Hos Relatel er vi vilde med andre virksomheder, der ligesom os kæmper for de små virksomheder i Danmark.
Vi er derfor glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Startup Central - Danmarks fedeste iværksætterplatform.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Her kan du finde tips, nyheder og løbende opdateringer om vores produkter til din virksomhed.
Hos Relatel er vi vilde med andre virksomheder, der ligesom os kæmper for de små virksomheder i Danmark.
Vi er derfor glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Startup Central - Danmarks fedeste iværksætterplatform.
Har du også lagt mærke til, at app.relatel.dk ser lidt anderledes ud end normalt, når du åbner dit "Kontrolpanel" eller "Min profil"?
Vi har gjort designet mere enkelt, moderne og brugervenligt. Og så har vi bl.a. rykket din topmenu til venstre. Her finder du nu genvejen til dit Kontrolpanel, Min profil og oversigten over dine opkald og kollegaer.
Opdateret 11/5-22: Funktionen er ændret, så det kun er kontakter og ikke aktiviteter, der kan have en Markering. Alle markeringer vil desuden fremover være synlige for dine kollegaer. Derfor kan du ikke længere lave personlige markeringer af fx mistede mobilopkald.
Nu kan du vinke farvel til alenlange huskesedler, løse Post-It's og glemte kunder.
I løbet af de næste par dage tilføjer vi nemlig nyheden "Markeringer" til funktionen "Kontakter" på app.relatel.dk og på desktop-app. Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og markere, når du har kontaktet kunden.
Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.
Vi har glædet os til at kunne fortælle dig, at vi nu har tilføjet EU-data i ALLE vores mobile bredbåndsabonnementer, så du fremover kan bruge dit abonnement i hele EU.
I de abonnementer der allerede havde EU inkluderet, får du nu mere EU-data med end tidligere – og til samme pris som før.
Apple lancerede tirsdag aften de nye iPhone 12-modeller med indbygget 5G-teknologi. Fra den 23. oktober kan de første Nuuday-kunder gå på 5G-nettet med de nye iPhones.
At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.
Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.
I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.