Relatels blog

Her kan du finde tips, nyheder og løbende opdateringer om vores produkter til din virksomhed.

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Relatel indgår samarbejde med Startup Central

Hos Relatel er vi vilde med andre virksomheder, der ligesom os kæmper for de små virksomheder i Danmark.

Vi er derfor glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Startup Central - Danmarks fedeste iværksætterplatform.

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 3 min

Nyhed: Kontrolpanelet har fået nyt menu-design

Har du også lagt mærke til, at app.relatel.dk ser lidt anderledes ud end normalt, når du åbner dit "Kontrolpanel" eller "Min profil"? 

Vi har gjort designet mere enkelt, moderne og brugervenligt. Og så har vi bl.a. rykket din topmenu til venstre. Her finder du nu genvejen til dit Kontrolpanel, Min profil og oversigten over dine opkald og kollegaer.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Mobilnyhed: Datakald og flere features i iPhone-appen

Har du set, at Relatel-mobilappen til iPhone har fået et ansigtsløft?
Vi har ændret lidt på designet, flyttet rundt på enkelte funktioner og tilføjet nye.

Fremover finder du fx features som Datakald, Samtaler og Markeringer i iPhone-appen. Så kan du lettere være på farten med Relatel i lommen.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Nyhed: Sig farvel til huskesedler og glemte kunder

Opdateret 11/5-22: Funktionen er ændret, så det kun er kontakter og ikke aktiviteter, der kan have en Markering. Alle markeringer vil desuden fremover være synlige for dine kollegaer. Derfor kan du ikke længere lave personlige markeringer af fx mistede mobilopkald.

Nu kan du vinke farvel til alenlange huskesedler, løse Post-It's og glemte kunder.
I løbet af de næste par dage tilføjer vi nemlig nyheden "Markeringer" til funktionen "Kontakter" på app.relatel.dk og på desktop-app. Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og markere, når du har kontaktet kunden.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 7 min

5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

Nogle gange er god kundeservice ikke andet end sund fornuft. Den fornuft din mor for eksempel lærte dig om at tale pænt til andre mennesker, undlade at afbryde eller at høre efter, når andre taler.

Giv god kundeservice

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Mere EU-data og 5G inkluderet i mobilt bredbåndsabonnement

Vi har glædet os til at kunne fortælle dig, at vi nu har tilføjet EU-data i ALLE vores mobile bredbåndsabonnementer, så du fremover kan bruge dit abonnement i hele EU.

I de abonnementer der allerede havde EU inkluderet, får du nu mere EU-data med end tidligere – og til samme pris som før.

 

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Omstillingsnyhed: Få adgang til 1.000-vis af integrationer

I dag får alle Relatels omstillingskunder adgang til vores helt nye integration til Zapier. Zapier-integrationen åbner en verden af muligheder for vores kunder, der nu kan sætte integrationer op til tusindvis af andre software-løsninger uden at skulle bruge dyre udviklingstimer. 

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Nuudays kunder kan som de første i Danmark få 5G på deres iPhone 12

Apple lancerede tirsdag aften de nye iPhone 12-modeller med indbygget 5G-teknologi. Fra den 23. oktober kan de første Nuuday-kunder gå på 5G-nettet med de nye iPhones.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 11 min

Vælg erhvervstelefoni der passer til din virksomhed

At skulle vælge den rette erhvervstelefoniløsning kan virke som at skulle bevæge sig igennem en jungle, hvor man ikke er klar over, hvilke faresignaler man skal holde øje med.

 

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Skal dine medarbejdere arbejde hjemme?

Myndighederne opfordrede i aftenens pressemøde til at flest muligt arbejder hjemme. Det har stor betydning for danske virksomheders interne processer og dermed også deres kundekontakt.

I denne blogpost får du en hurtig guide til, hvordan du selv tilføjer medarbejdere til jeres omstilling eller opretter en omstillingsløsning fra ny, hvis I har brug for det. Så kan jeres medarbejdere modtage opkald til virksomheden – uanset hvilken mobiludbyder de bruger.

Tips & tricks til erhvervstelefoni Produkt features