke

Skriver din telefon følgende eller noget, der minder om?

"Ingen tjeneste"
"Det indsatte SIM-kort er ikke kompatibelt"
"Indsæt kompatibelt simkort"
"Ugyldigt SIM-kort"

 

Så skyldes det sandsynligvis, at din telefon ikke kan registrere oplysningerne på dit nye simkort, eller at dit simkort/abonnement endnu ikke er aktivt hos Relatel.

 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad skal jeg huske inden ferien?

Når du holder ferie, bør du sørge for, at dit telefonsystem informerer dine kunder bedst muligt, imens du er væk. Vi har lavet en ferieguide med en tjekliste over de funktioner, du med fordel kan tage stilling til inden ferien. Så kan du nyde din ferie og slappe af med tanken om, at dine kunders henvendelser bliver håndteret professionelt - også selv om du ikke er tilgængelig på telefonen.

 

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor lang tid tager min nummerflytning til Relatel?

Som ejer af dit nummer bestemmer du selv, hvornår dit nummer skal flyttes. Om det skal være på en bestemt dato, hurtigst muligt eller efter endt binding/opsigelsesvarsel. 

 

Hvis du ønsker at ændre datoen for en allerede oprettet nummerflytning, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt. Vær opmærksom på at vi skal bruge en skriftlig godkendelse fra din administratormail på en sådan ændring.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan spærrer jeg et simkort?

Skulle du være så uheldig at miste eller få stjålet din telefon, kan du ved at logge ind på din Relatel-konto spærre dit simkort. Vi sørger efterfølgende for at sende dig et nyt simkort hurtigst muligt, uden at du behøver at tage kontakt til os.

Hvis du bestiller et nyt eSIM, kan du aktivere det på din Relatel-konto og tage det i brug i løbet af få minutter. Bemærk dog, at din virksomhed skal være valideret med MitID for at kunne bestille nyt eSIM. Læs mere her.

Vær opmærksom på, at hvis du spærrer dit simkort, vil du ikke kunne bruge din telefon til at foretage/modtage opkald og SMS'er/MMS'er. Du vil heller ikke have data-adgang på telefonen, før du har modtaget og aktiveret dit nye simkort.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Omstilling: Hvad kan jeg bruge funktionerne til?

Vi opdaterer ofte nuværende funktioner og tilføjer løbende nye features i din virksomheds omstillingspakke fra Relatel. Men har du egentlig styr på, hvad du kan bruge funktionerne til, når du kommunikerer med kunderne?


Kig med herunder og få et samlet overblik over de mange forskellige funktioner, der gemmer sig i virksomhedsabonnementerne Professional, Contact Center og Unlimited - og hvordan du kan bruge dem til at gøre dine kunder gladere og hverdagen nemmere i din virksomhed ⤵️

 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg styr på dataforbruget i min virksomhed?

Dit dataforbrug kan stige og falde afhængigt af, hvor du er, og hvad du laver på nettet. Du kan holde øje med dit eget eller dine medarbejderes forbrug på din konto i app.relatel.dk.

Vi sender altid en notifikation til dig, når du har opbrugt 80% af dit indhold - og igen, når du rammer 100%. Så kan du nemlig nå at reagere i tide, hvis dit abonnement skal tilrettes et stigende behov for tale eller data.

Nederst i denne artikel finder du også hjælp til at op- eller nedgradere et abonnement samt til genkøb af pakke. Vi vil også anbefale dig at læse vores information om "Saldomax" - som du finder her.

Hos Relatel kan du også få datapulje med i dine mobil- og 5G Internet-abonnementer. Det kan du læse mere om her.

 

RELA_2023_Ikon_Netværk_48x48

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad sker der, når jeg har brugt min data?

Afhængig af din mobilpakke kan der ske lidt forskelligt, når du har brugt alt din data. Det kommer nemlig an på, om du har adgang til Datapulje i din pakke. Uanset om du har Datapulje eller ej, så vil du modtage en sms fra os, når du har opbrugt 80 % og 100 % af din datapakke.

 

Du har disse muligheder:

- Jeg har IKKE Datapulje i min pakke

- Jeg har Datapulje i min pakke

Datapulje er med i disse pakker: 

  • Fri Tale + 30 GB m. Datapulje (Tidl. Fri tale + 25 GB)
  • Fri Tale + 60 GB m. Datapulje og 5G (Tidl. Fri tale + 50 GB)
  • Fri Tale + 1.000 GB m. Datapulje og 5G
  • Fri Tale + 2.000 GB m. Datapulje og 5G

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg mobilen til MMS og Internet?

Har du problemer med internetforbindelsen eller MMS på din telefon, kan du finde en guide til manuelt at opsætte internet og MMS din telefon her.

De fleste smartphones kræver dog blot, at du enten nulstiller din APN (Android) Windows eller netværksindstillinger (iPhone)

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvorfor tager min mobile telefonsvarer opkald til mit hovednummer?

Hvis du er optaget eller af en anden grund ikke kan besvare opkald fra dit hovednummer, vil din mobile telefonsvarer besvare dem for dig - hvis du ikke har mobiltelefoni hos Relatel.

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan udfylder jeg fuldmagt til nummerflytning?

For at flytte et telefonnummer til Relatel, skal du udfylde en fuldmagt. Dette kan gøres på flere måder - se hvordan nedenfor.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Min nummerflytning til Relatel er afvist - hvorfor? Afvisnings-årsager og -koder.

Når du gerne vil flytte et nummer til Relatel, er der nogle krav, der skal være opfyldt. Her kan du se de mest almindelig grunde til, at en nummerflytning afvises af din nuværende udbyder. Du finder også den mest gængse løsning på afvisningen nedenfor.

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan ændrer du WiFi-kanal på router for at optimere hastigheden

Hvis du oplever, at din internetforbindelse er langsom, så kan du forsøge at  ændre WiFi-kanal manuelt på din router. Det kan fx være, hvis du har bedre 4G- end 5G-dækning på din adresse, og gerne vil vælge 4G frem for 5G.

5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit 5G Internet virker ikke - hjælp til fejlsøgning.

Det er frustrerende, når teknikken driller. Heldigvis kan det som oftest løses, og du kan faktisk tit klare det selv. Hvis du oplever udfordringer med din router, er der nogle ting, du selv kan forsøge for at afhjælpe problemet. Dem vil vi gennemgå i denne supportartikel.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg et csv-udtræk af min opkaldsliste?

Til  analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af opkald til jeres hovednummer.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Relatels apps til smartphone og desktop

Du kan bruge og administrere din Relatel-konto fra browseren på app.relatel.dk, men vidste du, at du også kan downloade vores app til både din smartphone og computer?

Så kan du fx omstille opkald til din kollega direkte fra mobilen, eller slippe for at bladre i faner for at finde Relatel på computeren.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan bruger du WiFi-opkald

Med WiFi-opkald kan du ringe ved at bruge din telefon sammen med dit (stabile) WiFi-netværk i Danmark. Så er du ikke afhængig af, om der er god dækning på mobilnettet, når du er indendørs.

Du kan derfor bevare en høj samtalekvalitet med dine kunder, uanset om du sidder i en kælder med tykke betonvægge, eller på et glaskontor med tætte termoruder.

 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan uploader jeg et profilbillede til app.relatel.dk?

Det er en stor fordel for dig selv og dine kolleger, at I kan genkende hinanden i appen via billeder. Med billeder får I desuden et mere levende system, når alle har valgt deres personlige billede. 

Ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan omstiller jeg opkald via Relatels Android-app?

Du kan med Relatels Android-app nemt omstille et opkald til en kollega, en ringegruppe eller en telefonkontakt.

Relatel apps Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan omstiller jeg opkald via Relatels iPhone-app?

Du kan med Relatels iPhone-app nemt omstille et opkald til en kollega, en ringegruppe eller en telefonkontakt.

Relatel apps Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg Apple Watch?

Tjek mails, svar opkald eller hør musik - direkte fra håndleddet. Med abonnementet Apple Watch kan du forbinde dit Apple Watch med din iPhone. Så kan du lade mobilen blive hjemme og benytte indholdet fra din mobilpakke på dit ur.

Mobil indstilling Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg MobilePay på mit hovednummer?

Med Relatel har du mulighed for at tilknytte MobilePay til dit mobile hovednummer med funktionen "Hovednummer-SMS". I denne artikel guider vi dig igennem de nødvendige trin. Hvis du er tvivl om du har et mobilt eller fastnethovednummer, kan du slå nummeret op lige her.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan fungerer Relatels desktop-app?

Med Relatels desktop-app får du Relatel ned i din dock/startmenu og kan nemmere finde, besvare og omstille opkald. Desktop-appen er især en fordel for dig, der laver mange Datakald.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan administrerer jeg medarbejderadgang til et hovednummer?

Vil du gerne kunne administrere, hvem der har adgang til informationer vedrørende et bestemt hovednummer? Det kan især være relevant for større virksomheder eller virksomheder, der har hovednumre, hvor der kan ligge følsom information. 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "banke på" på iPhone og Android?

"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at høre om en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon. 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan laver jeg en god velkomst?

Der finder mange muligheder for at give kunden en god velkomst, når du tager telefonen. Nogle er bedre end andre. Vi har samlet fire velkomster, du kan bruge - og variere imellem. 

 

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Kan jeg være privatkunde hos Relatel?

Relatel tilbyder erhvervsløsninger til danske virksomheder. 28.000 virksomheder har allerede sagt ja til en aftale med Relatel - og det er vi galde for! For at blive ny kunde hos Relatel skal du have et aktivt dansk CVR-nummer.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Info om dit fysiske simkort

Når du modtager et fysisk simkort fra Relatel, kan det enten være mørkegrønt eller lysegrønt eller lyserødt. Uanset farve kan det klikkes ud i 3 forskellige størrelser: Nemlig mini, mikro og nano.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Oversigt over gebyrer

Hos Relatel kan vi ikke lide gebyrer eller ting med småt. Men i nogle få tilfælde har vi brug for at opkræve gebyrer. Det kan fx være, hvis du ikke betaler din regning til tiden, eller hvis du ikke returnerer dit lånemodem til os.  

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er en 4T-opkrævning?

Hvad er en 4T-opkrævning?
Du kan nogle gange opleve, at der er en opkrævning for "4T" på din faktura - men hvad dækker det over?
(Det fremgår som: Indholdstakseret sms-varekøb momsfrit: 4T)

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Er service- og betalingsnumre med i fri tale?

Servicenumre og betalingsnumre er ikke med i fri tale-abonnementerne. Dette gælder både i Danmark og i udlandspakkerne.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ændrer jeg min WiFi-kode og SSID? Find hjælp her.

Herunder finder du en guide til, hvordan du ændrer din WiFi-kode samt SSID via browser eller app.

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Køb af mobiltelefoner og andet hardware

Ønsker du at købe hardware? Så læs med herunder. Hos Relatel sælger vi både mobiltelefoner, routere, air pods, højtalere og meget andet.
(Vær opmærksom på at Relatel ikke tilbyder køb af hardware på afbetaling.)

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan sidder jeg på lyt hos kollegerne?

Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden. Men hvad skal du lytte efter? 

Inspiration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan nulstiller du netværket på iPhone, Android og OnePlus One

Når du som Relatel-mobilkunde modtager dit simkort, så skal du sætte det i din mobil, hvorefter du typisk er klar til at bruge netværket.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er "spoofing"?

Er du udsat for spoofing? Bliv klogere på hvad det er i denne artikel.

 

Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Er din mobil eller router gået i stykker? Guide til reklamation

Virker din mobiltelefon, router eller headset fra Relatel ikke, så kan du oprette en reklamation via vores serviceportal. Du kan også logge ind på portalen og se status på din reklamation.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan slår jeg notifikationer fra?

Hvis I ikke ønsker at få notifikationer, når opkald og chats går ind i Relatelsystemet, så følg denne guide. 

Professional Contact Center Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor finder jeg min pukkode henne?

Har du behov for din pukkode, er der flere muligheder for at finde den.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "banke på" til Android?

 

"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at modtage en lyd om, at en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon. 

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Zapier-integration med Omstilling Starter

Når du er bruger af Omstilling Starter har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.

Du kan fx sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i forstyr ikke, når du er i møde – uden at skulle skrive en linjekode.

Integrationsmuligheder med Starter
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Starter har du adgang til to actions i Zapier: 

- Slå forstyr ikke til/fra. Med denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i “forstyr ikke”, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.   

Professional

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er omvendt betalingspligt?

Omvendt betalingspligt er en ordning hvor du, som køber, selv skal afregne momsen direkte med SKAT, når du køber hardware med omvendt betalingspligt - fx mobiltelefoner.

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

36 måneders binding

Når du vælger et abonnement med 36 måneders binding, betyder det, at du binder dig til at lave en aftale med Relatel i 36 måneder.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvorfor skal jeg have ny mobilpakke?

Vi har gjort forårsrent i vores mobilpakker, så du kan fortsætte med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række af vores ældre versioner af vores abonnementer.

Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I helt automatisk nye abonnementer den 1. juli 2023.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvorfor skal jeg have nyt mobilabonnement?

Vi har gjort hovedrent i vores mobilpakker, så du kan blive ved med at have simpel og ligetil telefoni i din virksomhed. I den forbindelse udgår en række gamle abonnementer.

Hvis din virksomhed har et eller flere af de abonnementer, der udgår, får I automatisk nye abonnementer den 1. april 2023.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan forbinder jeg Magento Open Source til Relatel?

Vores integration til Magento Open Source gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Magento Open Source, og viser informationen på kaldet i Relatel.
 

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan bruger du 4G-tale (VoLTE)

Med 4G-tale (også kendt som VoLTE) kan du få bedre dækning og hurtigere forbindelse på mobilen. 4G-tale betyder, at du både kan bruge 4G-netværket til at bruge data på din mobil, men også til at tale med kunderne.

Hvis både du og kunden taler via 4G, så vil du opleve at opkaldet når hurtigere frem til dem, du taler med. Det kan gå virkeligt stærkt - det kan nemlig tage helt ned til 1 sekund før mobilen ringer hos modtageren.


Du kan få 4G-tale med i alle mobilpakker hos Relatel. Du skal bare aktivere funktionen på din mobil, så du kan få glæde af den gode dækning og hurtige forbindelse.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Zapier-integration med Omstilling Pro

Når du er bruger af Omstilling Pro har du samtidig adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.

Du kan fx automatisk ringe ud fra dit hovednummer, når din virksomhed er åben eller sætte en kalender-integration op, så du automatisk går i “forstyr ikke”, når du er i møde – helt uden at skrive en eneste linje kode.

Integrationsmuligheder med Pro
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Pro har du adgang til tre actions i Zapier: 

- Sæt “Ring ud som”. Så bliver “ring ud som hovednummeret” fx automatisk slået til og fra i forhold til virksomhedens åbningstider. 

- Slå forstyr ikke til/fra. Men denne funktion kan du lave en kalender-integration, så telefonen automatisk går i forstyr ikke, når et møde starter og tilbage til aktiv, når mødet slutter.  

- Blev medlem af/forlad gruppen. Hvis I i forvejen koordinerer jeres kundeservice via Slack/Teams, kan I også styre fx grupper fra Zapier-integrationen, og derved gøre det tydeligt for alle hvem der melder sig ind i grupper.

Vær opmærksom på, at hvis du ønsker at bruge kalender-integrationen, så kræver det et Professional abonnement til $49/mnd. hos Zapier. Dette abonnement er nødvendigt for, at telefon bliver opdateret øjeblikkeligt, når mødet er sat til at starte/slutte.   

For at komme i gang med Zapier-integrationen skal du opretter en Zapier-konto, og finder Relatel i Zapiers liste af apps. Kom godt i gang med Zapier her.

Video-eksempel på opsætning i Zapier

Contact Center

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Zapier-integration med Omstilling Premium

Når du er bruger af Omstilling Premium har du samtidig fuld adgang til vores Zapier-integration. Med Zapier er det muligt at sætte integrationer op til 1.000-vis af systemer.

Du kan fx oprette tickets, overfør data til et dashboard eller sæt en kalender-integration op – helt uden at skrive en eneste linje kode.

Integrationsmuligheder med Premium
Zapier er samlingsstedet for en masse integrationer til systemer som fx Google Sheets, Microsoft Excel, Zendesk, Plecto og mange mange flere. Med Omstilling Premium har du fuld gang til Zapier-integrationen. 

Her kan du se en oversigt over de triggers og action, du har adgang til: 

Unlimited

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Derfor bør du integrere Facebook Messenger med Relatel

Hos Relatel mener vi, at tilgængelighed sælger. Tilgængelighed betyder nemlig, at du kan give svar på vigtige spørgsmål, der ellers risikerer at forblive ubesvaret.

Relatel Chat

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad koster det at modtage opkald?

Når du bruger Relatel Omstilling og viderestiller opkald fra jeres hovednummer til danske fastnet- og mobilnumre, så er der ikke nogen omkostning forbundet med at modtage opkaldene, udover jeres månedlige mobilabonnement på de enkelte numre.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan slår jeg 4G fra på telefonen?

Du kan manuelt slå 4G fra på din telefon. Her får du en guide til hvordan du gør det på både en iPhone og en Android.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Konferenceopkald

Ofte får vi spørgsmålet om hvordan man kan afholde et konferenceopkald. Der er et utal af muligheder, I denne artikel vil vi liste nogle forskellige gratis valg.

Sådan omstiller du

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan nulstiller du dit netværk på OnePlus One

Vælg apps > Scroll til og vælg Indstillinger > Vælg Mobilnetværk > Vælg Adgangspunkter > Vælg Menu-knappen > Vælg Nulstil til standard.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor kan jeg administrere en omstillingsbruger?

Hvis du logger ind på kontrolpanelet, går ind på den enkelte medarbejder og trykker rediger, så har du en masse muligheder for at sætte brugeren op. 

Administrator